Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-vaimon viha ja halu myrkyttää lapset..

Epätoivo
12.11.2018 |

Avioero on kova paikka. Petetyksi tuleminenkin on kova paikka.

Mutta kuinka kauan vihanpito voi jatkua? Miksi äiti myrkyttää lapsensa omalla katkeruudellaan vielä eron jälkeenkin? Miksi isän uudesta kumppanista pitää luoda paholaisen ruumiillistuma?

Hulluinta jutussa on se, että lapset pitävät oikeasti minusta.. ja ovat ihan sekaisin äitinsä manaamisista. En tiedä miten selittäisin lapsille asian etten ole viemässä häneltä lapsia.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mieheni petti minua alaisensa ja entisen työkaverini kanssa.Koko työyhteisö ja myös minin ystävinäni pitämät ihmiset tiesivät.Kukaan ei kertonut minulle.Tämä rakastaja osti pienelle vauvalleni tämän synnyttyä mekon ja samalla paneskeli komerossa vauvan isää aina asiakkaiden välissä ja päivän päätteeksi.

Tapauksen tultua ilmi tunsin moninkertaista selkäänpuukotusta ja syvää häpeää typeryydestäni.Koin,että tämä nainen oli tehnyt minulle jonkinasteista seksuaalista väkivaltaa...tullut seksuaaliselle alueelleni ilman lupaa.Ajatukset heidän sessiostaan töissä,jonka jälkeen lasteni isä tuli kotiin suutelemaan minua tai harrastamaan seksiä kanssani sai minut oksentamaan.Jälkipyykissä sanotut ja tehdyt asiat näyttivät minulle konkreettisesti miten röyhkeitä ja julmia ihmiset voivat olla. Tämän kaiken jälkeen pitäisi hymyillen hyväksyä hänet vielä henkilökohtaisemmalle alueelle.Asumaan lastesi kanssa ja kasvattamaan heitä. Peittelemään heitä nukkumaan ja jakamaan heille välittämistä?

Ihmismieli on siitä erikoinen,että tahdolla ja järjellä ei välttämättä ole sijaa tällaisten tunteiden ottaessa vallan.Elämä on nykyisin hyvää,enkä millään taikasauvalla palaisi takaisin.Olen naimisissa ja minulla on ihana mies,jota rakastan yli kaiken...silti tunnemuisti on niin voimakas,että sykkeeni on lähemmäs 130,kun lähestyn vaihtopaikkaa ja tiedän hänen seisovan siellä.

Sinua on loukattu syvästi ja olet kokenut jonkinasteista henkistä väkivaltaa silloiselta puolisoltasi. Mutta ihan oikeasti.. Ei tuo ole seksuaalista väkivaltaa ja vielä vähiten tältä naiselta se on sitä sinua kohtaan.

Pettäminen ei ole hyväksyttävää, mutta seksuaalisuus on oma henkilökohtainen asia. Sinun puolisosi seksuaalisuus ei ole sinun seksuaalisuutta tai omaisuutta. Ihminen joka harrastaa hänen kanssaan seksiä, ei ole millään muotoa seksuaalisesti sinun alueella - sillä sinun ex-puoliso kyllä omisti omat sukukalleutensa myös kanssasi ollessaan.

Yhtään väheksymättä pettämistä sanon tämän.. seksuaalinen väkivalta nyt vaan on täysin eri asia kuin tuo mitä kuvasit.

Mikäli tapahtuneesta on jo kauan, niin kannattaa mennä terapiaan selvittämään asia. Ei ole tervettä jäädä esim. vuosiksi ajattelemaan, että tämä nainen on ollut seksuaalisesti väkivaltainen sinua kohtaan. Eikä sykkeen nousukaan kuulosta normaalilta, kun on jo uusi aviomieskin kuviossa.

Vierailija
42/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suljin yhteydenpidon ex- mieheen sen jälkeen kun petti ja jätti minut kolmen lapsen kanssa.

Tapaamissopimus tehtiin, samoin elatussopimus. Totesin, että niin kauan kuin maksat elarit määräpäivänä kuukausittain ja hoidat lapset tapaamissopimuksen mukaan niin meidän kahden ei tarvitse enää nähdä eikä kuulla toisistamme ja pääset aloittamaan hekumaelämän uuden naisen kanssa.

Olin kuulemma hankala. En ymmärrä miksi. Tein elämän hänelle helpoksi - minua ei tarvitse enää nähdä eikä minusta tarvitse kuulla ja lapset osaavat kulkea oamtoimisesti isälleen isävuorolla.

Kuulemma mies haluaisi tavata lapsia minun hoitovuorollanikin ja viedä uimahalliin, elokuviin tms. Kun sanoin, että tee se omalla hoitovuorollasi - enhän minäkään hae lapsia kanssani harrastuksiin hänen hoitovuorollaan - niin olin taas hankala. En ymmärrä. Kertokaa mikä tässä on vaikeaa? Vai haluaako mies vaan siltikin roikkua jollain tapaa minun kanssani tekemisissä vaikka siihen ei oikeasti ole tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suljin yhteydenpidon ex- mieheen sen jälkeen kun petti ja jätti minut kolmen lapsen kanssa.

Tapaamissopimus tehtiin, samoin elatussopimus. Totesin, että niin kauan kuin maksat elarit määräpäivänä kuukausittain ja hoidat lapset tapaamissopimuksen mukaan niin meidän kahden ei tarvitse enää nähdä eikä kuulla toisistamme ja pääset aloittamaan hekumaelämän uuden naisen kanssa.

Olin kuulemma hankala. En ymmärrä miksi. Tein elämän hänelle helpoksi - minua ei tarvitse enää nähdä eikä minusta tarvitse kuulla ja lapset osaavat kulkea oamtoimisesti isälleen isävuorolla.

Kuulemma mies haluaisi tavata lapsia minun hoitovuorollanikin ja viedä uimahalliin, elokuviin tms. Kun sanoin, että tee se omalla hoitovuorollasi - enhän minäkään hae lapsia kanssani harrastuksiin hänen hoitovuorollaan - niin olin taas hankala. En ymmärrä. Kertokaa mikä tässä on vaikeaa? Vai haluaako mies vaan siltikin roikkua jollain tapaa minun kanssani tekemisissä vaikka siihen ei oikeasti ole tarvetta.

Ilmeisesti isä haluaa nähdä lapsiaan useammin. Kuinka usein hän näkee lapsiaan?

Vierailija
44/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen viikonloppu (torstai- ilta -> maanantai-aamu) ja yksi päivä siinä välissä. Ja tietysti lomat puoliksi. Hän on itse tämän sopimuksen allekirjoittanut.

Ilmeisesti ei aluksi ymmärtänyt, että avioero lasten äidistä tarkoittaa myös tietynlaista eroa lapsista - lapset eivät ole silloin joka päivä läsnä kuten ydinperheessä. Mutta valintoja kaikki, uusi nainen oli tärkeämpi kuin ydinperhe joten kaikkea ei voi saada. Ei se niinkään toimi että otetaan uusi nainen kun vanha kyllästyttää, lisäksi pidetään lapset ja edellinen vaimo heitetään vain roskakoppaan ilman lapsia ja koti vietynä pois.

Vierailija
45/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap voisi olla ymmärtäväisempi. Itsehän hän on ollut aiheuttamassa tuota ahdinkoa. En koe ap:ta oikeudenmukaiseksi.

Vierailija
46/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mieheni petti minua alaisensa ja entisen työkaverini kanssa.Koko työyhteisö ja myös minin ystävinäni pitämät ihmiset tiesivät.Kukaan ei kertonut minulle.Tämä rakastaja osti pienelle vauvalleni tämän synnyttyä mekon ja samalla paneskeli komerossa vauvan isää aina asiakkaiden välissä ja päivän päätteeksi.

Tapauksen tultua ilmi tunsin moninkertaista selkäänpuukotusta ja syvää häpeää typeryydestäni.Koin,että tämä nainen oli tehnyt minulle jonkinasteista seksuaalista väkivaltaa...tullut seksuaaliselle alueelleni ilman lupaa.Ajatukset heidän sessiostaan töissä,jonka jälkeen lasteni isä tuli kotiin suutelemaan minua tai harrastamaan seksiä kanssani sai minut oksentamaan.Jälkipyykissä sanotut ja tehdyt asiat näyttivät minulle konkreettisesti miten röyhkeitä ja julmia ihmiset voivat olla. Tämän kaiken jälkeen pitäisi hymyillen hyväksyä hänet vielä henkilökohtaisemmalle alueelle.Asumaan lastesi kanssa ja kasvattamaan heitä. Peittelemään heitä nukkumaan ja jakamaan heille välittämistä?

Ihmismieli on siitä erikoinen,että tahdolla ja järjellä ei välttämättä ole sijaa tällaisten tunteiden ottaessa vallan.Elämä on nykyisin hyvää,enkä millään taikasauvalla palaisi takaisin.Olen naimisissa ja minulla on ihana mies,jota rakastan yli kaiken...silti tunnemuisti on niin voimakas,että sykkeeni on lähemmäs 130,kun lähestyn vaihtopaikkaa ja tiedän hänen seisovan siellä.

Sinua on loukattu syvästi ja olet kokenut jonkinasteista henkistä väkivaltaa silloiselta puolisoltasi. Mutta ihan oikeasti.. Ei tuo ole seksuaalista väkivaltaa ja vielä vähiten tältä naiselta se on sitä sinua kohtaan.

Pettäminen ei ole hyväksyttävää, mutta seksuaalisuus on oma henkilökohtainen asia. Sinun puolisosi seksuaalisuus ei ole sinun seksuaalisuutta tai omaisuutta. Ihminen joka harrastaa hänen kanssaan seksiä, ei ole millään muotoa seksuaalisesti sinun alueella - sillä sinun ex-puoliso kyllä omisti omat sukukalleutensa myös kanssasi ollessaan.

Yhtään väheksymättä pettämistä sanon tämän.. seksuaalinen väkivalta nyt vaan on täysin eri asia kuin tuo mitä kuvasit.

Mikäli tapahtuneesta on jo kauan, niin kannattaa mennä terapiaan selvittämään asia. Ei ole tervettä jäädä esim. vuosiksi ajattelemaan, että tämä nainen on ollut seksuaalisesti väkivaltainen sinua kohtaan. Eikä sykkeen nousukaan kuulosta normaalilta, kun on jo uusi aviomieskin kuviossa.

Etkö osaa kuvitella itseäsi tuohon petetyn asemaan? Voin kuvitella, että piittaamaton vastauksesi ärsyttää monia. Et sinä voi määrätä, miten toinen kokee asian ja mikä on normaalia. Minusta on hyvin inhimillistä kokea raivoa ja suurta seksuaalista hämmennystä, kun tulee tuolla tavoin petetyksi. Raivo ja epäoikeudenmukaiseuuden kokemus vain lisääntyy, jos kokemusta vähätellään niin kuin sinä teet. Varmaan petetty toivoisi pettäjiltä anteeksipyyntöä ja vilpitöntä katumusta, vaikkei yhteistä elämää enää olisikaan. Sellaista vain harvoin tulee. -ohis

Vierailija
47/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen viikonloppu (torstai- ilta -> maanantai-aamu) ja yksi päivä siinä välissä. Ja tietysti lomat puoliksi. Hän on itse tämän sopimuksen allekirjoittanut.

Ilmeisesti ei aluksi ymmärtänyt, että avioero lasten äidistä tarkoittaa myös tietynlaista eroa lapsista - lapset eivät ole silloin joka päivä läsnä kuten ydinperheessä. Mutta valintoja kaikki, uusi nainen oli tärkeämpi kuin ydinperhe joten kaikkea ei voi saada. Ei se niinkään toimi että otetaan uusi nainen kun vanha kyllästyttää, lisäksi pidetään lapset ja edellinen vaimo heitetään vain roskakoppaan ilman lapsia ja koti vietynä pois.

Mikäli teillä on yhteishuoltajuus, niin ei hän ole "eronnut" lapsista. On ihan normaalia ja suotavaa isältä haluta olla lastensa kanssa ja lapsilta halu olla isänsä kanssa. Vaikka olisi kuinka ollut pettämiskuvioita taustalla.

Vierailija
48/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa, niin sitten varmaan kannattaisi pyrkiä muuttamaan tapaamisoikeussopimusta? Sopuisissa eroissahan tapaamisista voi sopia vapaamminkin, mutta jos on tullut pahasti loukatuksi, on helpompaa olla asiallinen, kun tietää milloin toista on pakko nähdä esim. lasten vaihdon takia ja muulloin ei tarvitse.

Vierailija
49/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli teillä on yhteishuoltajuus, niin ei hän ole "eronnut" lapsista. On ihan normaalia ja suotavaa isältä haluta olla lastensa kanssa ja lapsilta halu olla isänsä kanssa. Vaikka olisi kuinka ollut pettämiskuvioita taustalla.

Eiköhän kirjoittaja tarkoittanut sitä ettei voi enää olla vapaasti lasten kanssa milloin vain kuten silloin kun eletään perheenä. Silloin kun lapset on niin pieniä etteivät voi itsenäisesti sopia tapaamisista etävanhempansa kanssa, lähivanhemmalla on oikeus olla rauhassa exän näkemiseltä sovittuja tapaamisia lukuunottamatta.

Vierailija
50/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ! Seon syyllinen kaikkeen. Kaikkeen.

Vierailija
51/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskot voimaantukaa kirjoitti:

Jätä se sika ! Seon syyllinen kaikkeen. Kaikkeen.

Hohhoijakkaa, trolli.

Vierailija
52/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen. Kahden aikuisen välinen liitto ja siinä tapahtuvat asiat eivät kuulu lapsien ruodittavaksi.

Minä ja mieheni tavattiin kun hän oli naimisissa mutta ei onnellinen.

Ilmoitin että olen valmis suhteeseen sitten kun ottaa eron vaimosta ja on vapaa mies. Varattuihin en koske.

Mies keskusteli vainon kanssa ja kertoi ettei ole onnellinen hänen kanssaan mutta lapsiaan hön rakastaa.

Kun puolen vuoden päästä erosta sai kuulla minusta alkoi mustamaalaus kuinka mies on paska ja minä olen vienyt lapsilta isän!! (Kyllä sanoi tämän lapsille) Omassa käytöksessään ei nähnyt mitään vikaa.

Tämä järjetön tapa syyttää muita, on luultavasti syy koko tapahtumaketjuun.

Vierailija
53/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh häh...niin makaa kuin petaa.

Vierailija
54/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee, kun sai otsikosta sen käsityksen, että exä olisi konkreettisesti myrkyttämässä lapsia. esim. rotanmyrkyllä! :'D

Vierailija
55/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole se uusi nainen joka ihmettelee. Sekstaili miehen kanssa kun tämä oli vielä vaimomsa kanssa yhdessä.

Sitten vielä kehtaa ihmetellä miksi ex vaikuttaa katkeralta. Ohhoh, olisiko itsellään mitään osuutta asiaan? Toivottavasti vihanpito jatkuu ikuisuuksiin.

Toivottavasti vihanpito jatkuu ikuisuuksiin ja 70 tykkäystä.

Uskomatonta.

Niin että ihan sama miten lapsia satuttaa, surettaa ja stressaa vanhempien vihanpito....kunhan saadaan kostettua?

En ole ap mut ihan järkyttynyt olen siitä, että noin monta äitiä pisti lapsellisen koston tärkeämmäksi, kuin lasten onnen ja hyvinvoinnin.

Vierailija
56/56 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh häh...niin makaa kuin petaa.

Todella aikuismaisia kommentoijia täällä. Toivottavasti ette ole äitejä itse. Mun eksä olis saanut pettää mua vaikka kahen naiskääpiön, laaman ja miehen kanssa ja silti eron jälkeen koittaisin järjestää niin, että lapsilla ja isällä on hyvä ja toimiva suhde. Ja jos lapsilla äitipuoli niin toivoisin heidän suhdettaan lämpimäksi ja turvalliseksi.

Koska lasten onni on tärkeintä. Aikuiset voi mokata miten vaan. Ne pidetään aikuisten välisinä. Lapsia ei käytetä kostonvälineenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän