Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tuttuni on jäänyt elämässä yksin eikä hän itse ymmärrä syytä

Vierailija
12.11.2018 |

Aluksi vaikuttaa kivalta ja hauskalta tyypiltä. Hänen kanssaan viihtyy kunnes oppii tuntemaan, tai siis kunnes oppii, ettei hänessä ole mitään mihin tutustua ja hän on syvällinen kuin kahluuallas. Puheenaiheet on pelkkää työtä ja lähinnä valitusta siitä tai jotain juuri sillä hetkellä tapahtuvaa turhaa lätinää. Hän ei panosta kaveruuteen oikein mitenkään, ei ehdottele yhteistä tekemistä ja saattaa perua sovittuja juttuja sillä syyllä ettei nyt jaksa. Yllätyin täysin, kun hän sanoi pitävänsä minua yhtenä parhaista ystävistään, vaikka itse en kokenut hänen kanssaan mitään yhteyttä. En koe edes kunnolla tuntevani häntä.

Ja hän tosiaan vilpittömästi ihmettelee, että miksei ne kaverisuhteet oikein ota tuulta purjeisiin... veikkaan että hänen kaltaisia on todella paljon.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on siis tuttavasi kaltainen, yksinäinen, ja syvällisyyttä ei taida juuri olla. Tosin en valita mistään.

Vierailija
2/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on kokonaan yksin jäänyt. Kaikkia ei kiinnosta panostaa kaverisuhteisiin, elämässä on niin paljon muutakin sisältöä. Sinä sentään vaikutat todelliselta kultakimpaleelta ystäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "juuri sillä hetkellä tapahtuvaa turhaa lätinää"? Mitkä on syvällisiä aiheita mistä pitäisi puhua? Entä jos haluaa puhua vaikka kuolemasta, onko se liian syvällistä?

Vierailija
4/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän tällaisen ihmisen, joka kovasti valittelee yksinäisyyttään. Hän ei oikein osaa pitää ihmisuhteita yllä, vaikka johonkin ihmiseen onnistuisi tutustumaan.

Vierailija
5/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se "syvällisyys" käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
6/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on kokonaan yksin jäänyt. Kaikkia ei kiinnosta panostaa kaverisuhteisiin, elämässä on niin paljon muutakin sisältöä. Sinä sentään vaikutat todelliselta kultakimpaleelta ystäväksi.

Mä olen hauska ja kiinnostava ystävä joka näkee ystävien eteen vaivaa. Joskus hankala ja vaativa, mutta kukaan ei ole täydellinen. Et sinäkään.

Hänellä se muu sisältö on työtä josta lähinnä vaan valittaa. Ei harrastuksia eikä muita kavereita.

Vierailija
7/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hauska ja kiinnostava ystävä joka näkee ystävien eteen vaivaa. Joskus hankala ja vaativa, mutta kukaan ei ole täydellinen. Et sinäkään.

Hänellä se muu sisältö on työtä josta lähinnä vaan valittaa. Ei harrastuksia eikä muita kavereita.

Aivan varmasti olet. Omasta mielestäsi. Tuskinpa täysin orpo kuitenkaan on. Toisille perhesuhteet menevät kaveruuksien edelle.

Vierailija
8/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuttusi tekee kyllä kauhean viisaasti, ettei avaudu syvällisistä asioistaan sinun kaltaisellesi sitä ahnaasti odottavalle henkilölle... Jos joku on tuttujaan kohtaan noin ilkeän tuomitseva, tuskin kannattaa antaa muuta kuin juuri sitä pinnallista lätinää hänelle?

Vierailija
9/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "juuri sillä hetkellä tapahtuvaa turhaa lätinää"? Mitkä on syvällisiä aiheita mistä pitäisi puhua? Entä jos haluaa puhua vaikka kuolemasta, onko se liian syvällistä?

No puhe pelkästään siitä mitä näkee. Vaikkapa jotain kahvilan ikkunasta. Tai siitä pullasta kahvin kanssa.

Ei ideoita, haaveita, teorioita, fiiliksiä, suunnitelmia... Ei mitään luovia juttuja meneillään, ei pelkoja eikä epävarmuuksia. Nämä ovat normaaleja puheenaiheita muiden kavereiden ja ystävien kanssa.

Vierailija
10/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti olet. Omasta mielestäsi. Tuskinpa täysin orpo kuitenkaan on. Toisille perhesuhteet menevät kaveruuksien edelle.

Ilmeisesti tiedät meidät paremmin kuin minä. Onnittelut.

Vai kalahtiko sittenkin omaan nilkkaan? ;)

Vierailija
11/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeah ap on selkee kultakimpale ystikseksi. Bhaha. Not. Katkera kalkkis. Se sun kaveri ei arvosta sua. Sillon parempaa tekemistä.

Vierailija
12/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hänellä ei ole muita kavereita kuin sinä, miten sulle saattoi tulla yllätyksenä, että olet hänen ns paraskaveri???

Vierailija
13/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No puhe pelkästään siitä mitä näkee. Vaikkapa jotain kahvilan ikkunasta. Tai siitä pullasta kahvin kanssa.

Ei ideoita, haaveita, teorioita, fiiliksiä, suunnitelmia... Ei mitään luovia juttuja meneillään, ei pelkoja eikä epävarmuuksia. Nämä ovat normaaleja puheenaiheita muiden kavereiden ja ystävien kanssa.

No kerro joku ideasi ja teoriasi.

Vierailija
14/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tuttusi tekee kyllä kauhean viisaasti, ettei avaudu syvällisistä asioistaan sinun kaltaisellesi sitä ahnaasti odottavalle henkilölle... Jos joku on tuttujaan kohtaan noin ilkeän tuomitseva, tuskin kannattaa antaa muuta kuin juuri sitä pinnallista lätinää hänelle?

Projisointia

Vierailija
15/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lätiden just apn kaltaidelle ahnaasti juoruaiheita odottavalle tarkoituksella kaikke a super pinnallista. Hauska ukea sen kasvoja kun se ei saa mitään irti. Itse se tosiaan on köyhä kuin kahluuamme. Not interested. Käy sääliksi se.

Vierailija
16/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hänellä ei ole muita kavereita kuin sinä, miten sulle saattoi tulla yllätyksenä, että olet hänen ns paraskaveri???

No mikään sydänystävä en voi olla.

Vierailija
17/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset vampyyrit kierrän kaukaa. Selkeä koleerinen sangviinikko. Duuni tärkeää, mutta eivole koskaan onnellinen. Kiertää jakelemassa muille arvosteluja. Olisko vaikka ope. Löl.

Vierailija
18/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeah ap on selkee kultakimpale ystikseksi. Bhaha. Not. Katkera kalkkis. Se sun kaveri ei arvosta sua. Sillon parempaa tekemistä.

Sitten varmaan kannattais lopettaa se valittaminen.

Vierailija
19/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yliarvioi oman kiinnostavuutensa. Se paras ystävä oli selkeä sarkasmiheitto ap lle. Hyvin upposi?

Vierailija
20/64 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro joku ideasi ja teoriasi.

Mä kerron ne mun kavereille ja ystäville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän