Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asioita joihin olette kertakaikkisen KYLLÄSTYNEITÄ

Vierailija
12.11.2018 |

...ja jotka eivät tunnu muuttuvan vaikka kuinka koitatte vaihtaa suhtautumistapaanne.

esim. itse oon totaalisen kyllästynyt feminismikeskusteluun. Kannatan feministien ajamia arvoja mutten jaksa ympäröivää keskustelua ja ainaista väittelyä

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoihin äijiin, jotka kuolaavat nuoria naisia.

Vierailija
62/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilmaan ja peruskoulun digihössötykseen. Vanhemmat "osallistetaan" lasten koulun käyntiin. Saadaan oikein läksyjäkin huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalivähemmistöjen oikeuksista jankkaaminen.

Vaikka ymmärränkin pointin, niin mieti silti asiaa siltä kannalta, että sinua ärsyttää koska itse et ilmeisesti kohtaa niitä ongelmia mitä jotkut heistä. Ääriesimerkkinä, jos orjuus olisi yhä sallittua, varmaan ei-orjia ärsyttäisi jos joka tuutista tulvisi orjien oikeuksien ajamista, mutta on se silti tarpeellista.

Vierailija
64/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ymmärränkin pointin, niin mieti silti asiaa siltä kannalta, että sinua ärsyttää koska itse et ilmeisesti kohtaa niitä ongelmia mitä jotkut heistä. Ääriesimerkkinä, jos orjuus olisi yhä sallittua, varmaan ei-orjia ärsyttäisi jos joka tuutista tulvisi orjien oikeuksien ajamista, mutta on se silti tarpeellista.

On ihan jees ajaa vähemmistöjen asioita, mutta on ihan turha ihmetellä ihmisten totaalista kyllästymistä ja väsymistä aiheeseen, jos kampanjoidaan mahdollisimman negatiivisesti, raivoisasti ja riitaisasti. Kaikesta mahdollisesta tahallaan loukkaantuminen, riidan haastaminen ja asian jauhaminen maanisesti päivästä toiseen aiheuttaa luonnollisestikin vastareaktion.

Vierailija
65/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan jees ajaa vähemmistöjen asioita, mutta on ihan turha ihmetellä ihmisten totaalista kyllästymistä ja väsymistä aiheeseen, jos kampanjoidaan mahdollisimman negatiivisesti, raivoisasti ja riitaisasti. Kaikesta mahdollisesta tahallaan loukkaantuminen, riidan haastaminen ja asian jauhaminen maanisesti päivästä toiseen aiheuttaa luonnollisestikin vastareaktion.

No varmasti, en vain ole törmännyt tuollaiseen. Enkä itse asiassa koko seksuaalivähemmistökampanjointiinkaan hetkeen. Luulin että ongelma oli se, että noista jutuista puhutaan ja on jotain Prideja, en minäkään jaksa mitään syyllistämistä kuunnella.

Vierailija
66/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some ja se, kuinka sinne pitäisi jakaa joka kahvihetki ja kyläily. Kyllä nykyään kyllästyttää kahvipöydässä, kun pullaan saa tarttua vasta kun jokainen vieras on ottanut katetusta pöydästä kuvan omaan instaansa.

Vierailija
67/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valintamme ei valitettavasti kohdistunut sinuun". Olisi piristävää, jos rekrytoijat latoisivat tiskiin todelliset syyt, miksen tullut valituksi.nim.käynyt 7 haastattelussa 1,5 kk aikana enkä jaksa käydä enää yhdessäkään 😂

Eivät ne voi todellista syytä sanoa ääneen. Odotat aivan liikoja.

Vierailija
68/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiin säästä jauhaviin työkavereihin.

Vierailija
69/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että ihmiset eivät kunnioita toisia ihmisiä.

Vierailija
70/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateismi ja typerykset, joita Pyhä Henki ei ole koskettanut

Päivi Räsäsen vihaajat

Selkärangattomat vätykset

Vierailija
71/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti, en vain ole törmännyt tuollaiseen. Enkä itse asiassa koko seksuaalivähemmistökampanjointiinkaan hetkeen. Luulin että ongelma oli se, että noista jutuista puhutaan ja on jotain Prideja, en minäkään jaksa mitään syyllistämistä kuunnella.

Olen törmännyt. Tämä henkilö vaahtosi joka hemmetin päivä asiasta todella aggressiivisesti, haukkui valtaväestöä ja yritti riidellä ihan jokaisen ihmisen kanssa. Veti ihan älyttömät kilarit, jos joku erehtyi sanomaan mitään väärää, koska toinen ei voinut tietää, että jokin neutraali sana on yksinkertaisesti kielletty (mies, nainen, poika, tyttö).

Vierailija
72/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu palstalla, yöks.

Vierailija
73/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukseen ja sen päätöksiin kyykyttää kansalaisia, erityisesti työssäkäyviä, joiden tulot juuri ja juuri riittävät elämiseen (tulot juuri ja juuri sellaiset, ettei edes tukia saa). Nykyään on pakko olla työnantajan palveluksessa vaikket viihtyisikään työpaikalla, koska aktiivimalli pelottaa ja toimeentulo.

Kansanedustajien oman edun tavoittelu. omista ei tingitä, mutta muiden kyllä- ja rankalla kädellä.

(taksilla ajamiset, vuokratuet, sopeutumiseläke jne. )

Jos kansanedustaja putoaa eduskunnasta, miksei hän saa pelkästään mahdollista työttömyyspäivärahaa?

Jos minä teen 4-vuoden sopimuksen ja joudun sen päätyttyä työttömäksi, niin työttömyyspäiväraha odottaa. kunhan olen kärsinyt ensin karenssin.

Vierailija
74/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat! Niille pitää tosissaan pistää kampoihin, että sais ne ees pikku hetken puhumaan neutraalisti. Omasta aloitteestaan eivät mitään positiivista sano - vain, jos niiltä KYSYY, että mikä oli parasta viime joulussa, mikä on hienoin lapsuusmuistosi tms. Silloin saattavat erehtyä myönteisiksi.

Vierailija
75/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten symbioosiin kännyköiden kanssa.

Seksuaalivähemmistö-muunsukupuolisuus-sukupuolettomuusvouhotukseen.

76/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutushysteriaan. Siihen, että niin moni asia ostetaan Ikeasta, Tigerista, Ebaysta, Wishiltä jne. eikä panosteta kestävyyteen. Alkuperää ja laatua ei arvosteta, vaan ostetaan se kopioitu halpaversio aidon sijaan. Huonekalut ovat helposti rikki meneviä ja vuosittain vaihdettavia tavaroita, sisustusta tulisi päivittää sesonkien mukaan, vaatteita ei korjata koska ne hajoavat nopeasti ja on halvempaa ostaa uusi, meikkejä pitää olla useaa eri sorttia joka lajia, kodit ja kaupat ovat täynnä krääsää ja rihkamaa, joka jossain vaiheessa päätyy kirpputoreille ja kaatopaikoille. Ja juhlakausien aikaan paikat suorastaan pursuavat kaikkea muovista tilpehööriä, joita ilman ei tule joulua, juhannusta, kekriä tai vappua.

Ja kännykän jatkuva käyttö. Ravintoloissa perheenjäsenet ovat jokainen omalla älylaitteellaan, bussiin päästessään kaikki kaivavat kännykän esiin ja niska kumarassa swaippaavat peukalolla eteenpäin. Ystävät näkevät toisiaan pitkästä aikaa ja kun yksi ottaa esille puhelimen, toinenkin ottaa ja pian kaikki ovat kännyköillä. Sängyssä pariskunnat keskittyvät tuijottamaan omia kapuloitaan. Olemme teknologian orjia emmekä enää kestä tylsyyden, hiljaisuuden ja luppoajan käsittelyä, vaan otamme heti laitteen käteen. Aamulla ensimmäisenä katsotaan uutiset tabletilla, sitten töissä surffataan tietokoneella, illalla katsellaan Facea ja Instaa kännykällä ennen nukkumaanmenoa. Lasten hienomotoriikka menee taaksepäin, kun käden ja sormien liike jämähtää lähinnä tabletin tms. käyttöön. Kaikki materiaali on klikkauksien päässä, ihmisistä on tullut hetimullenyt-ihmisiä.

Vierailija
77/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihin, joihin ei voi itse vaikuttaa. Niin kuin esimerkiksi se, että lastani kiusataan koulussa. Ainoa asia, johon voin vaikuttaa, on se, että otan lapseni pois koulusta.

Vierailija
78/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen tuskailin kun JOK’IKISESSÄ lehdessä, läpyskässä ja julkaisussa jankataan tätä sukupuolisuuteen liittyvää asiaa, aidanseiväskin on toksisesti maskuliininen. Varsinkin Hesari ja Voima tuntuvat julistaneen sodan kaikkea sukupuolien stereotyyppistä käytöstä vastaan. Arghhhhh!!!!

Vierailija
79/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K1ltt1m1ehiin yms. alffoihin ja tasoteorioihin. OKSENNAN.

Väniseviin miehiin olen totaalisen jurppiintunut. "Yhyhyhyyy. Kukaan nainen (= 20v superkuuma beibe) ei tykkää musta, naiset on siis niin nirsoja!"

Vierailija
80/189 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanitaarisen m a a h a n mu u u t o n kustannusten kätkeminen eri momenteille, jotta ei olisi mahdollista laskea kustannuksia.

Liian korkea verotus ja suuri julkisen rahan määrä, jota sitten käytetään täysin vastuuttomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä