asioita joihin olette kertakaikkisen KYLLÄSTYNEITÄ
...ja jotka eivät tunnu muuttuvan vaikka kuinka koitatte vaihtaa suhtautumistapaanne.
esim. itse oon totaalisen kyllästynyt feminismikeskusteluun. Kannatan feministien ajamia arvoja mutten jaksa ympäröivää keskustelua ja ainaista väittelyä
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Hallitus.
Niin juuri ja se "Emme leikkaa enää... emme leikkaa enää... emme leikkaa enää..." ja arvatkaa miten siinä taas kerran käy!
Siihen, että hallitsematonta m aahanmuuttoa ei voi kritisoida lainkaan ilman että henkilö leimataan automaattisesti r asistiksi.
Työpaikan virkistys-, ulkoilu- ja tyhypäivät sekä pikkujoulut pitäisi lakkauttaa ja antaa aikuisten ihmisten olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ja kaikki sen lieveilmiöt. Roskajournalismi.
Suomen syksy ja talvi.
Paskat TV-ohjelmat.
Sami Hedberg ja muut susipaskat koomikot.En olee kritisoiinut journaaalismia koska ne synnnyttttää kuitenkin mieleenkiintoisia keskusteluja. Säää on kyllä prseestä senhään näkeee kun katsooo ikkunasta uloos. Tv tä enn katso juurikaaan. Sami hedbeerg on hyvä.
Pahastutko, jos kysyn - miksi käytät noin paljon vokaaleja? :)
Vierailija kirjoitti:
Siihen, että hallitsematonta m aahanmuuttoa ei voi kritisoida lainkaan ilman että henkilö leimataan automaattisesti r asistiksi.
Se, että joku oikeasti kuvittelee m aahanmuuton olevan "hallitsematonta".
Tuntemattomien miesten kanssa viestittelyyn jonkun kivan tyypin tapaamisen toivossa. Täysin hyödytöntä ja todella epäkiinnostavaa. Mieluummin olen yksin.
Hiljaisten ja introverttien ihmisten seuraan, vaikka kuinka olisivat luotettavia ystäviä. En vaan jaksa enää. Haluan olla puheliaassa ja viihdyttävässä seurassa.
Seksuaalivähemmistöjen oikeuksista jankkaaminen. Ateistien, kiihkouskovaisten ja feministien jutut menevät mulla yhtä vastenmielisinä samaan laariin. Kaikenlaiset naisten yhteiset kerhot, ryhmät ja virkistysjutut ärsyttävät. Facebookissa ihmisten typeryys, sisällyksettömyys ja näyttämisenhalu tympäisee niin että lähdin Facebookissa. Sosiaalisuus, sosiaaliset taidot ja itsevarmuus ovat mielestäni yliarvostettuja.
Valkoharmaat sisustukset, koska tää buumi menee ohi, kun niitä aina vaan näkee.
Ylen uutiset, ei valehdella, mutta jätetään kertomatta.
Yhtäkkiä ekologiseksi muuttuneiden Balin ja Intian matkat, avokadot ja bataatit, eli mistään ei haluta luopua, mutta muita jaksetaan syyllistää ja neuvoa.
Teini-ikäiset suursyömärit, millä ne saa kylläiseksi. Lauantaina meni lohikiusaus, jossa kokonainen savulohi ja 800 gr kananfieistä tehtyä soossia lisukkeineen. Kaupassa piti käydä uudestaan sunnuntaina, ja tehdä siskonmakkarakeittoa 5 litraa, joka meni lounaaksi.
No siinä ne päällimmäiset...
Ainaiseen aamuheräämiseen ja väsymykseen. Tuntuu etten vaan pidemmän päälle jaksa ilman että olen aivan tyhjiin puserrettu ja henkisesti kuollut.
Homojen plus muiden seksuaalivähemmistöjen ja sukupuolettomien asian tunkemiseen joka tuutista. Ja olen bi-nainen, joka tykkää harrastaa kimppaseksiä. Ei vaan jaksa. Jotkut asiat voi pitää ihan yksityisinä, kiitos.
Töissä käynti pelkän rahan takia
Muunsukupuolisuus, ei saa sanoa mieheksi/naiseksi miehen ja naisen näköisiä ihmisiä, tai muuten vedetään pakastearkullinen herneitä nenään...koko tämä seksuaalivouhotus ja kiihkoilu on mennyt ihan överiksi eikä jaksaisi kuulla enää sanaakaan koko asiasta. Kierrän kaukaa kaikki ihmiset jotka nuista jauhavat.
Tietokone- ja kännykkäpelien koukuttavuuteen lasten maailmassa.
Pimeään, pitkään, kylmään, märkään, tuuliseen, koleaan Suomen "talveen".
Itsekkäisiin miehiin. Noihin pikku paskiaisiin.
Ärsyttävään appelsiiniin tupeessaan. Tuomiopäivää tuuttaaviin uutisiin. Miljonäärilaiffia esittäviin tinder-ihmisiin. Mustiin kesälläkin pukeutuviin härmäläisiin.
Suomen ilmastoon. Olen masentunut ja passiivinen yli puolet vuodesta jo pelkästään ilmaston vuoksi.
Raskaus. Joka paikkaan sattuu ja kunnolla ei pääse liikkumaan. Silti pitää tästä ”hehkusta” ja ihanuudesta nauttia koska naisen keho on niin ihmeellinen ja uskomaton. P*skan v*itut.