asioita joihin olette kertakaikkisen KYLLÄSTYNEITÄ
...ja jotka eivät tunnu muuttuvan vaikka kuinka koitatte vaihtaa suhtautumistapaanne.
esim. itse oon totaalisen kyllästynyt feminismikeskusteluun. Kannatan feministien ajamia arvoja mutten jaksa ympäröivää keskustelua ja ainaista väittelyä
Kommentit (189)
Mammuttiyhtiöihin, joille mikään ei riitä. Täyttyköön vaikka koko pallo elektroniikkaromusta, mutta kestävyyteen ei panosteta. Päinvastoin, ohjelmoidaan koneet hajoamaan tai hidastumaan (iPhone) tietyn ajan kuluessa, ettei vaan kauppa kuihdu.
PRKL, näille pitäisi määrätä miljardisanktiot!
Me too farssit riittää jo. Nykyään kaikki on seksuaalista häirintää. T:Nainen
Jouluun, jouluruokiin ja kaikenlaiseen jouluhössötykseen.
Median loputtomaan kertomuksellisuuteen. Ja narratiivi-sanaan.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus. Läski on läskiä ja rumaa ja haitallista vaikka sen miten kehystäisi.
Se, että kehopositiivisuuden pointin luullaan olevan läskinpalvonta.
Jatkuvaan raha-asioiden sumplimiseen, laskujen maksamiseen ja siihen, että juuri kun tuntuu asioiden vihdoin ja viimein olevan taas jotenkin järkättynä niin aina tulee joku yllättävä menoerä.
Enkä kaipaa paasausta puskurirahastosta, pahanpäivän varasta tai, että säästössä pitää aikuisella ihmisellä olla sen ja sen verran. On ollut noita kaikkia, mutta ei ole enää!
Kyllästyttää naisten esineellistäminen vuodesta toiseen ja se, ettei naisella muka olisi muuta annettavaa kuin hyvä ulkonäkö. Aina ja kaikkialla jauhetaan vain naisten ulkonäöstä, täälläkin. Ja osa naisista itsekin uskovat tähän, että ainut arvokas mikä heissä on, on ulkonäkö. Niin väsyttävää, turhauttavaa ja ärsyttävää!
Jatkuva, ikuinen yksinäisyys ja miehen vaativuus ja kiukuttelu.
Itsesäälissä pyöriviin sukulaisiin ja ystäviin
Olen tunteellinen itsekkin, mutta jatkuva "Minä olen liian ruma enkä saa miehiä" tai "Ainoat ystäväni ovat kanssani koska heitä säälitää" soopa on vain huomionhakua. Inhottaa kuulla jatkuvasti samaa tarinaa ja jos kysyy etää miksi eivät tee asialle mitään: "Olen liian hyödytön tekemään asialle mitään" on ainoa vastaus.
Valehtelijat
Taas, jatkuva ilmiselvä valehtelu huomion saamiseksi. Inhottavaa vaikka lukea blogia, jonka jokaisessa tekstissä ollaan jouduttu lentävien susien saarretuksi tai nähty kanan raatelevan hevonen.
Typeriin itsekkäisiin besser wisser ihmisiin, white trasheihin, övereihin tekoripsiin ja pumpattuihin töröhuuliin.
"Valintamme ei valitettavasti kohdistunut sinuun". Olisi piristävää, jos rekrytoijat latoisivat tiskiin todelliset syyt, miksen tullut valituksi.nim.käynyt 7 haastattelussa 1,5 kk aikana enkä jaksa käydä enää yhdessäkään 😂
Kännykkäkulttuuri, feminismi, mokutus, valtamedian propaganda, Vihreät.
Tapahtumien perhekeskeisyys. Voisiko järjestää myös aikuisten juttuja, jotka eivät ole ryyppäystä. Ai niin ei, kun sinne ei tulisi kuin kourallinen ihmisiä.
Kroonisen sairauden monotonia, terveydenhuollon kanssa venkslaaminen asioista, joiden pitäisi olla itsestään selviä.
telkkarimainokset, ne samat typerät pyörii joka katkolla.