Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asioita joihin olette kertakaikkisen KYLLÄSTYNEITÄ

Vierailija
12.11.2018 |

...ja jotka eivät tunnu muuttuvan vaikka kuinka koitatte vaihtaa suhtautumistapaanne.

esim. itse oon totaalisen kyllästynyt feminismikeskusteluun. Kannatan feministien ajamia arvoja mutten jaksa ympäröivää keskustelua ja ainaista väittelyä

Kommentit (189)

Vierailija
21/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkarimainokset, ne samat typerät pyörii joka katkolla.

Vierailija
22/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-tv:t.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluavun kerjääjät

Vierailija
24/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:n-ryhmätöihin

Vierailija
25/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammuttiyhtiöihin, joille mikään ei riitä. Täyttyköön vaikka koko pallo elektroniikkaromusta, mutta kestävyyteen ei panosteta. Päinvastoin, ohjelmoidaan koneet hajoamaan tai hidastumaan (iPhone) tietyn ajan kuluessa, ettei vaan kauppa kuihdu.

PRKL, näille pitäisi määrätä miljardisanktiot!

Vierailija
26/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too farssit riittää jo. Nykyään kaikki on seksuaalista häirintää. T:Nainen

Vierailija
27/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun, jouluruokiin ja kaikenlaiseen jouluhössötykseen.

Vierailija
28/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median loputtomaan kertomuksellisuuteen. Ja narratiivi-sanaan.

Vierailija
29/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuus. Läski on läskiä ja rumaa ja haitallista vaikka sen miten kehystäisi.

Se, että kehopositiivisuuden pointin luullaan olevan läskinpalvonta.

Vierailija
30/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaan raha-asioiden sumplimiseen, laskujen maksamiseen ja siihen, että juuri kun tuntuu asioiden vihdoin ja viimein olevan taas jotenkin järkättynä niin aina tulee joku yllättävä menoerä.

Enkä kaipaa paasausta puskurirahastosta, pahanpäivän varasta tai, että säästössä pitää aikuisella ihmisellä olla sen ja sen verran. On ollut noita kaikkia, mutta ei ole enää!

Vierailija
31/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää naisten esineellistäminen vuodesta toiseen ja se, ettei naisella muka olisi muuta annettavaa kuin hyvä ulkonäkö. Aina ja kaikkialla jauhetaan vain naisten ulkonäöstä, täälläkin. Ja osa naisista itsekin uskovat tähän, että ainut arvokas mikä heissä on, on ulkonäkö. Niin väsyttävää, turhauttavaa ja ärsyttävää!

Vierailija
32/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva, ikuinen yksinäisyys ja miehen vaativuus ja kiukuttelu.

Vierailija
33/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälissä pyöriviin sukulaisiin ja ystäviin

Olen tunteellinen itsekkin, mutta jatkuva "Minä olen liian ruma enkä saa miehiä" tai "Ainoat ystäväni ovat kanssani koska heitä säälitää" soopa on vain huomionhakua. Inhottaa kuulla jatkuvasti samaa tarinaa ja jos kysyy etää miksi eivät tee asialle mitään: "Olen liian hyödytön tekemään asialle mitään" on ainoa vastaus.

Valehtelijat

Taas, jatkuva ilmiselvä valehtelu huomion saamiseksi. Inhottavaa vaikka lukea blogia, jonka jokaisessa tekstissä ollaan jouduttu lentävien susien saarretuksi tai nähty kanan raatelevan hevonen.

Vierailija
34/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriin itsekkäisiin besser wisser ihmisiin, white trasheihin, övereihin tekoripsiin ja pumpattuihin töröhuuliin.

Vierailija
35/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valintamme ei valitettavasti kohdistunut sinuun". Olisi piristävää, jos rekrytoijat latoisivat tiskiin todelliset syyt, miksen tullut valituksi.nim.käynyt 7 haastattelussa 1,5 kk aikana enkä jaksa käydä enää yhdessäkään 😂

Vierailija
36/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkulttuuri, feminismi, mokutus, valtamedian propaganda, Vihreät.

Vierailija
37/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus.

Vierailija
38/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumien perhekeskeisyys. Voisiko järjestää myös aikuisten juttuja, jotka eivät ole ryyppäystä. Ai niin ei, kun sinne ei tulisi kuin kourallinen ihmisiä.

Vierailija
39/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
40/189 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisen sairauden monotonia, terveydenhuollon kanssa venkslaaminen asioista, joiden pitäisi olla itsestään selviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä