asioita joihin olette kertakaikkisen KYLLÄSTYNEITÄ
...ja jotka eivät tunnu muuttuvan vaikka kuinka koitatte vaihtaa suhtautumistapaanne.
esim. itse oon totaalisen kyllästynyt feminismikeskusteluun. Kannatan feministien ajamia arvoja mutten jaksa ympäröivää keskustelua ja ainaista väittelyä
Kommentit (189)
Selfieihin. Olen yrittänyt tottua niihin, mutta edelleen niiden ottaminen ja julkaiseminen on mielestäni itserakasta, huomionhakuista ja jotenkin säälittävää. Eikö niillä ihmisillä ole ketään, joka ottaisi heistä kuvia?
Upean maiseman äärelläkin se oma naama pitää tunkea kuvaan. Kuka sellaisia kuvia haluaa katsella, en minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Selfieihin. Olen yrittänyt tottua niihin, mutta edelleen niiden ottaminen ja julkaiseminen on mielestäni itserakasta, huomionhakuista ja jotenkin säälittävää. Eikö niillä ihmisillä ole ketään, joka ottaisi heistä kuvia?
Upean maiseman äärelläkin se oma naama pitää tunkea kuvaan. Kuka sellaisia kuvia haluaa katsella, en minä ainakaan.
Saat kokea näin, ilman muuta, mutta kovasti kiinnostaa, mitä _pahaa_ on itsensä rakastamisessa?
Opiskelen journalismia. Olen todella väsynyt koulun tulehtuneeseen ilmapiiriin ja ihmisiin ja varsinkin kun vuodenajan muutokset vaikuttavat siihen niin vahvasti (nyt syksy). Voisin lopettaa koulun jos uskaltaisin, mutta tuskin siitäkään on mitään hyötyä kenellekään ja vähiten itselleni. Itkettää nytkin mennä kouluun koska vastassa on taas lauma toisilleen vittuilevia ihmisiä joista pahin on opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Asioihin, joihin ei voi itse vaikuttaa. Niin kuin esimerkiksi se, että lastani kiusataan koulussa. Ainoa asia, johon voin vaikuttaa, on se, että otan lapseni pois koulusta.
Minä ryhdyin joskus puolustamaan ystäväni koulukiusattua lasta sen jälkeen kun häntä pahoinpideltiin niin, että jouduttiin rikkaampana haava jonka kiusaajat tekivät.
Lopputulos kuukauden kestäneessä väännössä: ystäväni lapsi laitettiin"kotikouluun" loppuvuodeksi. Kiusaajat jäi kouluun. (Ammattikoulu).
Pistää vihaksi vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioihin, joihin ei voi itse vaikuttaa. Niin kuin esimerkiksi se, että lastani kiusataan koulussa. Ainoa asia, johon voin vaikuttaa, on se, että otan lapseni pois koulusta.
Minä ryhdyin joskus puolustamaan ystäväni koulukiusattua lasta sen jälkeen kun häntä pahoinpideltiin niin, että jouduttiin rikkaampana haava jonka kiusaajat tekivät.
Lopputulos kuukauden kestäneessä väännössä: ystäväni lapsi laitettiin"kotikouluun" loppuvuodeksi. Kiusaajat jäi kouluun. (Ammattikoulu).
Pistää vihaksi vieläkin.
Rikkaampana=tikkaamaan 😅
Artikkeleihin muunsukupuolisuudesta ja transsukupuolisuudesta. Onneksi ne ovat nyt vähän vähentyneet. Etenkin kaikki "Ruska, 16, on tiennyt jo vuosia olevansa muunsukupuolinen" on ihan voi jeesus...
Evästeet ja tietosuojakäytäntö. Joka ikinen nettisivu ilmoittaa nykyään näistä ja klik klik aina ennen kuin pääset lukemaan itse sisältöä. Joissain mobiiliversioissa nuo vielä ovat siten, että ne peittävät koko sivun eikä sitä rastia löydy mistään, jolloin sivu jää lukematta. Raivostuttavaa!
Pohjanmaan rannikkoalueiden uhraamiseen tuulivoimarakentamiselle välittämättä asukkaista. Aivan liian lähelle asutusta rakennetaan aina vaan suurempia voimaloita.
Liian lähelle pysäköiviin. Jos ajan uuden autoni kauas parkkialueen reunaan, niin onko siihen vieteen pajko tunkea se vanha nissanin tai ooppelin raato. En halua autoani kolhittavan. Miksi pitää tunkea viereen, miksi? Tilaa kyllä o. n. muuallakin
Olen kyllästynyt perinteisen median toimittajiin, tai oikeastaan toimittajien irvikuviin, jotka jättävät toimittajalle vieraalla tavalla kertomatta kansalaisille tietyistä asioista. Joitakin asioita taas vääristellään minkä ehditään. Valtaa ei enää vahdita lehdistön toimesta vaan suojellaan. Näen perinteisen median noiden muka-toimittajien vuoksi kansan vihollisena. Olen totaalisen kyllästynyt toimittajiin, jotka eivät käyttäydy kuin toimittajat. Raivostuttaa myös lukea median tuottamaa ns. ammattimaista tekstiä, joka kuitenkin liian usein sisältää käännösvirheitä, kirjoitusvirheitä, lyöntivirheitä ja joskus myös väärää tietoa. Eikö ammattimaista tekstiä luulisi oikoluettavan? Näinkö amatöörimäisellä tasolla on Suomen perinteinen media, ettei edes oikolukua ymmärretä harrastaa? Otsasuoni sykkii v*tutuksesta tätä kirjoittaessakin ja olisi varmaan ollut parempi ohittaa koko aihe. Nyt on taas hermo pinnassa.
Trumppiin. Siihen, että ihmiset sanovat ilmastonmuutoksesta, että "kiva kun lämpenee täällä Suomessakin". Huoh. Naisvihaajiin. Rasismiin. Ylipäätänsä olen väsynyt ihmisten typeryyteen ja itsekeskeisyyteen.
Seksiin ja sen harrastamisen pakollisuuteen. Jos et ole siitä kiinnostunut, niin sitten sinussa on heti jotain vikaa ja sinun pitäisi tehdä jotain jotta seksi taas kiinnostaisi. Miken saa rauhassa olla ilman, ei se ketään häiritse kun en ole edes parisuhteessa?
Mua kyllästyttää feministien ja feminismin jankkaaminen "tasa-arvosta". Sukupuolia ei pitäisi huomata tai niihin ei pitäisi kiinnittää huomiota. Mutta koko ideologia on vain sukupuoleen huomion kiinnittämistä?!???
Ravintosuosituksiin. Joka halvatun viikko jostakin tuutista tulee jonkun ihmegurun mussutusta, että sinun pitää syödä näin ja näin, välttää tätä ja tätä, tai muuten kuolet kivuliaasti vähintäänkin suolistosyöpään. Ja näitä löpinöitä sitten osa porukasta pitää jumalan tosina. Ja seuraavalla viikolla on taas kelkka kääntynyt, ja suositellaankin toisenlaista ruokavaliota.
Suomalaisiin ihmisiin: pikkusieluisiin, vahingoniloisiin, turhantärkeisiin valittajiin, joilla on kapeaakin kapeampi näkemys elämästä ja muista ja siitä, miten asioiden pitäisi mennä.
Suomalaiseen, yhden totuuden yhteiskuntaan, jossa vallitsee kylmä ilmapiiri kaikkia niitä kohtaan, jotka eivät ole "menestyjiä". Vaikka ei täällä edes ole menestyjiä, kun kaikki haaveilu ja yrittäminen torpataan alkuunsa, eikä mitään uutta edes uskalleta luoda, koska vallitseva tila kaikessa on IHAN HYVÄ NÄIN eikä se siitä muka parane miksikään.
Teknologiaosaaminen? Pyh! Nokia näytti sen, että ei me osata. Kierrätysosaaminen? Pyh! Ei Suomi voi koko maailmaa pelastaa. Byrokratian purku? Haha! Sossupummit siitä lähtisi oikein juhlimaan sitten niin, ei se käy. Perustulo? Ei ikinä! Jollain voisi sitä kautta olla helpompaa mennä elämässään eteenpäin. Ja niin edelleen.
Näitä sanoja väärin-/ylikäyttäviin ihmisiin:
-rasísti
-rasísmi
-pèrsu
-popúlisti
-pópulismi
-ääriøikeisto
-nàtsi
-vihąpuhe
-valemedia
-hei minäkin metoo kolkyt vuotta sitten!
Jokapäiväiseen lääkkeiden syöntiin. Valitettavasti loppuelämäni joudun syömään, useampaa lääkettä, useita kertoja päivässä.
Kyllästyttää ne iankkuiset tabletit, ja sivuvaikutukset, ja taudit jotka eivät parane.
Imetyskeskusteluihin!