Paketti kadonnut - kauppa syyttää matkahuoltoa ja Matkahuolto kauppaa, kuka vastuussa?
Eli minulta on kadonnut paketti, jonka piti saapua lähimpään K-kauppaan. Pakettia ei kuitenkaan löytynyt kaupasta ja sieltä sanottiin, että paketti ei todennäköisesti ole koskaan saapunutkaan heille. Matkahuollolta taas sanottiin että paketti on "aivan varmasti" saapunut kauppaan.
Nettikaupasta paketti on seurantatietojen mukaan lähtenyt, eikä paketti ole asiakaspalvelijan mukaan palautunut sinne.
Mihin edes otan seuraavaksi yhteyttä? K-kauppa syyttää paketin katoamisesta matkahuoltoa ja Matkahuolto k-kauppaa.
Turhauttaa!
Kommentit (75)
Kauanko oli aikaa välillä paketti oli tullut kauppaan ja sinä kävit sitä kysymässä?
Mietin juuri, että mihinkähänvittuun mun paketti on jäänyt ja tuli ilmoitus. Vieneet sen ihan eri paikkaan kuin olin valinnut hakupaikaksi. Tällaista paskaahan tämä tuppaa olemaan. Tuonne ei edes kulje bussit, jossain vitunteollisuusalueella joku outo pikkuliike.
Mä tilasin verkkiksestä paketin, joka piti tuoda kotiin.
Seurantakoodin mukaan tuote on luovutettu vastaanottajalle kymmenen päivää sitten.
Sitä ei tarina kerro, kuka tuo vastaanottaja on, kun meille paketti ei ole saapunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Matkahuollosta viime viikolla viesti,että paketti on noudettavissa Kajaanin K-kaupasta. En ole tilannut mitään ja asun Vantaalla.
Mulle tuli kans postista ilmo, et pakettisi on noudettavissa Maskusta. Asun Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Matkahuollosta viime viikolla viesti,että paketti on noudettavissa Kajaanin K-kaupasta. En ole tilannut mitään ja asun Vantaalla.
Tuliko vain puhelimeen vai myös sähköpostiin? Tän selittäisi esim. se, että lähettäjä olisi laittanut väärän puhelinnumeron.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin varastan paketin ja kuittaan sen noudetuksi jos epäilen siinä olevan jotain arvokasta.
Sama täällä! Olen saanut niistä tosi hyviä ja kalliita juttuja. Osa on ollut ihan skeidaa ja päätynyt roskiin.
K- kauppa on antanut väärälle henkilölle paketin.
Tästä syystä kannatan vain Postia.
Hain juuri paketin K-kaupasta.
Ihan vakituinen myyjä mutta voi sitä sähläystä.
Allekirjoitin lapun ja korjas niitä. Sanoin että olen nyt sitten allekirjoittanut kuitin paketista joka ei ole minun.
Jatkossa tarkastan itse ne koodit.
Inhoan muutenkin sitä kassaa. Tekee virheitä.
Kuitenkin vastuullista hommaa ja en haluaisi kassojen hoitavan sitä hommaa.
liikemies kirjoitti:
Ainakin Suomen postiin häviää nykyään valtava määrä tavaraa. Jos sen ottaa puheeksi, niin sieltä sanotaan, että joo, ainahan jotain katoaa, mutta se on niin pieni prosentti että ei se haittaa. No jos on miljoona lähetystä ja niistä puoli prosenttia katoaa, se on 5000 lähetystä! Siinä on viidentuhannen ihmisen paketti hukassa! Ei se ole mikään pieni määrä. Ja mihin ihmeeseen ne katoavat jälkiä jättämättä? No postin väelle suurin osa. Tämän olen kuullut muutamalta postissa töissä olleelta kaveriltani, ja onhan se selvää muutenkin. Mihin muualle ne teleportautuisivat ihan tuosta vaan? Siellä kuulemma härskeimmät työntekijät ottaa ihan vaan lavalta jonkin kiinnostavan näköisen paketin ja hups, ei löydykään enää kun kysellään.
Jokainen postissa työskentelevä tuon varmaan tietää, mutta eihän siitä voi puhua, kun ei työkaveria saa käräyttää. Surullista mutta totta. Ei ole moraali enää sellainen kuin joskus, että postin kunnia-asiana oli hoitaa lähetykset perille.
Ei ole mahdollista että työntekijät pöllis paketteja, siellä on valvontakamerat.
Tarkastakaa että kuitin koodi ja paketin koodi täsmää.
Se on se pitkä tunnus kuitissa jonka allekirjoitatte k- kaupassa.
Itselläni oli väärä koodi mutta paketit oli oikeat.
Myyjä itse huomasi virheensä mutta mun allekirjoitus on siinä lapussa edelleen.
Laitoin nyt ylös päivän milloin asioin siellä jos tulee ongelmia.
Lisäksi ne sanoi mun miehelle että olen unohtanut paketin.
No menin takaisin ja kyseessä oli paketti mitä en ollut edes nostanut vielä kun en huomannut viestiä.
Kerran palautin paketin niin se jätettiin kassalle ja todettiin että laittavat sen kaappiin myöhemmin.
Pitäisi varmaan ottaa jatkossa kaikki Postiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien on ollut asiakkaan vastuulla selvitellä asiaa?
Aina, jos on Postista kyse.
Vierailija kirjoitti:
liikemies kirjoitti:
Ainakin Suomen postiin häviää nykyään valtava määrä tavaraa. Jos sen ottaa puheeksi, niin sieltä sanotaan, että joo, ainahan jotain katoaa, mutta se on niin pieni prosentti että ei se haittaa. No jos on miljoona lähetystä ja niistä puoli prosenttia katoaa, se on 5000 lähetystä! Siinä on viidentuhannen ihmisen paketti hukassa! Ei se ole mikään pieni määrä. Ja mihin ihmeeseen ne katoavat jälkiä jättämättä? No postin väelle suurin osa. Tämän olen kuullut muutamalta postissa töissä olleelta kaveriltani, ja onhan se selvää muutenkin. Mihin muualle ne teleportautuisivat ihan tuosta vaan? Siellä kuulemma härskeimmät työntekijät ottaa ihan vaan lavalta jonkin kiinnostavan näköisen paketin ja hups, ei löydykään enää kun kysellään.
Jokainen postissa työskentelevä tuon varmaan tietää, mutta eihän siitä voi puhua, kun ei työkaveria saa käräyttää. Surullista mutta totta. Ei ole moraali enää sellainen kuin joskus, että postin kunnia-asiana oli hoitaa lähetykset perille.
Ei ole mahdollista että työntekijät pöllis paketteja, siellä on valvontakamerat.
Kameran monitoria vahtiva saa myös osoittaa ja valita. Vähän kuin ongintaa.
Vierailija kirjoitti:
liikemies kirjoitti:
Jaa siellä alihankkijan kuorma-autossa, joka niitä paketteja jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liikemies kirjoitti:
Jaa siellä alihankkijan kuorma-autossa, joka niitä paketteja jakaa?
No niinpä, ei tosiaan ole. Ja eikös ainakin postilta ole pöllitty kokonaisia autoja sisältöineen?
Sama ongelma. Lähettämäni paketti kuitattu saapuneeksi K-kauppaan, vastaanottaja mennyt hakemaan niin sitä ei olekaan löydetty.
Sekoiltu siellä kaupassa muutenkin, seuranta tragikoomista luettavaa. Muka vastaanottajalle luovutettu, seuraavaksi tieto, että koskaan ei noudettu ja lähetetään vastaanottajalle.
Olen maksanut palautusmaksun, eipä näy pakettia eikä minkäänlaista kirjausta matkahuollon tiedoissa ko. paketin kohdalla. Kauppa pesee kätensä tyystin, neuvoo kyselemään matkahuollolta.
Eikö se matkahuolto ole tässä tapauksessa juuri se kaupan matkahuollon piste, joka on paketin hukannut?
Ekaa kertaa matkahuoltoa käytin, postitin tammikuun 5.50 tarjouskampanjan aikaan 8 pikkupakettia nettimyyntejä. Melkoinen hukkausprosentti kun yksi paketeista kadoksissa
En ikinä postita yhtään mitään matkahuollon kautta