Miten muuttua pirteämmäksi ja viehättävämmäksi nopeasti?
Mun pitäisi nyt muutamassa päivässä muuttua huomattavasti freesimmäksi tapaukseksi, mutta miten se onnistuisi? Nyt jaksan juuri ja juuri pitää perussiisteydestäni huolta. Näytän ihan normaalilta/ok:lta, mutta illalla lähes aina nukahdan meikit kasvoilla ja piilolinssit päässä. Silmäni punoittavat ja iho on jotenkin kirjava ilman meikkiä ainakin.
Olen harrastanut tuota piilolinssit päässä nukkumista kohta vuoden päivät. Juon teetä runsaasti ja hampaatkin ehkä voisin valkaista. Olen jotenkin kroonisesti väsynyt. Tapaan siis uuden ihmisen ja mun pitäisi kyetä skarppaamaan. Vinkit jakoon, please!
Kommentit (15)
Lisäksi mulla on varmaan jotain todella lievää masennustakin ja siksi olen niin voimaton ja suihkussakäyntikin tuntuu suurelta urotyöltä aina. Mutta kun pitäisi muuttua äkkiä. Muuten soimaan itseäni alimpaan h-vettiin, jos siis en onnistu. Aargh.
Aloita vaikka siitä, ettet nuku meikit ja piilarit päässä.
Mun mielestä sä olet erittäin hyvä ellei täydellinen just tollasena kun oot. Pilkettä silmässä ja hymy naamalla, jesh.
Haluaiisin päästää sellaiselle alalle etttä voisiin auttaa ihmisiä ja samalla tutustuua itseeeni. Ja sitten tahtooisinnlöytää jonkun ihanan naisen rinnalleni jonka voisi keskustella kaikeestaa maasta taiivaaaseen.
Apteekkiin. Osta d-vitamiinia ja ota sitä heti kunnon annos, 150 yksikköä ainakin.
Sitten silmätippoja. Ja lopetat sen piilarien kanssa nukkumisen, jollei kyse ole jostain kuukausilinsseistä.
Yritä saada aika kampaajalle, tai ota hiuksiin värihuuhtelu kotona. Tai eihän se mitään pelasta, jos hiuksissa ei ole mitään leikkausta ja latvat sojottaa hamppuna.
Osta huulipunaa, joka häivyttää hampaiden keltaisuutta. Vilkaisu meikkipussiin; tarviitko uutta värivoidetta ja ripsiväriä?
Ja uusi paita, joka sopii sinulle.
Ehkä uudet alusvaatteetkin, jotta saat vähän ryhtiä.
Tässä hätäensiapua, toivottavasti pääset sellaiseen hyvään imuun että nouset sieltä kuopastasi.
Hanki riittävä määrä amfetamiinia päivittäiseen käyttöön ja aloita sen käyttö heti aamusta. Työkaverisi huomaavat muutoksen iloisuudessasi ja aktiivisuudessasi tuota pikaa ja oikein ihmettelevät miten sinusta on tullut niin freesi.
"Hei älä koskaan ikinä muutu . Pysy juuri tuollaisena kun nyt oot!"
Ei ole toista Sinua, katsos. Olet uniikki.
No jos tavoite on muutaman päivän päässä, niin nesteenpoisto ja lepo ovat pääasia. Seuraavina päivinä nuku riittävästi ilman piilareita, karsi suola, sokeri ja muut hiilarit ihan minimiin. Ei alkoholia. Syö melonia ja greippiä, juo makeuttamatonta vihreää teetä. Harrasta joka päivä liikuntaa niin, että hikoilet. Suosittelen, että juuri ennen treffejä käyt uimahallissa. Kylmän veden ja saunomisen vuorottelu freesaa kummasti.
Osta hyvä primer (esim. Rimmelin on kohtuuhintainen), meikkivoide, beaty blenderi sen levitykseen ja (väritön) puuteri, ripsari, kulmaväri (jos olet vaalea) ja huulipuna, jos ei niitä ole. Ehdit muutaman päivän aikana opetella meikkaamaan niillä, jos et jo osaa. Jos et ole tottunut meikkaamaan, älä suotta ala sählätä eyelinerin tai luomivärien kanssa. Nypi kulmista hajakarvat ja opettele meikkaamaan ne. Hyvät kulmat ovat kasvojen kohotus.
Ehdit käydä kampaajallakin, jos se on tarpeen.
Ei ihme, että olen nelikymppinen vanhapiika. Mä ajattelin, että AP on menossa työhaastatteluun tai yrittää tehdä vaikutusta johonkin isoon asiakkaaseen, treffikumppanin miellyttäminen ei tullut edes mieleen.
Itse käsitin jotenkin noista lisäviesteistä, että kysyjä saattaisi olla mies. Ei sillä, nuo kampaukset, huulipunat ja ripsarit varmasti räväköittävät lookkia sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että olen nelikymppinen vanhapiika. Mä ajattelin, että AP on menossa työhaastatteluun tai yrittää tehdä vaikutusta johonkin isoon asiakkaaseen, treffikumppanin miellyttäminen ei tullut edes mieleen.
Ihan yleissivistykseen kuuluu olla siisti ja huoliteltu kun mennään tapaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleissivistykseen kuuluu olla siisti ja huoliteltu kun mennään tapaamiseen.
Tottakai. Mutta liittyykö tämä uraan vai rakkauselämään, sitä minä mietin. Ei se tähän kuulu, ja oma mielipide on että miehiä tulee ja miehiä menee, mutta työelämässä mennään vaan eteenpäin. Tai välillä ehkä vähän sivuun, mutta priorisoisin kuitenkin miehet vasta kakkossijalle.
Joten ei tässä varmaan naimisiin pääsekään... :D
Hilipati kirjoitti:
Itse käsitin jotenkin noista lisäviesteistä, että kysyjä saattaisi olla mies. Ei sillä, nuo kampaukset, huulipunat ja ripsarit varmasti räväköittävät lookkia sitäkin enemmän.
Nainen olen. Täytynee jotenkin doupata kahvilla ja D-vitamiinilla itseni pirteämmäksi muutenkin. On nimittäin todella kroonisen väsynyt olokin. Kävin pari viikkoa sitten kampaajalla ja viikko sitten kosmetologilla. Se ei kyllä silti taida tapauksessani riittää. Ehkä iho parissa päivässä kirkastuu lisää, jos hoidan sitä oikein.
Käytännön syistä en ehdi arkena kuntosalille tai juoksemaan. Aamuisin tosin hölkkään noin 2 km arjen rutiinien ohessa. Olen koettanut jumppailla kotonakin.