Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järjetöntä varata matka ulkomaille ilman all inclusive pakettia

Vierailija
12.11.2018 |

Kuka hullu jättää tällaisen tarjouksen käyttämättä. Aivan parasta kun voi vai löhötä allasalueella ja vetää "ilmaisia" drinkkejä niin paljon kuin maistuu ja sama juttu ruoan kanssa.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei löhöile lomallaan. Eikä kaikki edes asu lomillaan hotelleissa.

Vierailija
2/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei halua viettää lomaa altaan äärellä syöden ja juoden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa tehdä lomallaan muutakin kuin löhötä altaalla ja valita ruokapaikkansa itse.

Vierailija
4/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu jättää tällaisen tarjouksen käyttämättä. Aivan parasta kun voi vai löhötä allasalueella ja vetää "ilmaisia" drinkkejä niin paljon kuin maistuu ja sama juttu ruoan kanssa.

En harrasta rahvaan pakettimatkoja ja puhun useita kieliä sujuvasti joten kommukointi sujuu myös paikallisissa ravintoloissa.. Altaalla lojuminen ja hotellissa ryyppääminen ei ole syy miksi minä matkustan.

Vierailija
5/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka haluaa tehdä lomallaan muutakin kuin löhötä altaalla ja valita ruokapaikkansa itse.

Sehän se on koko matkan tarkoitus.

Vierailija
6/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoja on monenlaisia.

Rantaloma pikkulasten kanssa sujuu kieltämättä mukavammin all inclusive hotellissa.

Vierailija
7/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta rahvaan pakettimatkoja ja puhun useita kieliä sujuvasti joten kommukointi sujuu myös paikallisissa ravintoloissa.. Altaalla lojuminen ja hotellissa ryyppääminen ei ole syy miksi minä matkustan.

Rahvaan pakettimatkat:)

Vierailija
8/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntin toiveloma.

Mättää huonoimmat safkat ja drinkit ja lojuu

pissaisessa altaassa aamusta iltaan. Jaksaa käydä välillä vessassa.

9/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin tylsyyteen (ja ähkyyn) tuollaisella lomalla.

Vierailija
10/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat matkaillessaan myös tukea paikallista taloutta ja käydä vaikka syömässä paikallisissa ravintoloissa. Samalla saattaa jopa oppia jotain matkakohteesta tai sen kulttuurista, kun uskaltaa astua sen all-inclusive-kuplan ulkopuolelle.

Vierailija
11/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntin toiveloma.

Mättää huonoimmat safkat ja drinkit ja lojuu

pissaisessa altaassa aamusta iltaan. Jaksaa käydä välillä vessassa.

Eiköhän se rahvas pissi sinne altaaseen.

Vierailija
12/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Eihän all inclusive tarkoita sitä, että hotellilta ei voi poistua.

Meillä oli eka reissulla all inclusive. Oli tosi hyvä tarjous. Viimeksi taas ei ollut, koska asuimme keskellä kaupunkia.

Vierailija
13/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

All inclusive on vain silloin hyvä ratkaisu jos hotellia sijaitsee kulkuyhteyksien suhteen mahdottomassa paikassa eikä hotellilta pääse oikeasti minnekään järkevällä tavalla ja ajalla. Toisaalta kuka haluaisi mennä tuollaiseen hotelliin?

Vierailija
14/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkisvanhempien toiveloma.

Vierailija
15/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä syö hotellin omassa ravintolassa. Kerran hotelli töppäsi ja antoi meille väärän huoneen, kun asia selvisi saimme korvaukseksi (oikean huoneen lisäksi) neljä ateriakuponkia hotellin buffaan. Kerran käytiin eikä toiste enää menty, jätettiin ne kaksi käyttämätöntä kuponkia huoneeseen jos joku toinen ne haluaisi käyttää. Eri ravintoloissa syöminen on osa reissun elämystä :)

Vierailija
16/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

all inclusive paskaa ruokaa seisovasta pöydästä ja yleensä lähes samaa koko loman ajan. Drinkit eivät yleensä kuulu hintaan ja ei se olut kovin paljon maksa muutenkaan. "lapsille jäätelöä klo 14" ei ehkä ole syy maksaa myöskään all inclusivesta.

Vierailija
17/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä hinta-laatusuhdetta. Mikä kannattaa hotellille? Miten hotelli toteuttaa taloudellisesti kannattavan all inclusiven? Niin, ja sitten miettiä, haluaako sellaista lomaltaan.

18/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Eihän all inclusive tarkoita sitä, että hotellilta ei voi poistua.

Meillä oli eka reissulla all inclusive. Oli tosi hyvä tarjous. Viimeksi taas ei ollut, koska asuimme keskellä kaupunkia.

Ihanko totta, sieltä hotla-resortista saa poistuakin?! Jummi!

Mä kaipaan lomalta ihan jotain muuta kuin hotellia, poolilla löhöilyä ja ja AI-konseptia. Jos itse tykkäät massaruokailuista ja löhölomasta, ei tarkoita sitä että kaikki muutkin tykkäävät.

Vierailija
19/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatakaa mieluummin paikallisia yrityksiä.

Vierailija
20/136 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvailemasi olisi minun painajaislomani (ja onkin, olen kerran ollut all inclusive - lomalla). 

Ei mitään kosketusta paikalliseen kulttuuriin, ei mitään järkevää tekemistä, ruuat halvimmasta päästä ja tehty "kaikkien makuun sopiviksi", paikalliset mausteet ja sen myötä makuelämykset puuttuvat täysin.

Ja kun en alkoholiakaan juurikaan juo niin ei sovellu tuommoiset wt-ryyppylomat minulle. 

Mieluummin vuokraan oman asunnon kohteesta ja joko teen itse ruokaa tai käyn ulkona syömässä (yleensä jälkimmäinen). Tutustun paikallisiin tapoihin ja kulttuuriin, hyvällä tuurilla ystävystynkin jonkun (paikallisen) kanssa loman aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi