Kannattaako luovuttaa naisten suhteen?
Ikää on kertynyt "jo" 25-vuotta, mutta naiskokemuksia ei ole kertynyt yhtään. Alkaa olla sellainen tunne takapuolessa, että näinköhän olen niitä miehiä joille ei sitä kumppania vaan löydy. Voin myöntää, että tuskin olisin kenellekään mikään unelmien mies, mutta ihan ok kuitenkin.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit kuluneena viikonloppuna niitä kokemuksia saadaksesi?
Samaa voidaan toki kysyä naisiltakin, eli mitä tekivät sen eteen että ap saisi niitä kokemuksia?
Et liene tosissasi.
Lienen dead serious.
Juu, minä ainakin huutelin tuolla heti baarin ovella, että ujoin rassukka tänne, ja sitten raahasin sen korvasta seksiä saamaan. Koko viikonlopun. Arvaa väsyttääkö?
Jotenkin aistin lievää piilovittuilua tuossa, voinen olla väärässäkin. Ihmettelen tosin sitä että miksi naisilla on se defaultti että miehen pitää olla äänekäs esiintyjä saadakseen pesää? Naisiltahan ei oikeastaan koskaan odoteta mitään. Soisin sen asian muuttuvan, ja koska muutos lähtee itsestä, olenkin ryhtynyt aktiivisesti toteuttamaan sitä omassa elämässäni. Tästä lähin jokainen nainen saa harvinaisen tylyt pakit, ja kaupan päälle vielä huorittelut.
Koitapa huoritella minua, niin olet loppuelämäsi vaikeavammainen.
Mikä olisi vamman vaikeusaste? :o
Mitä jos ostat tutin itsellesi.
T: M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala huutelemaan itsestäsi, kehitä itseäsi ok:sta paremmaksi suhdetta ajatellen ja jos ei muu auta niin ota itseäsi vanhempi.
Miten meinasit että se vanhempi otetaan? Kaapataan vanhainkodista?
:D
No ei, kun avaat vaan silmät ja huomioit ne vanhemmatkin naiset mahdollisina kumppaniehdokkaina. Tiedäthän kuinka uroseläimet pörhistelevät naaraiden edessä? En tarkoita kukkoilua ja machoilua, mutta sinun on näytettävä, että olet saatavilla. Ja valittava niistä jotka osoittavat vastakiinnostusta.
Näin vanhempana naisena sanoisin että kriteerit vain kovenevat, kun ei ole pakko vain olla jonkun kanssa.
Ja sinulla on sellainen perusoletus, että ap:ssä on jotain vikaa? Niin moni mies kuitenkin laittaa kriteereiksi vain itseään nuoremmat naiset, jolloin jättää ne vanhemmat naiset pois, jotka voisivat hänestä pitää (ja miehet heistä kun lopettavat ikäsyrjinnän). Tarkoitushan on löytää sopiva kumppani.
Thihihihiiihiii.. kirjoitti:
Mitä jos ostat tutin itsellesi.
T: M56
Lainaatko omaasi?
AP
Tietääkö herra ap kuka on ja minkälaisen naisen haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit kuluneena viikonloppuna niitä kokemuksia saadaksesi?
Samaa voidaan toki kysyä naisiltakin, eli mitä tekivät sen eteen että ap saisi niitä kokemuksia?
Et liene tosissasi.
Lienen dead serious.
Juu, minä ainakin huutelin tuolla heti baarin ovella, että ujoin rassukka tänne, ja sitten raahasin sen korvasta seksiä saamaan. Koko viikonlopun. Arvaa väsyttääkö?
Jotenkin aistin lievää piilovittuilua tuossa, voinen olla väärässäkin. Ihmettelen tosin sitä että miksi naisilla on se defaultti että miehen pitää olla äänekäs esiintyjä saadakseen pesää? Naisiltahan ei oikeastaan koskaan odoteta mitään. Soisin sen asian muuttuvan, ja koska muutos lähtee itsestä, olenkin ryhtynyt aktiivisesti toteuttamaan sitä omassa elämässäni. Tästä lähin jokainen nainen saa harvinaisen tylyt pakit, ja kaupan päälle vielä huorittelut.
Koitapa huoritella minua, niin olet loppuelämäsi vaikeavammainen.
Puristusvoimaa tutkittiin eräässä tutkimuksessa ja havaittiin, että 80v miehillä se on vahvempi kuin 20v naisilla. Olette te heikkoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää on kertynyt "jo" 25-vuotta, mutta naiskokemuksia ei ole kertynyt yhtään. Alkaa olla sellainen tunne takapuolessa, että näinköhän olen niitä miehiä joille ei sitä kumppania vaan löydy. Voin myöntää, että tuskin olisin kenellekään mikään unelmien mies, mutta ihan ok kuitenkin.
No mä oon nainen ja olin neitsyt 23-vuotiaaksi. En pitänyt sitä pahana.
25 on vielä todella nuori. Vasta kaiken alussa.
Älä tee mitään päätöksiä vielä.Ei meistä kukaan oo mikään unelmakumppani. Kaikissa omat virheensä.
Nuori, mutta silti jo 10 vuotta jäljessä ikäluokkansa hamesankareita, kuten sinäkin "rohkeita tyttöjä".
Tämähän se minuakin pelottaa kun olen niitä ikäisiäni tyttöjä sen 10 vuotta perässä. Heillä on kymmenen vuoden ajalta seksikokemusta kun minulla taas ei yhtään mitään. Voin myöntää, että hävettää olla edelleen 25-vuotiaana poikuus tallella. Sitä vaan olen aina vähän ihmetellyt, että miten ihmeessä ne muut ikäiseni miehet ja pojat saavat/saivat niitä kumppaneita. Tottahan siinä tuntee itsensä aika paljon huonommaksi ihmiseksi. Epänormaali lienee sana jota haen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes aloittanut ja olet jo luovuttamassa?
Tuolla asenteella tuskin olet unelmapuoliso kenellekään joten luovuta toki jos siltä tuntuu koska ainutkaan nainen ei voi valaa suhun sitä itsetuntoa joka sulta puuttuu ja uupuisi kannatellessaan sua.
Tiedän monta sinua vanhempana pariutunutta miestä mutta voit toki olla laittamatta tikkua ristiin jos siltä tuntuu. Muuten, ikä ilmaistaan ilman väliviivaa eli 25 vuotta, ei 25-vuotta.
En ole aapee, mut mulle opetettiin koulussa, et nimenomaan väliviivalla. Eli 25-vuotias.
Vuotaja vuotias on kaksi eri sanaa. Olen elänyt maapallolla nyt 20 vuotta, eli olen 20-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tiedän. On minulla jonkinlainen kuva siitä millaisen naisen haluan, mutta paha siitäkään on mitään mennä varmaksi sanomaan kun naiskokemus on se 0.
AP
Vierailija kirjoitti:
Moni nainenkin on yksinäinen!!
Et ole mikään harvinaisuus. Suomi on täynnä sinkkutalouksia ja rakkaudenetsijöitä. Se oikea voi tulla vastaan millon vaan.
Älä luovu toivosta.Jos sua jännittää sun kokemattomuus niin voin kertoo et moni ns. kokenut on aivan surkea sängyssä 😀 älä sitä murehdi. Sit hyvän kumppanin kans voi harjotella yhes paremmaks.
Olet oikeassa. Kokeneet ja ne, jotka kehuvat tietävänsä, mistä nainen pitää, ovat kaikkein surkeimpia. Nykyinen puolisoni oli aika kokematon , kun tapasimme, mutta hän osasi kommunikoida kanssani ja osaamme kuunnella toistemme toiveita. On muuten upeaa seksiä.
Ei kannata luovuttaa missään nimessä, etkä missään nimessä nyt stressaa tosta. Jos ihan oikeasti haluat kumppanin, kannattaa rohkeasti lähteä tutustumaan ja ystävystymään uusiin ihmisiin ja pitää mieli avoimena. Varsinkaan aiempien seksikokemusten puutetta ei kannata lähteä murehtimaan, koska voin luvata, että tositilanteessa luonto hoitaa kyllä homman kotiin oikein hienosti.
Itse löysin aivan käsittämättömän upean kumppanin yli kolmekymppisenä ihan ilman aiempia naiskokemuksia. Kokemuksen puute ei (ole) haitannut menoa pienintä tippaakaan.
Leukaa pystyyn ja tsemppiä, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee mitään päätöksiä vielä.Ei meistä kukaan oo mikään unelmakumppani. Kaikissa omat virheensä.[/
On niitä kokemattomia naisiakin. Itse keskityin nuorena opiskeluun ja kilpaurheiluun. Ei ollut aikaa seurusteluun.
Nuori, mutta silti jo 10 vuotta jäljessä ikäluokkansa hamesankareita, kuten sinäkin "rohkeita tyttöjä".
Tämähän se minuakin pelottaa kun olen niitä ikäisiäni tyttöjä sen 10 vuotta perässä. Heillä on kymmenen vuoden ajalta seksikokemusta kun minulla taas ei yhtään mitään. Voin myöntää, että hävettää olla edelleen 25-vuotiaana poikuus tallella. Sitä vaan olen aina vähän ihmetellyt, että miten ihmeessä ne muut ikäiseni miehet ja pojat saavat/saivat niitä kumppaneita. Tottahan siinä tuntee itsensä aika paljon huonommaksi ihmiseksi. Epänormaali lienee sana jota haen.
AP
Totta kai kannattaa luovuttaa. Naisista on pelkkää harmia. Kierrä maailmaa, tee mitä haluat. Jos olet naisen kanssa kaikki hauska loppuu siihen paikkaan kun sille jysähtää vauvakuume päälle.
Autuas akaton mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee mitään päätöksiä vielä.Ei meistä kukaan oo mikään unelmakumppani. Kaikissa omat virheensä.[/
On niitä kokemattomia naisiakin. Itse keskityin nuorena opiskeluun ja kilpaurheiluun. Ei ollut aikaa seurusteluun.
AP
Voi kun miehet pääsisivät tuosta poikuuden erosta pääsemisen tuskasta eroon. Ei sen kanssa ole mitään kiirettä! En ymmärrä miksi kokemus on jotain, mitä pitäisi ihan hirveästi arvostaa, kun se on yleensä jotain baarisäätöjä ym., mikä ei välttämättä kovin hääppöiseltä näytä naisenkaan silmissä. Ainakin omassa kaveripiirissäni niitä "kokeneita miehiä" lähinnä kartellaan, koska niitä pidetään vain pelaajina. Jos haluat parisuhteen, niin silloin kokemuksella ei ole mitään väliä. Ja tämän sanoja on itse hyvin kokenut 30v nainen. Olen harrastanut elämäni parasta seksiä, miehen kanssa, joka oli ennen minua neitsyt. Ja rehellisesti sanottuna neitsyyden vieminen on monella naiselle ihan kiihottavakin ajatus. Joten rohkeutta vain peliin ja malttamista! Moni nainen arvostaa, että et ole puikkeloinut kenen tahansa naisen mukaan pilkun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tiedän. On minulla jonkinlainen kuva siitä millaisen naisen haluan, mutta paha siitäkään on mitään mennä varmaksi sanomaan kun naiskokemus on se 0.
AP
Pumpattava Barbara sopii kaltaisellesi velliperzeelle.
Olen käytännössä luovuttanut 3v eron jälkeen. Ensin ajattelin, että löytäisin lapsia haluavan naisen vielä (olen lapseton). Totesin kuitenkin, että lapsia haluavia kolmekymppisiä ei ole käytännössä vapaana. Unohdin nuo lapsihaaveet. Olen sittemmin huomannut, että eipä sitä kohtaa muutenkaan vapaita naisia missään ja jos kohtaan niin eivät ole minusta kiinnostuneita.
Kyllä toki haluaisin vielä parisuhteen, mutta en enää yritä itse sitä aktiivisesti etsiä.
M36
kannataa hyviä naisia ei ole enää! MGTOW on ainoa tie
missä kaikki hyvä naiset on :(
ushi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voi kun miehet pääsisivät tuosta poikuuden erosta pääsemisen tuskasta eroon. Ei sen kanssa ole mitään kiirettä! En ymmärrä miksi kokemus on jotain, mitä pitäisi ihan hirveästi arvostaa, kun se on yleensä jotain baarisäätöjä ym., mikä ei välttämättä kovin hääppöiseltä näytä naisenkaan silmissä. Ainakin omassa kaveripiirissäni niitä "kokeneita miehiä" lähinnä kartellaan, koska niitä pidetään vain pelaajina. Jos haluat parisuhteen, niin silloin kokemuksella ei ole mitään väliä. Ja tämän sanoja on itse hyvin kokenut 30v nainen. Olen harrastanut elämäni parasta seksiä, miehen kanssa, joka oli ennen minua neitsyt. Ja rehellisesti sanottuna neitsyyden vieminen on monella naiselle ihan kiihottavakin ajatus. Joten rohkeutta vain peliin ja malttamista! Moni nainen arvostaa, että et ole puikkeloinut kenen tahansa naisen mukaan pilkun jälkeen.
Itse olen aina ajatellut sen vähän sitäkin kautta, että kun ei ole ollut seksikumppaneita niin naisille tulee se mielikuva, että minussa on jotain vikaa kun en ole ketään saanut. Mutta tottahan se onkin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen käytännössä luovuttanut 3v eron jälkeen. Ensin ajattelin, että löytäisin lapsia haluavan naisen vielä (olen lapseton). Totesin kuitenkin, että lapsia haluavia kolmekymppisiä ei ole käytännössä vapaana. Unohdin nuo lapsihaaveet. Olen sittemmin huomannut, että eipä sitä kohtaa muutenkaan vapaita naisia missään ja jos kohtaan niin eivät ole minusta kiinnostuneita.
Kyllä toki haluaisin vielä parisuhteen, mutta en enää yritä itse sitä aktiivisesti etsiä.
M36
Silloin katselet niitä ikäisiäsi ja vähän yli.