Kannattaako luovuttaa naisten suhteen?
Ikää on kertynyt "jo" 25-vuotta, mutta naiskokemuksia ei ole kertynyt yhtään. Alkaa olla sellainen tunne takapuolessa, että näinköhän olen niitä miehiä joille ei sitä kumppania vaan löydy. Voin myöntää, että tuskin olisin kenellekään mikään unelmien mies, mutta ihan ok kuitenkin.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit kuluneena viikonloppuna niitä kokemuksia saadaksesi?
Samaa voidaan toki kysyä naisiltakin, eli mitä tekivät sen eteen että ap saisi niitä kokemuksia?
Tota noin. Eiköhän sitä jokaisen pidä olla omalta osaltaan aktiivinen? Tuskin kukaan tulee aptä tai ketään muutakaan kotoa hakemaan.
Mä ainakin olin nuorena opiskelijana aktiivinen ja pyydystin itselleni miehen.-eri
Lähinnä viittasin naisten täysin absurdiin passiivisuuteen mitä tulee noihin parisuhdekuvioihin. -sama
Vierailija kirjoitti:
Ikää on kertynyt "jo" 25-vuotta, mutta naiskokemuksia ei ole kertynyt yhtään. Alkaa olla sellainen tunne takapuolessa, että näinköhän olen niitä miehiä joille ei sitä kumppania vaan löydy. Voin myöntää, että tuskin olisin kenellekään mikään unelmien mies, mutta ihan ok kuitenkin.
No mä oon nainen ja olin neitsyt 23-vuotiaaksi. En pitänyt sitä pahana.
25 on vielä todella nuori. Vasta kaiken alussa.
Älä tee mitään päätöksiä vielä.
Ei meistä kukaan oo mikään unelmakumppani. Kaikissa omat virheensä.
Taas tämä sama aloitus. Kuinka usein oikein teet näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala huutelemaan itsestäsi, kehitä itseäsi ok:sta paremmaksi suhdetta ajatellen ja jos ei muu auta niin ota itseäsi vanhempi.
Tuskinpa kukaan vanhempi minua kelpuuttaa. EHKÄ jotain saumaa voisi olla sellaisiin +5v nuorempiin.
AP
Ei ole. Minkä arvelet olevan syynä että nainen ottaisi vanhemman miehen? Vinkki: nainen ei innostu rypyistä. Aivan! Syy on kokemus. Sitä vanhemmasta miehestä etsitään.
Moni nainenkin on yksinäinen!!
Et ole mikään harvinaisuus. Suomi on täynnä sinkkutalouksia ja rakkaudenetsijöitä. Se oikea voi tulla vastaan millon vaan.
Älä luovu toivosta.
Jos sua jännittää sun kokemattomuus niin voin kertoo et moni ns. kokenut on aivan surkea sängyssä 😀 älä sitä murehdi. Sit hyvän kumppanin kans voi harjotella yhes paremmaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin muutamille naisille viestiä interwebsissä. Eivät ole ainakaan vielä vastanneet.
AP
Hyvä. Laita sitten seuraavanakin. Ja sitä seuraavana. Ethän muuten tee mitään noloja massapostauksia?
Vierailija kirjoitti:
Moni nainenkin on yksinäinen!!
Et ole mikään harvinaisuus. Suomi on täynnä sinkkutalouksia ja rakkaudenetsijöitä. Se oikea voi tulla vastaan millon vaan.
Älä luovu toivosta.Jos sua jännittää sun kokemattomuus niin voin kertoo et moni ns. kokenut on aivan surkea sängyssä 😀 älä sitä murehdi. Sit hyvän kumppanin kans voi harjotella yhes paremmaks.
Kaunis ajatus ja jotenkin hellyyttävää tsemppaamista, mutta eikö olisi kaikille paras jos vain tunnustaisimme elämän karut realiteetit ennemmin kuin myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes aloittanut ja olet jo luovuttamassa?
Tuolla asenteella tuskin olet unelmapuoliso kenellekään joten luovuta toki jos siltä tuntuu koska ainutkaan nainen ei voi valaa suhun sitä itsetuntoa joka sulta puuttuu ja uupuisi kannatellessaan sua.
Tiedän monta sinua vanhempana pariutunutta miestä mutta voit toki olla laittamatta tikkua ristiin jos siltä tuntuu. Muuten, ikä ilmaistaan ilman väliviivaa eli 25 vuotta, ei 25-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin muutamille naisille viestiä interwebsissä. Eivät ole ainakaan vielä vastanneet.
AP
Ok. Jos tuossa oli kaikki, niin pääset helpommalla kun luovutat. Ihan ystävällisesti ja vttuilematta tämän totean.
Höpö höpö.
Kuule aapee oon nainen deittipalstalla ja se, ettet saa vastauksia ei takoita ettet kelpaa kellekään. Mulle tulee kymmeniä viestejä siellä joka päivä. Vastaan ihan murto-osalle. Ei kaikille ehdi. Suurin osa viesteistä jää ihan avaamattakin.
Kannattaa koittaa ehkä muualta kuin deittisivustoilta.
Kannattaa luovuttaa! Ei kaikista vain ole sellaisiksi pelimiehiksi jotka saavat huomiota naisilta. Itse koitin pitkään, urheilin ja muutenkin terveet elämäntavat. Baareista ja muista en saanut mitään, pari jutustelua. Kymmenisen vuotta tätä ja luovutin siinä kolmikymppisenä.
Jotkut kiinnostuivat toki eikä poikuus ole tallella, mutta ei mitään vakavaa löytynyt. Yksikään niistä naisista joista olin kiinnostunut/ihastunut ei tuntenut samoin. Todella lannistavaa ja lopulta masennuin. Sitten vain päätin unohtaa naiset ja vain käydä töissä. Kaveriseurakin tuntui pahalta koska olin usein se ainut sinkku. Olin aina se huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla asenteella tuskin olet unelmapuoliso kenellekään joten luovuta toki jos siltä tuntuu koska ainutkaan nainen ei voi valaa suhun sitä itsetuntoa joka sulta puuttuu ja uupuisi kannatellessaan sua.
Tiedän monta sinua vanhempana pariutunutta miestä mutta voit toki olla laittamatta tikkua ristiin jos siltä tuntuu. Muuten, ikä ilmaistaan ilman väliviivaa eli 25 vuotta, ei 25-vuotta.
En ole aloittanut? Aha, asia selvä sitten. Tunnet sitten minut ilmeisen tarkkaankin? Ja kiitos kun korjasit virheeni, ehkäpä opin tästä jotain.
AP
Tsemppiä sulle AP. Moni muukin taas viikonloppuna huokaillut miten tuntuu et kaikki kaupat, kahvilat, leffateatterit, lenkkipolut täynnä pariskuntia...itse yhä sinkkuna. Monta vuotta putkeen ollut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voidaan toki kysyä naisiltakin, eli mitä tekivät sen eteen että ap saisi niitä kokemuksia?
Tota noin. Eiköhän sitä jokaisen pidä olla omalta osaltaan aktiivinen? Tuskin kukaan tulee aptä tai ketään muutakaan kotoa hakemaan.
Mä ainakin olin nuorena opiskelijana aktiivinen ja pyydystin itselleni miehen.-eriLähinnä viittasin naisten täysin absurdiin passiivisuuteen mitä tulee noihin parisuhdekuvioihin. -sama
Nainen on passiivinen jos ei yritä ratkaista ap:n ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et liene tosissasi.
Lienen dead serious.
Juu, minä ainakin huutelin tuolla heti baarin ovella, että ujoin rassukka tänne, ja sitten raahasin sen korvasta seksiä saamaan. Koko viikonlopun. Arvaa väsyttääkö?
Jotenkin aistin lievää piilovittuilua tuossa, voinen olla väärässäkin. Ihmettelen tosin sitä että miksi naisilla on se defaultti että miehen pitää olla äänekäs esiintyjä saadakseen pesää? Naisiltahan ei oikeastaan koskaan odoteta mitään. Soisin sen asian muuttuvan, ja koska muutos lähtee itsestä, olenkin ryhtynyt aktiivisesti toteuttamaan sitä omassa elämässäni. Tästä lähin jokainen nainen saa harvinaisen tylyt pakit, ja kaupan päälle vielä huorittelut.
Toki voit noin halutessasi käyttäytyä, mutta mitä saavutat itsellesi niin tekemällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aapee, mut mulle opetettiin koulussa, et nimenomaan väliviivalla. Eli 25-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et liene tosissasi.
Lienen dead serious.
Juu, minä ainakin huutelin tuolla heti baarin ovella, että ujoin rassukka tänne, ja sitten raahasin sen korvasta seksiä saamaan. Koko viikonlopun. Arvaa väsyttääkö?
Jotenkin aistin lievää piilovittuilua tuossa, voinen olla väärässäkin. Ihmettelen tosin sitä että miksi naisilla on se defaultti että miehen pitää olla äänekäs esiintyjä saadakseen pesää? Naisiltahan ei oikeastaan koskaan odoteta mitään. Soisin sen asian muuttuvan, ja koska muutos lähtee itsestä, olenkin ryhtynyt aktiivisesti toteuttamaan sitä omassa elämässäni. Tästä lähin jokainen nainen saa harvinaisen tylyt pakit, ja kaupan päälle vielä huorittelut.
Koitapa huoritella minua, niin olet loppuelämäsi vaikeavammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ok. Jos tuossa oli kaikki, niin pääset helpommalla kun luovutat. Ihan ystävällisesti ja vttuilematta tämän totean.
Höpö höpö.
Kuule aapee oon nainen deittipalstalla ja se, ettet saa vastauksia ei takoita ettet kelpaa kellekään. Mulle tulee kymmeniä viestejä siellä joka päivä. Vastaan ihan murto-osalle. Ei kaikille ehdi. Suurin osa viesteistä jää ihan avaamattakin.
Kannattaa koittaa ehkä muualta kuin deittisivustoilta.
Tämä vastaus kertoo, miksi naisten yleinen neuvo miehille on että kannattaa lopettaa etsiminen: kyllä se oikea sitten tupsahtaa yllättäen. Jos saisin kymmeniä viestejä päivässä, niin voisinpa lopettaakin etsimisen. Mutta koska en ole nainen, niin en saa. Naisten ei oikeasti tarvitse tehdä _yhtään_ mitään saadakseen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et liene tosissasi.
Lienen dead serious.
Toki voit noin halutessasi käyttäytyä, mutta mitä saavutat itsellesi niin tekemällä?
Säilytän silloin itsekunnioitukseni ja integriteettini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala huutelemaan itsestäsi, kehitä itseäsi ok:sta paremmaksi suhdetta ajatellen ja jos ei muu auta niin ota itseäsi vanhempi.
Miten meinasit että se vanhempi otetaan? Kaapataan vanhainkodista?
:D
No ei, kun avaat vaan silmät ja huomioit ne vanhemmatkin naiset mahdollisina kumppaniehdokkaina. Tiedäthän kuinka uroseläimet pörhistelevät naaraiden edessä? En tarkoita kukkoilua ja machoilua, mutta sinun on näytettävä, että olet saatavilla. Ja valittava niistä jotka osoittavat vastakiinnostusta.
Tuo on kyllä suoraan sanottuna ihan täyttä sheissea. Ja joku vielä kehtaa yrittää upottaa nuorelle miehelle tuollaisia kangistuneita ajatuksia. AP:n ei todellakaan ole näytettävä "olevansa saatavilla". Ja sen kiinnostuksen ON lähdettävä naisesta, muutoin hommassa ei ole mitään mieltä.
Naisilla on jo nyt ylivalta näissä asioissa, ja siitä syystä on täysin perusteltua, että he myös käyttävät ne korttinsa asiallisesti ja tasapuolisesti, vetoamatta mihinkään pseudobiologiaan, jossa uroksen olisi tehtävä jotain soidintemppuja, josta naaras sitten valkkaisi.
Ei noin.
Sinkun on kerrottava, että on sinkku. Perhettä haluavan on kerrottava, että haluaa perheen. Se on se soidintanssi, jonka jokainen joutuu tekemään. Siellä peräkammarissa piilottelu ei auta.