Haluaisimme unelmamme toteen niiiin paljon - nyt kuukautiset myöhässä.
Yrityskierto 8 menossa, ja raskaus olisi erittäin toivottu. En ikinä uskonut että minusta tulisi näin "pakkomielteinen" asiaan, ja jos nyt ei napannut niin täytyy kyllä rentoutua asian suhteen.
Nyt siis yhdyntä pyörii nimenomaan otollisten päivien aikana, ja käytössä preseed-liukuvoide. Muita poppas konsteja ei käytössä.
Viikon verran ollut jotenkin omituinen olo, ja testasin kp28 puhtaan negan. Nyt menossa kp31 eikä mitään merkkiä kuukautisten alkamisesta. Kierto yleensä 29/30 päivää ja tuhruilu alkanut kp28 paikkeilla.
Näin pitkää kiertoa ei ole ollut vuoteen. Valkovuotoa tuli oikeen lorahtamalla housuun kp25 ja kp26, mitä yleensä ei tapahdu koskaan. Lisäksi mielestäni kohdunsuunipukka on jotenki omituisen pieni, en osaa selittää.
Missä kohtaa te tekisitte testin? Kiitos kaikille jotka jaksatte vastata ja keskustella. En edes miehelle ole puhunut vielä mitään, koska todennäköisesti meuhkaan tyhjästä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ketjua lukiessa itselläkin herää vauvakuume. On aika tehdä lisää lapsia :) Vielä pitää miettiä, miten asian järjestelen. Olen tullut kolme kertaa tosi helposti raskaaksi, viimeisin meni kertalaakista. Raskaaksitulon helppous minulle ei ole mitään kettuilua ketjuun vastanneita kohtaan. Minulle taas kaikki muu onkin sitten ollut vaikeeta.
Silti sitä kertalaakista raskautumista pitää oikein alleviivata tällaisissa keskusteluissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua lukiessa itselläkin herää vauvakuume. On aika tehdä lisää lapsia :) Vielä pitää miettiä, miten asian järjestelen. Olen tullut kolme kertaa tosi helposti raskaaksi, viimeisin meni kertalaakista. Raskaaksitulon helppous minulle ei ole mitään kettuilua ketjuun vastanneita kohtaan. Minulle taas kaikki muu onkin sitten ollut vaikeeta.
En ottanut kettuiluna, hienoa että on sujunut hyvin <3 minkä ikäinen nuorin lapsesi on?
Ap
Täytti viisi. Tosiaan viimeisin tuli kerrasta. Päätettiin miehen kanssa, että lapsi saa tulla ja ei ehkäisty enää. Muistan jopa asennon, missä lapsi sai alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti sitä kertalaakista raskautumista pitää oikein alleviivata tällaisissa keskusteluissa?
No, sanoinhan, että kaikki muu onkin ollut sitten vaikeata.
Nuo tämän viikkoiset valkovuofot taisi kyllä olla sun ovulaatio
Vierailija kirjoitti:
Kierukka on yksi parhaista keksinnöistä ikinä. Ei tarvitse pelätä, milloin mälli napsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierukka on yksi parhaista keksinnöistä ikinä. Ei tarvitse pelätä, milloin mälli napsahtaa.
Kyllä, kierukka varmasti aivan paras tapa saada vauva. Äly hoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kierukka varmasti aivan paras tapa saada vauva. Äly hoi
No niin. Vähän ärsyttää, kun joillekin tuo lapsen saaminen tai saamattomuus on maailman isoin asia. Koitan tässä vähän suhteellisuudentajua.
T. Nainen, joka mitä luultavammin olisi pakkosteriloitu kunnan toimesta 1930-luvulla.
Kyllä minä voin ihan myöntää, että olen onnellinen parisuhteessa mutta jotta elämästäni tulisi kokonainen haluan olla äiti, ja kokea myös sen
Ap
Muista laittaa tänne kuva testistä, tsemppiä
Ei vieläkään merkkiäkään kuukautisista. Ei siiiis mitään tuhrua. Kp28 tosiaan miinus niin en tiedä onko mahdollista että muuttuisi plussaksi kun kierto yleensä 29/30?
Huomenna lähtee siis kp32 pyörimään
Kyllä sinuna tekisin testin heti huomenna aamulla. On hyvä tietää ajoissa mahdollisesta raskaudesta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinuna tekisin testin heti huomenna aamulla. On hyvä tietää ajoissa mahdollisesta raskaudesta
Joo, kyllä sen kai voisi sitten tehdä.
Ap
Up - muakin kiinnostaa! Toivottavasti +
En ottanut kettuiluna, hienoa että on sujunut hyvin
Ap