Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lupaillut syksystä saakka minulle "ihanaa yllätystä jouluksi" Sain nyt kuulla että se on yö Torni-hotellissa

Vierailija
10.11.2018 |

Asumme siis Tampereella...

Ok, on tilannut sviitin, löytyy sauna ja varattu hieronnat, kasvohoidot sun muut.
Sinänsä ihana ajatus, mutta luulin että se olisi ollut jotakin muuta kun yö kotikaupunkimme hotellissa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sun miestä. Mun mies asuu Tampereella ja ollaan oltu kerran vuodessa hotellissa yötä Tampereella. Hän tykkää kovasti. Eikä ole edes sviittiä vaan tavallinen huone. Ollaan tehty ensin jotain kivaa esim. sauna, leffa, pakohuone tms ja käyty syömässä. Sitten muutama lasillinen ja hyvät yöunet, aamulla runsas aamiainen ja kävellen kotiin. Ihania lomia olleet!

Vierailija
82/84 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vähän kun mun eksä.  Aina ostin vääriä lahjoja.  Väärä hajuvesi, sormukset ym korut ei kelvanneet.

Vein kukkia, nekään ei olleet oikeita. Olisin vienyt kesällä Norjaan asuntoautolla, ei ei.  Vaikka ei siellä ikinä ollut käynyt.  Teatterit konsertit ei nekään kelvanneet.

Seksi vaan kelpasi, silloin kun häntä sattui haluttamaan.

Voi vee, kun ihminen antaa itseään vedettää. (synkkää yksinpuhelua)

No nyt onkin exä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä sun puolesta hotellilomalle! Seksikin mulle kelpaisi. :) Ai että kun sulla on ihana mies, kun tollasia yllätyksiä järjestelee. Hänelle ei oo vaan käynyt samanlainen onnenpotku vaimon suhteen. Valita vielä vähän, niin ehkä vaihtamalla paranee!

Vierailija
84/84 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan