Mies on lupaillut syksystä saakka minulle "ihanaa yllätystä jouluksi" Sain nyt kuulla että se on yö Torni-hotellissa
Asumme siis Tampereella...
Ok, on tilannut sviitin, löytyy sauna ja varattu hieronnat, kasvohoidot sun muut.
Sinänsä ihana ajatus, mutta luulin että se olisi ollut jotakin muuta kun yö kotikaupunkimme hotellissa.
Kommentit (84)
No on se nyt kumma kun mikkään ei kelpaa vaan valitetaan, kun tuommosta arjesta irtautuvaa luksusta tarjolla.
Toivottavasti mies jättää sinut ja etsii jonkun, joka arvostaa häntä.
Lähimatkailu on parasta. Ei mee aikaa matkaan ja luonto kiittää. 👍
Kai sinä tiedät, että tuo on oikeasti lahja miehelle? Odottaa kuumaa seksiä, eikä tajua että olet hoitojen jälkeen ihan naatti ja juokset pissalla, ja kerrankin saa nukkua. Kerro nämä hänelle ennen reissua.
Mää voin kyllä lähteä sinne sun puolesta! Kuuluuko mies yöksi viereen tähän pakettiin mukaan?
Miehesi on romantikko. Opettele arvostamaan hänen romanttisia eleitään ja mene heti kiittämään miestäsi ihanasta yllätyksestä. Noh, hopi, hopi! Kiittämään siitä nyt!
Oikeasti, olisi todella noloa mennä kotikaupungin hotelliin yöksi. Pienemmässä kaupungissa saattaa jopa tuntea jonkun työntekijän ja kaikki ajattelevat kuitenkin sitä samaa "väsynyt pariskunta seksilomalla".
Kyllä on asiat liian hyvin kun pitää tuollaisesta valittaa, voi jestas!! Only in first world!
Tuohan kuulostaa ihanalta. Miksi sitä aina tarvisi lähteä jonnekkin kotikaupunkia pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä tiedät, että tuo on oikeasti lahja miehelle? Odottaa kuumaa seksiä, eikä tajua että olet hoitojen jälkeen ihan naatti ja juokset pissalla, ja kerrankin saa nukkua. Kerro nämä hänelle ennen reissua.
Mietin tätä samaa. Jo pelkkä niskahieronta saa minut uniseksi ja nuutuneeksi, ei käy edes mielessä takaisinmaksut saati niin, että saisi jonkun ihon syväpuhdistuksen samaan syssyyn.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, olisi todella noloa mennä kotikaupungin hotelliin yöksi. Pienemmässä kaupungissa saattaa jopa tuntea jonkun työntekijän ja kaikki ajattelevat kuitenkin sitä samaa "väsynyt pariskunta seksilomalla".
Varmasti monet asiat ovat noloja, jos on huono itsetunto.
Mä olen hieronnan jälkeen ihan pää pyörällä, siis pyörryttää, janottaa, pissattaa ja väsyttää. Ei jaksa mitään moneen tuntiin ja pitää vaan nukkua. Hyväähän se tekee, mutta en kyllä samana iltana kykenisi illalliselle saati seksihurjasteluihin.
Ihana lahja, arvostaisin kyllä! Eikä tartte edes matkustaa.
Kerropa ap meille uteliaille, mitä sitten olisit halunnut?
No olipa ihana yllätys.. täyttä pas kaa.
OMG! Ihana mies sulla! Hoitoja, seksiä, hyvää ruokaa, juomaa ja laiskottelua, eikä tarvitse edes reissata kauaa!
Oletpa kurja puoliso. Miehesi yrittää tehdä sinulle jotain erityistä ja sinä valitat, kun ei ole tarpeeksi hienoa. Olisin itse onnesta soikeana tuollaisesta yllätyksestä.
Jouluksi? Kotikaunpungin hotelliin :D
Voi jeesus... Mies tekee jotain kivaa ja sinä vain valitat?