Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lupaillut syksystä saakka minulle "ihanaa yllätystä jouluksi" Sain nyt kuulla että se on yö Torni-hotellissa

Vierailija
10.11.2018 |

Asumme siis Tampereella...

Ok, on tilannut sviitin, löytyy sauna ja varattu hieronnat, kasvohoidot sun muut.
Sinänsä ihana ajatus, mutta luulin että se olisi ollut jotakin muuta kun yö kotikaupunkimme hotellissa.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihana lahja!

Arvostaisin suuresti jos oma mieheni panostaisi noin, järjestäisi noin ihanasti yhteistä vapaa-aikaa

Vierailija
22/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OMG! Ihana mies sulla! Hoitoja, seksiä, hyvää ruokaa, juomaa ja laiskottelua, eikä tarvitse edes reissata kauaa!

Justhan me on todettu, että sitä seksiä ei ole luvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Torni olisi parempi?

Kyllä, todellakin. Siihen 2-3 päivää isolla kylällä ja jo jaksaisikin jotain muutakin kuin ns. piristää miehen iltaa.

Vierailija
24/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Mikä h****tti siinä miehesi yllätyksessä nyt sitten jurppii? Hän on ajatellut antaa sinulle luksusta ja sinä kehtaat kitistä. Pitäsiiköhän sinun alkaa ihan itse kehittelemään itsellesi ne yllätykset? Voin sanoa, että jos olisin miehesi, olisin myös hyvin nopeasti eksäsi.

Vierailija
25/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Torni olisi parempi?

Kyllä, todellakin. Siihen 2-3 päivää isolla kylällä ja jo jaksaisikin jotain muutakin kuin ns. piristää miehen iltaa.

Niin mitä siellä on sellaista joka eroaa joulunaikaan tampereen tarjonnasta?

Vierailija
26/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin asun Tampereella. Jää sä kotiin niin mä voin mennä sun puolesta? En myöskään ole niin väsynyt etteikö seksiä jaksaisi. 

Vierailija
27/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vau. Onko aloittaja ihan tosissaan tuota mieltä? :D Kylläpä ilmeisesti näin naisenakin saa olla aivan huiman kiitollinen omasta, positiivisesta ja iloisesta puolisostaan, joka lähtökohtaisesti ilahtuu kaikista ystävällisistä eleistä, ja jonka kanssa on hauskaa tehdä mitä vain. Olisipa kamalaa elää tuollaisen käntyn kanssa. :D

Vierailija
28/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni vei mut Rivieralle 5 tähden hotelliin pitkäksi viikonlopuksi. oli ihanaa.

Vierailija
29/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kuten monet muutkin ovat jo veikkailleet, niin hyvin todennäköisesti mies odottaa tuolta "reissulta" seksiä. Ja ehkä vielä jotain tavallista spessumpaa, panostusta asuvalintoihin ja eri asentoja ja juttuja kuin kotona, "nyt kun ollaan ihan hotellissa" ja nainen on saanut omat hemmotteluhoidot sitä ennen.

Kannattaa etukäteen varmistella onko OK hemmottelun jälkeen käydä vain nukkumaan tai ottaa muutama viinilasi ja sen jälkeen pää tyynyyn (kummallakin), ettei harmistus iske vasten kasvoja sitten paikan päällä.

Vierailija
30/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni vei mut Rivieralle 5 tähden hotelliin pitkäksi viikonlopuksi. oli ihanaa.

Tämäkin olisi ihan kiva. Mutta mieheni tuntee mut sen verran hyvin, että tietää ettei olisi jouluna mieleistä minulle. 

Oliko siellä millaiset joulusysteemit?

Vierailija
31/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi mennä sinne jonkun toisen kanssa, jää sinä kotiin.

Vierailija
32/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ HOTELLISSA SAA HIERONTAA JOULUPÄIVÄNÄ???????

Vierailija
33/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MISSÄ HOTELLISSA SAA HIERONTAA JOULUPÄIVÄNÄ???????

Kyseessä lienee thaimaalainen sukuelinhieronta

Vierailija
34/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin kyllä ollut pettynyt minäkin. Voihan siellä minilomalla käväistä jos pian pääsee ulkomaille oikealle lomalle.

Vierailija
35/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, kuten monet muutkin ovat jo veikkailleet, niin hyvin todennäköisesti mies odottaa tuolta "reissulta" seksiä. Ja ehkä vielä jotain tavallista spessumpaa, panostusta asuvalintoihin ja eri asentoja ja juttuja kuin kotona, "nyt kun ollaan ihan hotellissa" ja nainen on saanut omat hemmotteluhoidot sitä ennen.

Kannattaa etukäteen varmistella onko OK hemmottelun jälkeen käydä vain nukkumaan tai ottaa muutama viinilasi ja sen jälkeen pää tyynyyn (kummallakin), ettei harmistus iske vasten kasvoja sitten paikan päällä.

Niin, seksin haluaminenhan on aivan luonnotonta ja suorastaan sairasta. Kuvitella, että joku kehtaa nauttia sukupuolielinten hyväilystä ja vielä odottaa sitä romanttiselta illalta :o

Minulle ei ole vielä tähänkään päivään mennessä auennut, että miksi se seksi on jotenkin joillekin niin kamala asia? Voisiko joku avata tätä? Minusta on ihanaa nähdä rakkaani kiemurtelemassa ja hyväillä hänet taivaisiin, joten miksi en saisi myös odottaa rakkaaltani tätä samaa? Ai niin olen mies ja takuuvarma pervo ja haluan vain seksiä.

Vierailija
36/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staycationit on nykyään trendikkäitä, mutta ilmeisesti mammojen pitää päästä johonkin Torreen sikailemaan että voi sanoa olleensa lomalla.

Vierailija
37/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis...mitä olisit sitten halunnut jos toi on ihan hanurista?

Vierailija
38/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo aika antikliimaksi jos on lupailtu jotain todella ihanaa, isoa yllätystä, eikä tuollaista mukavaa pikkukivaa. Ei tuo huono ole, mutta ei kyllä mitään elämää suurempaakaan. Minä olen järjestänyt miehelle kivan jouluyllärin, joka oli matka joulutorille Salzburgiin, se on kuitenkin suht. edullinen toteuttaa (jos vertaa suomalaisten sviittien hintoihin, jossa saat rahalle vastinetta varsin kehnosti, etenkin jos on kotikaupunki vielä kyseessä ja ainoa lisäarvo koko hommassa on vain se kiva huone) ja on hieman mielekkäämpää...

Vierailija
39/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiva teko ja vielä sviittikin. Aika kiittämätön nainen hänellä ainakin on, vaihtoon menisi itsellä.

Vierailija
40/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yhyy, olen miehen rahoilla jouluni viettävä loinen, eikä mies vie minua malediiveille kuukaudeksi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän