Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lupaillut syksystä saakka minulle "ihanaa yllätystä jouluksi" Sain nyt kuulla että se on yö Torni-hotellissa

Vierailija
10.11.2018 |

Asumme siis Tampereella...

Ok, on tilannut sviitin, löytyy sauna ja varattu hieronnat, kasvohoidot sun muut.
Sinänsä ihana ajatus, mutta luulin että se olisi ollut jotakin muuta kun yö kotikaupunkimme hotellissa.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas esimerkki miksi ne rahat kannattaa säästää johonkin thaimaa matkaan. Siellä ei ainakaan tarvii sietää jotain keski-ikäistä pihtarimuijaa joka vaan valittaa. Ei s-taana.

Vierailija
42/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, kuten monet muutkin ovat jo veikkailleet, niin hyvin todennäköisesti mies odottaa tuolta "reissulta" seksiä. Ja ehkä vielä jotain tavallista spessumpaa, panostusta asuvalintoihin ja eri asentoja ja juttuja kuin kotona, "nyt kun ollaan ihan hotellissa" ja nainen on saanut omat hemmotteluhoidot sitä ennen.

Kannattaa etukäteen varmistella onko OK hemmottelun jälkeen käydä vain nukkumaan tai ottaa muutama viinilasi ja sen jälkeen pää tyynyyn (kummallakin), ettei harmistus iske vasten kasvoja sitten paikan päällä.

Niin, seksin haluaminenhan on aivan luonnotonta ja suorastaan sairasta. Kuvitella, että joku kehtaa nauttia sukupuolielinten hyväilystä ja vielä odottaa sitä romanttiselta illalta :o

Minulle ei ole vielä tähänkään päivään mennessä auennut, että miksi se seksi on jotenkin joillekin niin kamala asia? Voisiko joku avata tätä? Minusta on ihanaa nähdä rakkaani kiemurtelemassa ja hyväillä hänet taivaisiin, joten miksi en saisi myös odottaa rakkaaltani tätä samaa? Ai niin olen mies ja takuuvarma pervo ja haluan vain seksiä.

Eihän tuossa noin sanottu. Vaan että kun mies on järjestänyt hoitoja, niin ymmärtääkö hän, ettei niiden jälkeen välttämättä riitä puhtia seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna ei saa suomalais hotelleissa hierontaa....paitsi jos antti kurhiainen hieroo

Vierailija
44/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais. Just miesystävän kanssa mietittiin pientä hemmotteluviikonloppua: parempi hotelli täältä kotikaupungista ja illallinen hyvässä ravintolassa.

Vierailija
45/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hotelliyö välttämättä ole yhtä kuin seksiä. Me ollaan oltu mieheni kanssa kylpylähotellissa yötä ja ensin on kylvetty, sitten käyty syömässä ja illalla ennen nukkumaankäyntia pötkötelty kainalokkain sohvalla ja katsottu telkkaria. Ei siinä kummankaan tehnyt mieli mitään seksihurjastella eikä se kummankaan tarkoituksena reissulle ollutkaan. Kunhan haluttiin pois tutuista kotiympäröistä.

Ai niin, mutta mehän ei muutenkaan kumpikaan olla kovin seksuaalisia niin ehkä en siksi ymmärrä miksi täällä monen mielestä hotelliyö on yhtä kuin seksiloma.

En tietenkään ap:n miestä tiedä, mutta ehkä hänkään ei kaipaa mitään seksihurjastelua tältä lomalta? Kun täällä niin manataan, että eihän ap jaksa seksiä harrastaa hoitojen jälkeen.

Vierailija
46/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap, onhan tuo loukkaus.

Vierailija
47/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, kuten monet muutkin ovat jo veikkailleet, niin hyvin todennäköisesti mies odottaa tuolta "reissulta" seksiä. Ja ehkä vielä jotain tavallista spessumpaa, panostusta asuvalintoihin ja eri asentoja ja juttuja kuin kotona, "nyt kun ollaan ihan hotellissa" ja nainen on saanut omat hemmotteluhoidot sitä ennen.

Kannattaa etukäteen varmistella onko OK hemmottelun jälkeen käydä vain nukkumaan tai ottaa muutama viinilasi ja sen jälkeen pää tyynyyn (kummallakin), ettei harmistus iske vasten kasvoja sitten paikan päällä.

Niin, seksin haluaminenhan on aivan luonnotonta ja suorastaan sairasta. Kuvitella, että joku kehtaa nauttia sukupuolielinten hyväilystä ja vielä odottaa sitä romanttiselta illalta :o

Minulle ei ole vielä tähänkään päivään mennessä auennut, että miksi se seksi on jotenkin joillekin niin kamala asia? Voisiko joku avata tätä? Minusta on ihanaa nähdä rakkaani kiemurtelemassa ja hyväillä hänet taivaisiin, joten miksi en saisi myös odottaa rakkaaltani tätä samaa? Ai niin olen mies ja takuuvarma pervo ja haluan vain seksiä.

Eihän tuossa noin sanottu. Vaan että kun mies on järjestänyt hoitoja, niin ymmärtääkö hän, ettei niiden jälkeen välttämättä riitä puhtia seksiin.

Ei sanottu ei, mutta tuo viesti jotenkin kirkuu sellaista "kuinka joku kehtaa odottaa seksiä palkinnoksi" -sisältöä.

Vierailija
48/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ensin seksiä, sitten hoitoja ja päiväunet, lisää seksiä, ravintolaan, yöunet ja aamulla vielä kerta seksiä, kun on nukuttu pitkään. Hyväksi havaittu. - Keski-ikäinen pariskunta

Vierailija
49/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olet järjestänyt?

Vierailija
50/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä kotikaupungin hotelliyöstä mies kohkannut koko syksyn? Hoohhh.

Vierailija
51/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Torni olisi parempi?

Ei hitto, en pysty lopettamaan nauramista :) Ei todellakaan ole :D :D

Vierailija
52/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you sister! Onhan tuo nyt aika syvältä.

Vierailija
53/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lahjan idea ole antaa jotain sellaista, mikä ilahduttaa saajaa?

Jos ap ei tykkää tuollaisesta, niin ei se ole kiva lahja, vaan ilmeisesti miehen lahja itselleen.

Yhtä hyvin, jos ap on himokokkaaja, hän voisi antaa miehelle lahjaksi ruuanlaittokurssin. Kokkaajasta se olisi varmaan kiva, muttei ehkä muista. Tai ihana sisustusesine ihmiselle, jolla on tarkka oma maku. Jne.

Vierailija
54/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Torni on aivan ihana paikka. Uusi ja siisti, tyylikkäät huoneet ja mukava henkilökunta.

Hemmottelu tekee hyvää. Kotikaupungissa on kiva leikkiä turistia 🙂

Vierailija
55/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaiset kumppanit ovat sellaisia, joille ei kovin montaa kertaa viitsi mitään järjestääkään.

Järjestä itse miehellesi yllätys, sellainen joka sinulle itsellesi kelpaa?

No, mulle ei ole koskaan järjestetty yllätyksen yllätystä, joten ehkä olen jäävi sanomaan mitään.

Vierailija
56/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on. Tuollastako pitäny vielä etukäteen hehkuttaa...nolo mies sulla.

Vierailija
57/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap lupailemaan ihanan rentouttavaa hotelliyötä. Sitten antaa perillä melatoniinipurkin miehelle ja toivottaa hyvää yötä. Univaje korjaantuu ja elimistö kiittää.

Kaikki tarvitsevat unta. Ja ilmeisesti ei pidä valittaa, jos on tullut huijatuksi, kun on odottanut ihanien vihjausten jälkeen jotain muuta kuin saa.

Vierailija
58/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme siis Tampereella...

Ok, on tilannut sviitin, löytyy sauna ja varattu hieronnat, kasvohoidot sun muut.

Sinänsä ihana ajatus, mutta luulin että se olisi ollut jotakin muuta kun yö kotikaupunkimme hotellissa.

Tuohan on hyvä noin. Voi samalla käydä vieraissa viereisessä huoneessa, kun nukut. Helppoa! Ei tarvitse poistua salarakkaan luota, kun pysyy samassa kaupungissa eikä vaimon kanssa tarvitse viettää aikaa, kun hoidot on tilattu. Kätevä!

Vierailija
59/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanottu ei, mutta tuo viesti jotenkin kirkuu sellaista "kuinka joku kehtaa odottaa seksiä palkinnoksi" -sisältöä.

Olen tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta avainsanat edellisessä viestissä: "odottaa seksiä PALKINNOKSI". Huom, itse en sanoissani mennyt noin pitkälle, sen teki(vät) vastaaja(t) ihan itse.

Seksin harrastamisessa tai sen haluamisessa itsessään ei ole mitään väärää, mutta juurikin tuo "odottaa seksiä romanttiselta illalta" särähtää ainakin omaan korvaani. Eli jos on ollut mukava romanttinen ilta kumppanin kanssa, mutta tämä ei jaksakaan/haluakaan/tule edes ajatelleeksi harrastaa seksiä, niin silläkö se päivä on pilalla? Koko romanttisuus meni hukkaan, kun sen "kliimaksi" ei ollutkaan seksi?

Alkuperäinen viestini pohjasi ihan vain siihen, että keskivertomies nyt yleensä haluaa seksiä. Eikä siinä ole mitään ongelmaa, jos AP:kin on halukas. Mutta AP:n kannattaa lähteä "reissuun" tietäen, että miehellä herää yleensä toivonpilkahdus seksistä kaikissa vähänkään perusarjesta poikkeavissa tilanteissa, oli se sitten yö kotikaupungin hotellissa, viikon etelänloma, tai vain muutama tunti kahdestaan kotona ilman lapsia.

T. Lainausketjun eka

Vierailija
60/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys on se, että se panee sut siellä paksuksi ja sulla on kaikkien aikojen tissihikikesä 2019!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi