Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lupaillut syksystä saakka minulle "ihanaa yllätystä jouluksi" Sain nyt kuulla että se on yö Torni-hotellissa

Vierailija
10.11.2018 |

Asumme siis Tampereella...

Ok, on tilannut sviitin, löytyy sauna ja varattu hieronnat, kasvohoidot sun muut.
Sinänsä ihana ajatus, mutta luulin että se olisi ollut jotakin muuta kun yö kotikaupunkimme hotellissa.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee paha mieli miehen puolesta, toinen on ihan innoissaan yrittänyt järjestää hemmottelua ja pientä luksusta ja sitten tuollainen vastaanotto. Järjestä sinä seuraava yllätys teille niin saat mitä tahdot. 

Vierailija
62/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa te tähän mun kämpille treen keskustaan, mä otan sen huoneen ja hoidot.

Tää on ihan selvä provo mutta sanon silti että häpeä. Täällä on moni joulun yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yhtään helpottaa. Niin en ole moneen vuoteen saanut mitään mieheltäni.

Muksulle ostetaan lahjat. Ja se siitä. Itse ehdotin tätä, kun ei tuosta miehen lahjojen ostamisesta vain tule mitään. Ei ajattele yhtään. Olen saanut liian pieniä t-paitoja, ale laarin meikkejä (värit 80 luvulta) halpoja hyttysmyrkyltä lemuavia hajuvesiä. Hirveän muovisen meikkipeili virityksen... hänellä ei ole käsitystä yhtään näistä naistenjutuista..

Myönnän että olen kiittämätön. Mutta en halua roinaa mitä en käytä. Jos hän vähän katselis ja kuuntelis, niin keksisi mulle kyllä hyvän lahjan. Kyse on kyllä ihan viitsimisestä.

Huomennahan on isänpäivä.. hän tulee saamaan ps4:sen virtuaalilasit. Tuskin valittaa!!

Vierailija
64/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, kuten monet muutkin ovat jo veikkailleet, niin hyvin todennäköisesti mies odottaa tuolta "reissulta" seksiä. Ja ehkä vielä jotain tavallista spessumpaa, panostusta asuvalintoihin ja eri asentoja ja juttuja kuin kotona, "nyt kun ollaan ihan hotellissa" ja nainen on saanut omat hemmotteluhoidot sitä ennen.

Kannattaa etukäteen varmistella onko OK hemmottelun jälkeen käydä vain nukkumaan tai ottaa muutama viinilasi ja sen jälkeen pää tyynyyn (kummallakin), ettei harmistus iske vasten kasvoja sitten paikan päällä.

Niin, seksin haluaminenhan on aivan luonnotonta ja suorastaan sairasta. Kuvitella, että joku kehtaa nauttia sukupuolielinten hyväilystä ja vielä odottaa sitä romanttiselta illalta :o

Minulle ei ole vielä tähänkään päivään mennessä auennut, että miksi se seksi on jotenkin joillekin niin kamala asia? Voisiko joku avata tätä? Minusta on ihanaa nähdä rakkaani kiemurtelemassa ja hyväillä hänet taivaisiin, joten miksi en saisi myös odottaa rakkaaltani tätä samaa? Ai niin olen mies ja takuuvarma pervo ja haluan vain seksiä.

Itse olen nainen, täysi pervo ja haluan usein seksiä! :D Omasta puolestani en siis voi vastata, mutta veikkaisin, että asiaan voi vaikuttaa mm. 1. Ankara kasvatus: Ei ole saanut ilmaista itseään ja omia tarpeitaan. Seksuaalisuus voi olla tämän vuoksi vaikeaa. Ei uskalla kertoa puolisolle mikä tuntuu itsestä hyvältä. Koskettelu ´´sieltä`` voi tuntua kamalalta räpeltämiseltä, jos toinen ei kosketa oikein... Ja se oikein koskettelu voi vaihdella herkkyyden mukaan 2. Häpeä: Alastomuus ollut lapsuudessa häpeällistä, itsetyydytys/seksuaalisuus tabu/kielletty. 3. Seksuaaliset traumat: hyväksikäyttö, raiskaus 4.  Ei jostain syystä pysty/uskalla rentoutua, jolloin seksikään ei tunnu hyvältä. 5. Itsekäs puoliso. Ei ajattele kuin omaa nautintoaan. 6. Muut syyt joita en jaksa/tajua listata.

Vierailija
65/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
66/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle olisi kelvannut. Minun aviomies ei järjestä yllätyksiä ja jopa elokuvareissu on hänelle täysin ylitsepääsemätön asia, ei sillä etteikö hän nauttisi siitä, mutta kokee, että on turhaa rahan käyttöä. Emme käy koskaan missään. Lenkillä käymme toisinaan viikonloppuisin, siinäpä se. Jos joskus jotain satumme nauttimaan, kuten vaikka kerran kesällä jäätelön, niin sekin menettää jo merkityksen kun saa kuunnella jaarittelua miten tähänkin meni rahaa.  Minä vein miehen kerran hotellireissulle ja syömään. Kyllä hän siitä sinänsä nautti, mutta tunnelmaa latisti tästäkin huolimatta jatkuva valitus jostain.

Miehen mielestä kaikki "minuun menevä" (eli siis ihan yhteisiinkin ajanviettohin menevä) olisi rahan tuhlausta. Minun miehelleni ei todella kuuna päivänä tulisi edes mieleenkään viedä minua moiselle reissulle kuin sinun miehesi vie sinut. Olisin onnellinen. Kotikaupunki nyt voi olla tietenkin tylsä ajatus, mutta kuitenkin hotelli ja nautitte erilaisista hoidoista ym joten se tarkoitus. Kaunis ajatus ja lahja mieheltä. 

Vierailija
67/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muksulle ostetaan lahjat. Ja se siitä. Itse ehdotin tätä, kun ei tuosta miehen lahjojen ostamisesta vain tule mitään. Ei ajattele yhtään. Olen saanut liian pieniä t-paitoja, ale laarin meikkejä (värit 80 luvulta) halpoja hyttysmyrkyltä lemuavia hajuvesiä. Hirveän muovisen meikkipeili virityksen... hänellä ei ole käsitystä yhtään näistä naistenjutuista..

Myönnän että olen kiittämätön. Mutta en halua roinaa mitä en käytä. Jos hän vähän katselis ja kuuntelis, niin keksisi mulle kyllä hyvän lahjan. Kyse on kyllä ihan viitsimisestä.

Huomennahan on isänpäivä.. hän tulee saamaan ps4:sen virtuaalilasit. Tuskin valittaa!!

Tämä on kyllä harmillisen yleinen ilmiö, ettei miehellä ole välttämättä hajuakaan mistä naisystävänsä pitää, milloin tämän syntymäpäivä on, milloin esim. heidän hääpäivänsä on... Usein siksi, että "ei tuollaisia [turhuuksia] nyt voi aina muistaa". Tosin usein niitä ei sitten muistetakaan _koskaan_.

Samalla kun nainen muistaa miehen synttärit, nimpparit, anopinkin synttärit, sen kun mies puoli vuotta sitten kaupassa hypisteli tuotetta X muttei raaskinut ostaa (= sen voi ostaa nyt lahjaksi), jne.

Se oikeastaan tekee AP:n tilanteesta vielä surullisemman – KERRANKIN joku on löytänyt miehen jota kumppaninsa ilahduttaminen kiinnostaa, ja sitten ei kelpaa. Vastauksista päätellen monelle muulle tässä keskustelussa kyllä kelpaisi...

Vierailija
68/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole hääppöinen akka, ei voi olla hääppöinen yllätyskään. Tämähän on vain kohtuus.

Vierailija
69/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
70/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ostelet miehelle hienoja lahjoja kun itse saat pelkkää paskaa?! Mies on vaan liian itsekäs tai pihi ostaakseen kunnon lahjoja, vaadi nyt ihmeessä parempaa.

Vierailija
71/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä harmillisen yleinen ilmiö, ettei miehellä ole välttämättä hajuakaan mistä naisystävänsä pitää, milloin tämän syntymäpäivä on, milloin esim. heidän hääpäivänsä on... Usein siksi, että "ei tuollaisia [turhuuksia] nyt voi aina muistaa". Tosin usein niitä ei sitten muistetakaan _koskaan_.

Samalla kun nainen muistaa miehen synttärit, nimpparit, anopinkin synttärit, sen kun mies puoli vuotta sitten kaupassa hypisteli tuotetta X muttei raaskinut ostaa (= sen voi ostaa nyt lahjaksi), jne.

Se oikeastaan tekee AP:n tilanteesta vielä surullisemman – KERRANKIN joku on löytänyt miehen jota kumppaninsa ilahduttaminen kiinnostaa, ja sitten ei kelpaa. Vastauksista päätellen monelle muulle tässä keskustelussa kyllä kelpaisi...

Haloo.

Mies ei ole edes kysynyt, mitä ap toivoisi joululahjaksi, päätti vain antaa tuon hotelliyön eli käytännössä itselleen ajatteli saada seksiä.

Tuo on siis miehen joululahja ap;lle, eikä ap olisi toivonut sitä. Hän olisi toivonut jotain muuta. Mies olisi tiennyt, mitä vsimonsa toivoo, jos olisi viitsinyt kysyä, mutta häntä ei aidosti kiinnostanut.

Minä kysyin juuri mieheltäni, mitä toiveita hänellä on, ja kävin hankkimassa sen hänelle joululahjaksi. Hän tekee samoin minun suhteeni. Sellaista se on, kun ajattelee toista ja haluaa ilahduttaa. Ap:n mies ei tehnyt niin, koska häntä ei kiinnostanut ap:n toiveet.

Vierailija
72/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi jokin tavallinen hotelli, olisi yllätys aneeminen, mutta Torni on todella hieno. Ja kaikki nuo muut ohjelmat siihen päälle! Ihana yllätys, oikeasti. (Ja minulle todellakin kelpaisi sama setti. Itse asiassa olen suunnitellut meille vähän vastaavaa. Sellaista luksusta, jonka eteen ei tarvitse nähdä hirveää reissaamisen vaivaa ja järjestää montaa vapaapäivää.)

Vierailija
73/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, kuten monet muutkin ovat jo veikkailleet, niin hyvin todennäköisesti mies odottaa tuolta "reissulta" seksiä. Ja ehkä vielä jotain tavallista spessumpaa, panostusta asuvalintoihin ja eri asentoja ja juttuja kuin kotona, "nyt kun ollaan ihan hotellissa" ja nainen on saanut omat hemmotteluhoidot sitä ennen.

Kannattaa etukäteen varmistella onko OK hemmottelun jälkeen käydä vain nukkumaan tai ottaa muutama viinilasi ja sen jälkeen pää tyynyyn (kummallakin), ettei harmistus iske vasten kasvoja sitten paikan päällä.

Niin, seksin haluaminenhan on aivan luonnotonta ja suorastaan sairasta. Kuvitella, että joku kehtaa nauttia sukupuolielinten hyväilystä ja vielä odottaa sitä romanttiselta illalta :o

Minulle ei ole vielä tähänkään päivään mennessä auennut, että miksi se seksi on jotenkin joillekin niin kamala asia? Voisiko joku avata tätä? Minusta on ihanaa nähdä rakkaani kiemurtelemassa ja hyväillä hänet taivaisiin, joten miksi en saisi myös odottaa rakkaaltani tätä samaa? Ai niin olen mies ja takuuvarma pervo ja haluan vain seksiä.

Eihän tuossa noin sanottu. Vaan että kun mies on järjestänyt hoitoja, niin ymmärtääkö hän, ettei niiden jälkeen välttämättä riitä puhtia seksiin.

Ei sanottu ei, mutta tuo viesti jotenkin kirkuu sellaista "kuinka joku kehtaa odottaa seksiä palkinnoksi" -sisältöä.

Olen tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta avainsanat edellisessä viestissä: "odottaa seksiä PALKINNOKSI". Huom, itse en sanoissani mennyt noin pitkälle, sen teki(vät) vastaaja(t) ihan itse.

Seksin harrastamisessa tai sen haluamisessa itsessään ei ole mitään väärää, mutta juurikin tuo "odottaa seksiä romanttiselta illalta" särähtää ainakin omaan korvaani. Eli jos on ollut mukava romanttinen ilta kumppanin kanssa, mutta tämä ei jaksakaan/haluakaan/tule edes ajatelleeksi harrastaa seksiä, niin silläkö se päivä on pilalla? Koko romanttisuus meni hukkaan, kun sen "kliimaksi" ei ollutkaan seksi?

Alkuperäinen viestini pohjasi ihan vain siihen, että keskivertomies nyt yleensä haluaa seksiä. Eikä siinä ole mitään ongelmaa, jos AP:kin on halukas. Mutta AP:n kannattaa lähteä "reissuun" tietäen, että miehellä herää yleensä toivonpilkahdus seksistä kaikissa vähänkään perusarjesta poikkeavissa tilanteissa, oli se sitten yö kotikaupungin hotellissa, viikon etelänloma, tai vain muutama tunti kahdestaan kotona ilman lapsia.

T. Lainausketjun eka

No niin herää minullakin, vaimolla

Vierailija
74/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jokseenkin kieroutunut suhtautuminen seksuaalisuuteen näillä, jotka olettaa miehen järjestäneen tämän saadakseen seksiä.

Ja aloittajalle; mitä yllätyksiä sinä olet miehellesi järjestänyt?

Vierailija
75/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa noin sanottu. Vaan että kun mies on järjestänyt hoitoja, niin ymmärtääkö hän, ettei niiden jälkeen välttämättä riitä puhtia seksiin.

Ei sanottu ei, mutta tuo viesti jotenkin kirkuu sellaista "kuinka joku kehtaa odottaa seksiä palkinnoksi" -sisältöä.

Olen tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta avainsanat edellisessä viestissä: "odottaa seksiä PALKINNOKSI". Huom, itse en sanoissani mennyt noin pitkälle, sen teki(vät) vastaaja(t) ihan itse.

Seksin harrastamisessa tai sen haluamisessa itsessään ei ole mitään väärää, mutta juurikin tuo "odottaa seksiä romanttiselta illalta" särähtää ainakin omaan korvaani. Eli jos on ollut mukava romanttinen ilta kumppanin kanssa, mutta tämä ei jaksakaan/haluakaan/tule edes ajatelleeksi harrastaa seksiä, niin silläkö se päivä on pilalla? Koko romanttisuus meni hukkaan, kun sen "kliimaksi" ei ollutkaan seksi?

Alkuperäinen viestini pohjasi ihan vain siihen, että keskivertomies nyt yleensä haluaa seksiä. Eikä siinä ole mitään ongelmaa, jos AP:kin on halukas. Mutta AP:n kannattaa lähteä "reissuun" tietäen, että miehellä herää yleensä toivonpilkahdus seksistä kaikissa vähänkään perusarjesta poikkeavissa tilanteissa, oli se sitten yö kotikaupungin hotellissa, viikon etelänloma, tai vain muutama tunti kahdestaan kotona ilman lapsia.

T. Lainausketjun eka

No niin herää minullakin, vaimolla

Kuin myös. Monesti on joutunut pettymäänkin.

T. N

Vierailija
76/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä lokki!

Vierailija
77/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo.

Mies ei ole edes kysynyt, mitä ap toivoisi joululahjaksi, päätti vain antaa tuon hotelliyön eli käytännössä itselleen ajatteli saada seksiä.

Tuo on siis miehen joululahja ap;lle, eikä ap olisi toivonut sitä. Hän olisi toivonut jotain muuta. Mies olisi tiennyt, mitä vsimonsa toivoo, jos olisi viitsinyt kysyä, mutta häntä ei aidosti kiinnostanut.

Minä kysyin juuri mieheltäni, mitä toiveita hänellä on, ja kävin hankkimassa sen hänelle joululahjaksi. Hän tekee samoin minun suhteeni. Sellaista se on, kun ajattelee toista ja haluaa ilahduttaa. Ap:n mies ei tehnyt niin, koska häntä ei kiinnostanut ap:n toiveet.

Osti hotelliyön käytännössä itselleen että saisi seksiä?

Mene hoitoon. Sairas ajattelutapa. Olisin innosta soikeana, jos pääsisin panemaan rakastani villisti hotelliin.

Vierailija
78/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jokseenkin kieroutunut suhtautuminen seksuaalisuuteen näillä, jotka olettaa miehen järjestäneen tämän saadakseen seksiä.

Ja aloittajalle; mitä yllätyksiä sinä olet miehellesi järjestänyt?

No tuskin nyt PELKÄSTÄÄN seksin toivossa, mutta pettynee 99% varmuudella, jos sitä ei olekaan luvassa.

Vierailija
79/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää voin kyllä lähteä sinne sun puolesta! Kuuluuko mies yöksi viereen tähän pakettiin mukaan? 

Jono!

Vierailija
80/84 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään usein viikonloppuisin hotellilomilla jossain päin Suomea tai lähialueita, mutta en ymmärrä, miten seksi siihen liittyy. Tutustutaan kaupunkiin, käydään taidemuseossa, ehkä teatterissa ja aina syömässä hyvässä ravintolassa. Meille uuden kokeminen kuuluu lomiin; seksiä taas voi harrastaa kotona mielin määrin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä