Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tajua niitä, jotka eron jälkeen ei poista somesta kuvia!

Vierailija
10.11.2018 |

Esim. hääkuvia. Yleensä tähän syyllistyvät jätetyt ja petetyt ex-vaimot. Halutaan tehdä vielä se viineinenkin kiusa ja pitää ne luhistuneen avioliiton rauniot kaiken kansan nähtävillä.

Kommentit (191)

Vierailija
121/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Mä en tajua tuollaista muistoihin tarrautumista. Itse olen ihan hysteerisenä aina poistanut kaikki kuvat koneeltani, ja repinyt paperiset kuvat (mun nuoruudessa oli vain niitä). Ihan hirveä ajatus, että niitä olisi jossain ollut tallella, saati julkisesti!

Ihmettelen todella ihmisiä, jotka säilyttävät exien kuvia. Itse olen aina pyyhkinyt menneisyyden puhtaaksi. Mitä nopeammin, sitä parempi. Poissa silmistä, poissa mielestä.

Outoa. Olet kuitenkin jo aikuinen. Itse olisin nuoruuden suhteissa voinut kuvat poistaakin. Mutta nyt 20v naimisissa oltuani en voisi mitenkään ajatella poistavani kuvia. Enkä ymmärtäisi kenenkään aikuisen niin tekevän. Joku kuvien poisto on niin teinimeininkiä

Enemmän teinimeininkiä on säilöä vanhoja muistoja johonkin someen. Haloo!

Vierailija
122/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Mä en tajua tuollaista muistoihin tarrautumista. Itse olen ihan hysteerisenä aina poistanut kaikki kuvat koneeltani, ja repinyt paperiset kuvat (mun nuoruudessa oli vain niitä). Ihan hirveä ajatus, että niitä olisi jossain ollut tallella, saati julkisesti!

Ihmettelen todella ihmisiä, jotka säilyttävät exien kuvia. Itse olen aina pyyhkinyt menneisyyden puhtaaksi. Mitä nopeammin, sitä parempi. Poissa silmistä, poissa mielestä.

Outoa. Olet kuitenkin jo aikuinen. Itse olisin nuoruuden suhteissa voinut kuvat poistaakin. Mutta nyt 20v naimisissa oltuani en voisi mitenkään ajatella poistavani kuvia. Enkä ymmärtäisi kenenkään aikuisen niin tekevän. Joku kuvien poisto on niin teinimeininkiä

Enemmän teinimeininkiä on säilöä vanhoja muistoja johonkin someen. Haloo!

Ei ole. Teineille sopivaa käytöstä. Aikuoselle vain lapsellisuutta. Aikuisella ei ole mitään tarvetta muuttaa menneisyyttään. Eikä poistaa kuvia. Eikä päivittää parisuhdestatustaan someen.

Kuvien poisto kertoo siitä että aihe kiusaa. Jos eron kanssa on sinut ei edes muista jotain vanhoja kuvia tai niihin reagoi. Ei tosin ylipäätään jaa mitään pusukuvia tms julkisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, kyllä se face aina jotain viestii. Halusimme tai emme. Niinpä katkeran ja jätetyn ex-vaimon hääkuvat siellä eivät ainakaan mitään positiivista viesti.

Enemmän katkeruutta viestii kuvien poisto. Tasapainoisella ei ole mitään syytä poistaa mitään historialtaan. Mietin nyt lähinnä näitä viime vuosien hääkuvia. Olisi tosi outoa jon ne yht äkkiä häviäisi - katkera ero?

En osaa edes kuvitella että pitkään yhdessä eläneet poistaisi perhekuvia tms. Mitään parisuhdekuvia en ole tällaisilla ihmisillä nähnytkään.

Jos joku eroaisi, kaikkein nolointa olisi kuvien poisto ja jotkin uudet parisuhdestatukset ja hempeät kuvat. Teinimeininkiä.

Vierailija
124/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä avioliittoa tarvi pois pyyhkäistä. Se on elettyä elämää ja aina mukana matkassa. Jos avioliitto on ollut tärkeä niin miksi niitä kuvia ei saa pitää?!

Eiks niitä kuvia voi pitää, vaikka kotona jollain muistikulla jos niitä aikoja haluaa muistella. Pitäisitkö itse exäs ja sun jotain juhannus kuvaa missä suutelette, niin edellee kaikkien nähtävillä, kun kaikki tietää että exäs seurustelee toisen kanssa jo ja heillä ehkä samanlaisia kuvia yhteisestä juhannuksesta. Jos mun nykyinen tyttöystävä pitäisi facebookissa sen ja exänsä jotain halipusukuvia, niin en mä edes olis mun tyttöystävän kanssa. Sehän kertois mulle ettei se ole päässy siitä tyypistä yli.

Vierailija
125/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exillä on julkisena kuvia myös miehestä. Molemmilla exillä, joiden kanssa mies on ollut ennen mua. Kummankin sivuilla on julkisena miehestä kuvia. En kyllä tajua yhtään, miksi??? Kuitenkin haukkuvat ja ovat katkeria exiä, ja kuvat vain on pakko pitää kaikkien nähtävillä.

Mulla ei ole ainuttakaan kuvaa existäni somessa eikä kyllä missään muuallakaan 🤣

Tai sitten nämä kuvien säilyttäjät eivät ole päässeet irti ja yli miehestä jollain tapaa 🤔

Vierailija
126/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niimpä. Exäni pitää minusta edelleen kuvia Facebookissa, vaikka on uuden naisen kanssa (!). Ja yritti tehdä minut tosi mustasukkaiseksi kun jätin hänet viemällä uuden akan paikkoihin mihin meidän piti mennä. Poistin ainakin itse heti yhteiset kuvat somesta, ei minulle kuulu pitää exän naamaa jossain omassa profiilissani. Hän alkoi uhkailemaan jne. niin en viitsi ottaa yhteyttä että voisitko poistaa kuvani, kiitos? :D Siinäpä pitää..ja kaikki tietty oli minun syyni vaikka exä oli käynyt huorissa (ja salakuvannut käynnit) plus kun tulin vahingossa raskaaksi..niin sekin oli vain minun vikani ja: "Jos pidät lapsen niin jätän sinut". Lopuksi minä olin se, joka hänet jätti sitten..ja hän ruinasi takaisin ja porasi takaisin. Haukkunut minua uudelle akalleen..niin tietysti, olisko syy ihan hänessä, eikä minussa? Jos noita asioita ei olisi ollut, suhde olisi varmaan jatkunutkin. No, antaa pahan kiertää.. varokaa kun tutustutte uusiin ihmisiin ja ottakaa aikanne kun tutustutte heihin, kivastakin tyypistä voi paljastua vaikka ja mitä. 

Vierailija
127/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä avioliittoa tarvi pois pyyhkäistä. Se on elettyä elämää ja aina mukana matkassa. Jos avioliitto on ollut tärkeä niin miksi niitä kuvia ei saa pitää?!

Eiks niitä kuvia voi pitää, vaikka kotona jollain muistikulla jos niitä aikoja haluaa muistella. Pitäisitkö itse exäs ja sun jotain juhannus kuvaa missä suutelette, niin edellee kaikkien nähtävillä, kun kaikki tietää että exäs seurustelee toisen kanssa jo ja heillä ehkä samanlaisia kuvia yhteisestä juhannuksesta. Jos mun nykyinen tyttöystävä pitäisi facebookissa sen ja exänsä jotain halipusukuvia, niin en mä edes olis mun tyttöystävän kanssa. Sehän kertois mulle ettei se ole päässy siitä tyypistä yli.

Nimenomaan näin.

N32

Vierailija
128/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne kuvat pitää olla somessa kaikkien nähtävillä. Eikö riitä, että niitä katselee itse. Tosi kummallinen tää nykymaailma kun katsotaan oikeudeksi pitää kaikki kaikkien nähtävillä.

Haha, noin paljon ottaa aivoon kun menit stalkkaamaan juuri tapaamasi miehen eksän facebook -profiilia. Niin on ex saanut pukeutua siihen haaveilemaasi valkoiseen hääpukuun.

Vierailija
129/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne ketään aikuista jolla on halipusukuvia somessa. Tässä ehkä syy etten ymmärrä tarvetta kuvien poistolle. Olisi hyvin outoa jos poistaisin yhteisiä matkakuvia tai perhekuvia.

Enemmän poistot kertoo katkeruudesta

Vierailija
130/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niimpä. Exäni pitää minusta edelleen kuvia Facebookissa, vaikka on uuden naisen kanssa (!). Ja yritti tehdä minut tosi mustasukkaiseksi kun jätin hänet viemällä uuden akan paikkoihin mihin meidän piti mennä. Poistin ainakin itse heti yhteiset kuvat somesta, ei minulle kuulu pitää exän naamaa jossain omassa profiilissani. Hän alkoi uhkailemaan jne. niin en viitsi ottaa yhteyttä että voisitko poistaa kuvani, kiitos? :D Siinäpä pitää..ja kaikki tietty oli minun syyni vaikka exä oli käynyt huorissa (ja salakuvannut käynnit) plus kun tulin vahingossa raskaaksi..niin sekin oli vain minun vikani ja: "Jos pidät lapsen niin jätän sinut". Lopuksi minä olin se, joka hänet jätti sitten..ja hän ruinasi takaisin ja porasi takaisin. Haukkunut minua uudelle akalleen..niin tietysti, olisko syy ihan hänessä, eikä minussa? Jos noita asioita ei olisi ollut, suhde olisi varmaan jatkunutkin. No, antaa pahan kiertää.. varokaa kun tutustutte uusiin ihmisiin ja ottakaa aikanne kun tutustutte heihin, kivastakin tyypistä voi paljastua vaikka ja mitä. 

Ja tää ei yhtään kuulosta katkeruudelta millään tavalla 😂😂😂😂

Vierailija
131/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen exillä on julkisena kuvia myös miehestä. Molemmilla exillä, joiden kanssa mies on ollut ennen mua. Kummankin sivuilla on julkisena miehestä kuvia. En kyllä tajua yhtään, miksi??? Kuitenkin haukkuvat ja ovat katkeria exiä, ja kuvat vain on pakko pitää kaikkien nähtävillä.

Mulla ei ole ainuttakaan kuvaa existäni somessa eikä kyllä missään muuallakaan 🤣

Tai sitten nämä kuvien säilyttäjät eivät ole päässeet irti ja yli miehestä jollain tapaa 🤔

Käyt stalkkaamassa miehen exiä?

Olet vielä teini ja eron tultua käyt poustamassa kuvat ja uuden tavattuasi uudet kuvat ja parisuhdestatus... todella aikuismaista

Vierailija
132/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa miten nykyään ollaan täysin hurahdettu someen. Mikä someen joskus laitetaan, se siellä pysyköön huolimatta siitä, kuinka se ehkä jotakuta loukkaa. Todella outoa ja pelottavaakin. Jos kerran voi laittaa uuden parisuhteensa faceen, eikö vanhakin pitäisi kyetä sieltä poistamaan?

Vierailija
133/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa miten nykyään ollaan täysin hurahdettu someen. Mikä someen joskus laitetaan, se siellä pysyköön huolimatta siitä, kuinka se ehkä jotakuta loukkaa. Todella outoa ja pelottavaakin. Jos kerran voi laittaa uuden parisuhteensa faceen, eikö vanhakin pitäisi kyetä sieltä poistamaan?

Itse ainakin olen poistanut. Sitä kutsutaan eteenpäin menemiseksi, mutta kuten monista kommenteista ja alapeukuista huomaa, ettei monella asia ole niin, jos ei pysty somesta poistamaan kuvia exästään.

Ja mua ainakin huvitti tuo kirjoitus, kun jopa kahdella exällä on kuvia samasta miehestä, joista on erottu ja uudet suhteet kuvioissa, ainakin miehellä tekstistä päätellen on uusi suhde.

Vierailija
134/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Exä on paskiainen mutta pidän meidän kuvat ja hänen tykkäämänsä kuvat esillä somessa loppuun asti" 🤣🤣

"Oon mä yli päässyt mutta en voi poistaa"

Tulee vaan mieleen että jollain tasolla sitä toivotaan kuitenkin yhteen paluuta jne. 🤔

Vierailija
135/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Exä on paskiainen mutta pidän meidän kuvat ja hänen tykkäämänsä kuvat esillä somessa loppuun asti" 🤣🤣

"Oon mä yli päässyt mutta en voi poistaa"

Tulee vaan mieleen että jollain tasolla sitä toivotaan kuitenkin yhteen paluuta jne. 🤔

Näin juuri. Yli olen päässyt ja ihania muistoja vaan vaalin mutta jospa se ex-mies rakastuisi kuitenkin muhun uudestaan kun näitä hääkuvia täällä tarpeeksi kauan säilön 😆😆😆😆

Vierailija
136/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä niitä ketkä edes postaavat pusu kuvia ja hehkuttavat parisuhdettaan somessa. Vuosien varrella sitä on huomannut että mitä paremmin menee somessa, sitä huonommin kotona.

Vierailija
137/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset pusukuvat ovat kyllä aika noloa. Kaikilla tutuillani on vain asiallisia perhe- ja matkakuvia. 

En kyllä näe mitään syytä niitä poistaa. 

Vierailija
138/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ainakin yks lysti, vaikka exä pitää musta muutamia kuvia sen facebookissa. Jos se saa siitä lohtua jotenkin. En vaan ymmärrä miksi pitää, kun olen ollut vuosia toisen naisen kanssa ja kaikkihan sen tietää. Me ei keskenää olla facesssa kavereita eikä se pääse kyttäilemään mun facebookkia ja muitakaan paikkoja. Nykyinen ei edes tiedä kuka mun exä on, kun me ei keskutella existä mitään. Se on molemmille mennyttä aikaa. On mun kaverit pari kertaa multa kysyny, että miks se pitää teidän jotain yhteisiä kuvia siellä, kun ette ole missään tekemisissä. Olen sanonut, että kysykää siltä.

Vierailija
139/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex anoppia otti aivoon, kun he olivat ottaneet poikansa häihin 12 tonnin lainan ja mies erosi vuoden sisällä häistä, löysi toisen naisen heti, eli minut. En aiheuttanut eroa, hän asui jo omillaan tavatessamme, mutta anoppia kiukutti niin, että piti periaatteesta miehen hääkuvaa kirjahyllyssä kunnes häät olivat maksettu. Muistaakseni useampi vuosi meni että kuva häipyi. Anopilla oli myös ärsyttävä tapa ottaa miehen ex puheeksi ja kertoa miehelle kuulumiset hänestä. Se oli tahditonta. Ero tuli meillekin sitten, mutta ex anoppi on yhä yhtä tahditon. On suututtanut exän nykyisen jauhamalla minusta. Huoh.

Vierailija
140/191 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on kuin päiväkirja. Vanhat suhteet ovat edelleen tapahtunutta elämää, vaikka suhde loppuu. Eikö uusi kumppani kestä nähdä ex-onnea? Tekeekö mustasukkaiseksi? Kuivuuko suhde vanhoihin kuviin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän