Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä noin nelikymppinen nainen voi enää löytää puolison?

Vierailija
10.11.2018 |

Kukaan ei tule tekemään aloitteita arjessani. Olen hoikka ja ikäistäni nuoremman näköinen (vähän samaan tapaan kuin esim. Mette Mannonen). En käy baareissa tai vastaavissa ja silloinkin kuin noin kerran vuoteen tai kahteen olen ollut työpaikan pikkujouluissa sen pari tuntia, niin ei kukaan tule sielläkään iskemään. Nettideiteille tai Tinderiin en haluaisi mennä missään tapauksessa.

Olen suhdeasioissa ja seksuaalisestikin myös melko kokematon ja ikäisekseni hieman lapsellinen (luen sarjiksia välillä, katson animeleffoja ja pelaan kännykkäpelejä, jopa Pokemon Go:ta), vaikka olenkin koulutettu ja vastuullisissa töissä. Kukaan tuttunikaan ei ole keksinyt ehdottaa mitään sokkotreffejä. Mikä voisi auttaa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisistä

Niinpä. Minusta ap. kuulostaa kiinnostavalta ja toivoisin tuollaisen tapaavani jossakin. M51

Vierailija
42/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla miehenä vähän sama ongelma. Käyn välillä baareissa, mutta kukaan nainen ei tule iskemään. Salilla naiset keskittyvät treeniinsä eivätkä tule juttelemaan mulle. Töissäkin on vain miehiä. Hankalaa

Voi kuule, se vaan tulee vastaan siellä missä sitä kaikkein vähiten odotat.

Voi sanoa että olen vankina kotona, räkälöissä en ole koskaan käynyt enkä käy.

Silti kaksi vuotta sitten tapasin unelmieni kauniin naisen yllättäen siellä missä häntä kaikkein vähiten osasin odottaa.

Hyvin menee, kai hän tykkää ”kiltistä” rauhallisesta raittiista tavallisesta miehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tule tekemään aloitteita arjessani. Olen hoikka ja ikäistäni nuoremman näköinen (vähän samaan tapaan kuin esim. Mette Mannonen). En käy baareissa tai vastaavissa ja silloinkin kuin noin kerran vuoteen tai kahteen olen ollut työpaikan pikkujouluissa sen pari tuntia, niin ei kukaan tule sielläkään iskemään. Nettideiteille tai Tinderiin en haluaisi mennä missään tapauksessa.

Olen suhdeasioissa ja seksuaalisestikin myös melko kokematon ja ikäisekseni hieman lapsellinen (luen sarjiksia välillä, katson animeleffoja ja pelaan kännykkäpelejä, jopa Pokemon Go:ta), vaikka olenkin koulutettu ja vastuullisissa töissä. Kukaan tuttunikaan ei ole keksinyt ehdottaa mitään sokkotreffejä. Mikä voisi auttaa?

Ainaki Oulussa aika iso osa pokemonin pelaajista vaikuttaa olevan sinun ikäluokkaasi. En pelaa itse mutta puoliso pelaa ja siksi tiedän. Täällä heillä myös on paljon kokoontumisia, saunailtoja yms ja puoliso on saanut uusia kavereita pelaajista. Silläpä luulisin että sieltä saattaisi löytyä myös kaveria läheisempiä suhteita samanhenkisistä ihmisistä. Kuten harrastuksista yleensäkin, siellä mekin on puolison kanssa tavattu, lapsina jo tosin.

M40

Vierailija
44/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, seiskyt luvun alussa syntynyt mies, näin kirjastossa usen yhden hoikkan ja viehättävän ja nuoren näköisen naisen. Menin sitten lopulta juttusille. Ihan mukava ja lämmin nelikymppinen oli ja kuten sitten lopulta kertoi, vähän niinkuin varattu, eli se juttu kuivui siihen, mutta juu yksin saa elää jollei itse lähesty naisia.

Periaatteessahan tulevan kumppanin voi kohdata missä vaan, käytännössä on vielä monta mutkaa matkassa ennen yhteenmuuttamista.

Vierailija
45/45 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma. Olen ikäistäni lapsellisempi ja aika kokematon. En tiedä, mistä aloittaa. Lisäksi olen vielä aika ujo, minulta ei onnistu numeron pyytäminen, jos tapaankin kiinnostavan miehen. Baarissa ihmisten tapaaminen on hakuammuntaa. Olen luovuttanut tämän asian suhteen ja tavallaan odotan, että jotain tapahtuisi, itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän