Mistä ihmeestä noin nelikymppinen nainen voi enää löytää puolison?
Kukaan ei tule tekemään aloitteita arjessani. Olen hoikka ja ikäistäni nuoremman näköinen (vähän samaan tapaan kuin esim. Mette Mannonen). En käy baareissa tai vastaavissa ja silloinkin kuin noin kerran vuoteen tai kahteen olen ollut työpaikan pikkujouluissa sen pari tuntia, niin ei kukaan tule sielläkään iskemään. Nettideiteille tai Tinderiin en haluaisi mennä missään tapauksessa.
Olen suhdeasioissa ja seksuaalisestikin myös melko kokematon ja ikäisekseni hieman lapsellinen (luen sarjiksia välillä, katson animeleffoja ja pelaan kännykkäpelejä, jopa Pokemon Go:ta), vaikka olenkin koulutettu ja vastuullisissa töissä. Kukaan tuttunikaan ei ole keksinyt ehdottaa mitään sokkotreffejä. Mikä voisi auttaa?
Kommentit (45)
mie ootan ja ootan kirjoitti:
Provohan tämä, mutta oletko kokeillut sellaista, naisille ilmeisesti uutta ja ihmeellistä asiaa, kuin aloitteellisuus kiinnostavia miehiä kohtaan? Hmmm, onko käynyt mielessä? Kantsii kokeilla, tsemppiä.
Ap on niin kokematon, että tuo ei ole tullut hänelle edes mieleen!
Hän vain haaveilee jostakin mielikuvitusmiehestä ja asettaa mahdolliselle miehelle ihan älyttömiä ennakko-odotuksia kaiken suhteen. Ei sellaisia miehiä ole kuin sarjakuvissa, sillä oikeat miehet ovat liian miehekkäitä ja sivistymättömiä. Ap haluaisi jonkun naismaisen ja herkän, mutta voimakkaan erikoisen "miehen".
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa kiinnostavalta, missä asut?
Kelpaako sulle kunnollinen, 181/85 42v mies millä kanssa " lapsellisia" harrastuksia, hyvät harrastetilat, yhteishuoltajuudessa lapsi, ok-talo, oma elämä, työ ym.
Lapsen kanssa voisit olla lapsellinen ihan sydämenkyllyydestä.
Kiinnostaisi kyllä. Tosin on hieman kiusallista/noloa minulle, jos kohtaisin elämäni miehen av-palstalle tekemäni valitusvuodatuksen myötä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tule tekemään aloitteita arjessani. Olen hoikka ja ikäistäni nuoremman näköinen (vähän samaan tapaan kuin esim. Mette Mannonen). En käy baareissa tai vastaavissa ja silloinkin kuin noin kerran vuoteen tai kahteen olen ollut työpaikan pikkujouluissa sen pari tuntia, niin ei kukaan tule sielläkään iskemään. Nettideiteille tai Tinderiin en haluaisi mennä missään tapauksessa.
Olen suhdeasioissa ja seksuaalisestikin myös melko kokematon ja ikäisekseni hieman lapsellinen (luen sarjiksia välillä, katson animeleffoja ja pelaan kännykkäpelejä, jopa Pokemon Go:ta), vaikka olenkin koulutettu ja vastuullisissa töissä. Kukaan tuttunikaan ei ole keksinyt ehdottaa mitään sokkotreffejä. Mikä voisi auttaa?
Minusta saa rehviseuraa. Olen 38v mies, myyntipäällikkö , vähän lapsekas ja leikkisä myös.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisistä
Miks ihmeessä itseään vanhempia kun nuorempiakin kolleja on tarjolla. 😁
Kokeile rohkeasti nettideittejä tai tinderiä. Itse tykkään eniten tinderistä - näkee heti kuvan ja jos profiilia on kirjoitettu, niin saada tietoon potentiaalisen kumppanin mielenkiinnon kohteita jne. Ja itsekin voi kertoa itsestään ja etsimästään olennaiset asiat. Ei ole niin hakuammuntaa kuin että menisi vain kadulla mukavan näköiselle tyypille puhumaan. Kävin tinderin kautta tosi mukavilla treffeillä ja löysin nykyisen rakkaani myös sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle kunnollinen, 181/85 42v mies millä kanssa " lapsellisia" harrastuksia, hyvät harrastetilat, yhteishuoltajuudessa lapsi, ok-talo, oma elämä, työ ym.
Lapsen kanssa voisit olla lapsellinen ihan sydämenkyllyydestä.
Älä hyvä mies. Et tainnut tunnistaa aloittajaa?
Kuulostat ap tosi mielenkiintoiselta ihmiseltä. Harmittaa vähän, että vierastat ajatusta nettideittailusta. Itse myös nelikymppisenä käytän Suomi24 ja liityin juuri Tinderiin. Tinderiä selaamalla huomaan kuinka kiehtovia miehiä sielläkin on, on paljon taiteilijatyyppejä, hyvin korkeasti kouluttautuneita, ihan kaikkea. Sinne vain tutustumaan. Tapailen itse tällä hetkellä erästä Suomi24 tapaamaani miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kanssa voisit olla lapsellinen ihan sydämenkyllyydestä.Kiinnostaisi kyllä. Tosin on hieman kiusallista/noloa minulle, jos kohtaisin elämäni miehen av-palstalle tekemäni valitusvuodatuksen myötä.
T. Ap
Paljon ihmeellisempääkin on tapahtunut, tietoja jakoon.
Minä löysin aivan ihanan, ikäiseni miehen Tinderistä 39-vuotiaana. Olin skeptinen Tinderiä kohtaan siihen asti, kunnes päädyin kuitenkin kokeilemaan. Kyllä kannatti! Tapasin sitä kautta useita aidosti mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi heistä sitten kolahti oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
No miksei sinne Tinderiin voi mennä?
Ihan teknisistäkin syistä kun kysyy puhelinnumeroa
Ei-ap, mutta vastaavanlaisessa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kanssa voisit olla lapsellinen ihan sydämenkyllyydestä.Älä hyvä mies. Et tainnut tunnistaa aloittajaa?
Miten täältä ketään tunnistaa satunnainen kävijä?
Suomi24 on yllättävänkin jees. Paljon voi myös vaikuttaa omalla profiilitekstillä yms. Eikä siinä ainakaan mitään häviä, jos kokeilee. :) Ja aluksi vaikka kuvattomana, se madaltaa kynnystä entisestään!
Sama tilanne, mutta ikää 35v. Samalla lailla olen ikäistäni nuoremman näköinen ja lapsenmielinen. Jos joku livenä nyt hitusen näyttää minua vilkaisevan tai ottaa kontaktia, niin kyseessä on joko 10v nuorempi lapsellinen mies tai 15-20v vanhempi jollain lailla ”limainen” mies.
Mun mielestä tässä iässä ja muutama illanvietto vuodessa -tyylillä ainoa vaihtoehto on nettipalstat tai tinder. Siellä ne on ne muut samantyyliset ja samanlaista elämää viettävät. Ei kiinnostaisi siellä itseään ”kaupata” mutta ei tunnu olevan vaihtoehtoa joten sinne on kai kohtapuoliin jalkauduttava. 5v on jo kokemusta tästä sinkkuelämästä.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne, mutta ikää 35v. Samalla lailla olen ikäistäni nuoremman näköinen ja lapsenmielinen. Jos joku livenä nyt hitusen näyttää minua vilkaisevan tai ottaa kontaktia, niin kyseessä on joko 10v nuorempi lapsellinen mies tai 15-20v vanhempi jollain lailla ”limainen” mies.
Mun mielestä tässä iässä ja muutama illanvietto vuodessa -tyylillä ainoa vaihtoehto on nettipalstat tai tinder. Siellä ne on ne muut samantyyliset ja samanlaista elämää viettävät. Ei kiinnostaisi siellä itseään ”kaupata” mutta ei tunnu olevan vaihtoehtoa joten sinne on kai kohtapuoliin jalkauduttava. 5v on jo kokemusta tästä sinkkuelämästä.
Missä majailet? Tuolla aikaisemmin jo laitoin aapeelle tietoja ja kyselyä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 on yllättävänkin jees. Paljon voi myös vaikuttaa omalla profiilitekstillä yms. Eikä siinä ainakaan mitään häviä, jos kokeilee. :) Ja aluksi vaikka kuvattomana, se madaltaa kynnystä entisestään!
Samaa mieltä. Paljon sitä haukutaan, mutta harkiten käyttäen oikein hyvä palvelu. Kuva pitäidi nettideittigurujen mukaan laittaa, itse lähettäisin privana kiinnostavimmille.
mie ootan ja ootan kirjoitti:
Provohan tämä, mutta oletko kokeillut sellaista, naisille ilmeisesti uutta ja ihmeellistä asiaa, kuin aloitteellisuus kiinnostavia miehiä kohtaan? Hmmm, onko käynyt mielessä? Kantsii kokeilla, tsemppiä.
Kyllä moni onkin aloitteellinen, mutta se aktiivisuus ei vain johda mihinkään. En todellakaan tiedä, että mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat oudolta.
Outo todellakin ja jos Tinder on ehdoton ei niin vaikea auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisistä
Harmillista, kun palstojen mukaan noin siinä 35 vuodessa on joku vedenjakaja naisille miesten iän puolesta. Eli siis alle 35-vuotiaat naiset voivat saada ikäisensä miehen, mutta anti ollakaan, kun se rajapyykki ylittyy, niin pitäisikin tyytyä joihinkin viisikymppisiin miehiin. Kyllä heissäkin voisi olla kiinnostavia varmaankin, mutta ideaalihan olisi omanikäinen puoliso, eikö niin? Ekat kaksi suhdettani olivat vanhempiin miehiin, joten nyt en siis enää ikinä voi nauttia ikäiseni tai jopa hieman nuoremman miehen seurasta. :(
Entäpä, jos se sielunkumppani olisikin ikäiseni? En voisi häntä saada, kun ikäiselläni pitää olla se 10+ ikäero mieheen. :/ Sinänsä jännitän hieman nuorempia miehiä ja yritän olla erityisen etäinen heitä kohtaan juuri siksi, kun tiedän, ettei minun kuuluisi seurustella itseäni nuoremman miehen kanssa ikäni vuoksi tai edes kiinnostua jostain esim. vähän päälle kolmekymppisestä. Silti se ajatus harmittaa suuresti ihan periaatteenkin vuoksi.
T. Ap
No pöh, jos ne omanikäiset tai nuoremmat on kiinnostuneita niin sehän on hyvä. Itse olen kohta 40 v ja olen vain huomannut että omanikäiset hakee jopa 20 v nuorempia naisia.
Vaikea uskoa kun tuolla yöelämässä likkuu niin kyllä siellä oman ikäisistä naisista on kiinnostuneet saman ikäiset miehetkin. Itsekin olen etsinyt oman ikäistä naista, mutta eipä niitä noin vain löydy.
M36
Vierailija kirjoitti:
Osallistu jonnekin pokemon-tapahtumiin? Harrastuksen parista minä omani löysin.
Sori mut repesin tälle ajatukselle nelikymppisistä pokemon-tapahtumassa.
Ap katosi kuin pieru saharaan😢.