Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erotatte ihmisestä, näyttääkö hän nuorelta hyvien geeniensä vai pelkästään kypsymättömyyden vuoksi?

Vierailija
10.11.2018 |

Mielestäni jotkut ovat nuoren oloisia vain siksi, että eivät ole kehittyneet henkisesti oikeassa tahdissa. Käyttäytyvät ja elehtivätkin kuin paljon nuoremmat. Puuttuu aikuisen katse.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen katse?

Vierailija
2/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen katse...?! Mikä se on?

Kyllä, jotkut näyttää ikäistään nuoremmilta. Eron huomaa etenkin 40+ ikäluokassa, hoikat ja söpöt naiset erottuu niistä lihavista tantoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis omat sukulaisenikin ovat ikäistään nuoremman näköisiä ja oloisiakin sekä jotenkin ikuisesti leikkisiä ja nauravaisia, vaikka kuitenkin ihan fiksuja. Itse olen nuoresta lähtien pukeutunut todella konservatiivisesti ja neutraalin peittävästi sekä epäseksikkäästi, mutta muuten olen kasvoiltani ja tyyliltäni nuoren oloinen ja näköinen.

Olen sinänsä myös epävarma ja ujo, mutta mua luullaan edelleenkin jopa yli 10 vuotta nuoremmaksi jatkuvasti, vaikken ole edes kovin lyhytkään, vaan enemmänkin pitkä. Uskon, ettå meitä on vähän joka junaan, ja moinen yleistys ei vain pidä paikkaansa. Lisäksi työkuvioissa osaan peittää sen lapsellisen puoleni tehokkaasti. Kun saan olla oma itseni, olen melkein kuin teini-ikäinen monellakin tavoin.

Vierailija
4/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mä olen juuri sellainen hoikka ja luontaisesti melko timmin näköinen sekä kasvoiltani babyface.

T. Tuo kolmas kommentoija

Vierailija
5/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä musta ajattelisit? Ennenaikojaa rupsahtanut, ryppynen,hieman ylipainonen 50 v.Hiukset lähtenyt stressistä.Onkohan mulla sitä aikusen katsetta? Erityislapsia ja dementikko isä löytyy kyllä.

Vierailija
6/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sä musta ajattelisit? Ennenaikojaa rupsahtanut, ryppynen,hieman ylipainonen 50 v.Hiukset lähtenyt stressistä.Onkohan mulla sitä aikusen katsetta? Erityislapsia ja dementikko isä löytyy kyllä.

Jatkan vielä.

Ylikypsä sit vissiinki oon.Stressigt, murheet ja ongelmat kyllä vaikuttavat fyysiseen ulkonäköön paljon.

Vierailija
7/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten niin ärsyttävää! Itse olen 39v erityisasiantuntija alallani, mutta näytän muiden mielestä alle kolmekymppiseltä. Turhauttavaa kun uusien yhteistyökumppaneiden kanssa niistä näkee että ne luulee minua joksikin harjoittelijaksi, assariksi tms. Tietysti suhtautuminen muuttuu kun yhteistyö alkaa, mutta se ensivaikutelma! Aaaargh!!

Vierailija
8/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen katse?

😂😂😂

Vierailija
9/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, entä alkossa.... Jos kysytään paperit naurattaa ajatus siitä, että menisinkö siis 17-vuotiaasta! -38v-

Vierailija
10/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen katse?

Tää on totta! Aikuisilla tietynlainenkokemus ja varmuus näkyy. Nuorilla on pälyilevät/tyhjät silmät. Tän huomaa jos katsoo kuvia itsestä ikäjärjestyksessä.

Ryhti on toinen. Aikuisilla rennompi ja ryhdikkäämpi asento. Nuorilla kyyristelevä ja piilotteleva. Jotkyt nuoret naiset käveleekin hassusti vähän kädet tissien edessä.

Vierailija
11/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se "aikuisen katse" on sitä syvyyttä, mikä voi olla katseessa iästä riippumatta. Vaatii taakseen jonkinlaisen elämänkokemuksen.

Vierailija
12/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu usein myös siitä, minkä verran on ollut rahaa kauneushoitoihin ja ravintoon ym. 30 ikävuoden jälkeen ulkonäön ylläpitäminen maksaa jo pirusti.

Vierailija
13/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂kypsymättömältä puuttuu "aikuisen katse"?

Jotkut ovat tyhmän oloisia, ja heiltä puuttuu älykäs, analysoiva katse.

Kypsymättömyydestä ei siinä ole kyse, eikä kenenkään lapsellisuutta voi minusta ulkonäöstä päätellä.

Huono maku ja tyylitajun puute saattaa kyllä huokua, mutta se voi näkyä myös toisin päin eli joku parikymppinen pukeutuu kuin keski-ikäinen täti eikä osaa meikata laisinkaan.

Vierailija
14/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kypsynyt ihminen on myös vakavoitunut, kyynistynyt ja jossain määrin katkeroitunut. Oikeasti kypsän ihmisen tunnistaa siitä. Lapset ovat vielä lapsenmielisiä, naiveja ja yltiöoptimistisia. Jos joku aikuinen olisi tiippaakaan sellainen kuin lapsi, joku voi vielä luulla tätä seinähulluksi ja soittaa poliisit paikalle.

Vierailija
15/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen nelikymppisiä naisia ainakin kolme, jotka näyttävät nuoremmilta kuin sen ikäiset yleensä. Normaalin kypsiä ovat.

Vierailija
16/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu usein myös siitä, minkä verran on ollut rahaa kauneushoitoihin ja ravintoon ym. 30 ikävuoden jälkeen ulkonäön ylläpitäminen maksaa jo pirusti.

No ei se ulkonäkö 30 v jälkeen heti romahda eikä vaadi moneltakaan mitään rankkaa ylläpitoa. Enemmän vaikuttaa ravinto ja elämäntapa lapsuudesta lähtien sekä ne geenit mitkä on valmiina saatu.

Vierailija
17/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen katse?

Tää on totta! Aikuisilla tietynlainenkokemus ja varmuus näkyy. Nuorilla on pälyilevät/tyhjät silmät. Tän huomaa jos katsoo kuvia itsestä ikäjärjestyksessä.

Ryhti on toinen. Aikuisilla rennompi ja ryhdikkäämpi asento. Nuorilla kyyristelevä ja piilotteleva. Jotkyt nuoret naiset käveleekin hassusti vähän kädet tissien edessä.

:D

Vierailija
18/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aurinkosuoja ja kasvisten syönti sekä liikunta. Tupakoinnin ja alkoholin välttäminen. Ihan tajuttoman kallista! Eli höpöhöpö se mitään maksa.

Vierailija
19/19 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi erottaa? Ja voihan syynä olla myös molemmat, kuten mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi