Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MasterChef Australia on huijausta!

Vierailija
09.11.2018 |

Rupesin katsomaan tuollaista sarjaa. Huomioni kiinnittivät kilpailijoiden taitavuus, monien poikkeuksellisen kaunis tai komea ulkonäkö ja melkein kaikkien sujuvasanaisuus.

Pahoinpa pelkään, että tämä sarja ei ole tositeeveetä. Ammattilaiset auttavat ruokien valmistuksessa ja kilpailijoita suositaan heidän ulkoisten avujensa mukaan. Mukava ja kaunis tai komea kilpailija lisää katsojalukuja.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Australian Masterchefistä. Muiden maiden kausia en ole katsonut sen takia että niissä ei jostain syystä päästä samaan kannustavaan tunnelmaan. Minun mielestä on kyllä aika taviksia suurin osa kilpailijoista ja eikös Kirsten ole enemmän jälkiruokaihmisiä? Joten tuskin ravintolakeittiössä tulee töitä tekemään.

Viimeksi kun katsoin Suomen Junior Mastercheffiä, niin siinä pisti mietityttämään että onkohan niille lapsille annettu aina tehtävien alussa vähän vinkkiä että mitä voisivat niistä aineksista tehdä.

Vierailija
22/22 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesin katsomaan tuollaista sarjaa. Huomioni kiinnittivät kilpailijoiden taitavuus, monien poikkeuksellisen kaunis tai komea ulkonäkö ja melkein kaikkien sujuvasanaisuus.

Pahoinpa pelkään, että tämä sarja ei ole tositeeveetä. Ammattilaiset auttavat ruokien valmistuksessa ja kilpailijoita suositaan heidän ulkoisten avujensa mukaan. Mukava ja kaunis tai komea kilpailija lisää katsojalukuja.

Aika moni niistä kilpailijoista on kyllä oman kautensa jälkeen avannut ravintolan ja porskuttavat ihan hyvin eteenpäin (seuraan muutamaa ruokakuvien takia instassa), että kyllä ne ainakin ihan itse osasivat kokata... Sujuvasanaisuus nyt voi olla kamerataikaa, eli ne kommentointiosat on kuvattu useaan kertaan tai vähintään heille on etukäteen kerrottu mistä tullaan puhumaan. Kyllähän ne välillä ihan sanattomiksi menee jos tuomarit kyselee jotain vaikka haasteen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla