Mies ei enää puhu mulle
Suuttui kun riideltiin ja en pyytänyt yhteen asiaan omia vanhempiani auttamaan. Vaan hän joutui toimimaan itse. Vanhempani auttaneet niin paljon ja miehen puolelta ei juuri yhtään. Nyt pelaa ja kiroilee makkarin vieressä ja en saa nukuttua. Lopetti puhumisen. Ei vastaa mihinkään mitä kysyn. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tekisin samoin kuin miehesi, naisena. Eli pyysit miestä yksin menemään auttamaan vanhempiasi ja mies ei halunnut sitä?
Siis vanhempieni olisi pitänyt tulla auttamaan meitä. Vähän huonosti muotoilin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tekisin samoin kuin miehesi, naisena. Eli pyysit miestä yksin menemään auttamaan vanhempiasi ja mies ei halunnut sitä?
Eihän aloituksessa noin sanottu. Miten vaikeaa voi ymmärtäminen olla?
Ero. Hyvänen aika seurustelu on tietääkseni vielä vapaaehtoista toimintaa.
Sanoisin että senkun kiukuttelee kuin lapsi, mutta unirauha täytyy antaa.
Taitaa olla huono peli, kun kiroilee pelatessaan. Pelaisi jotain hauskempaa.
Vähän mietin että mitä jos ei enää koskaan puhu mulle. Kuitenkin yhteinen elämä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vähän mietin että mitä jos ei enää koskaan puhu mulle. Kuitenkin yhteinen elämä.
Ap
Mikä teitä sitoo?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hiljaa sopu säilyy
Aika lapsellista hänen osalta. Olettaa sinun tekevän hänen likaisen työn (avun pyytäminen)
Kannattaa vaan mennä nukkumaan ja elää hetki hetkeltä. Kyllä se huomenna leppyy ja saatte selvittää asian rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä teitä sitoo?
No se yhteinen elämä. Lapset kohta muuttaa pois.
Ap
Nyt sun pitäisi tehdä niin, että lakkaat pelaamasta tuota miehen peliä. Teet itsellesi iltapalaa ja menet hyväntuulisena nukkumaan. Laita kaverille viestiä, ja sovitte lähtevänne huomenna terassille pyörähtämään, on kuitenkin perjantai. Älä suotta miehelle ilmoittele, kun kerran on uppoutuneena omiin juttuihinsa. Voithan tosin jättää vaikka lapun pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Aika lapsellista hänen osalta. Olettaa sinun tekevän hänen likaisen työn (avun pyytäminen)
Kannattaa vaan mennä nukkumaan ja elää hetki hetkeltä. Kyllä se huomenna leppyy ja saatte selvittää asian rauhassa.
Vieläkö naisia jaksetaan haukkua nirsoiksi? Mieslapset on oikeasti ongelma tuolla netin ihmeellisessä maailmassa. Naisen täytyy tosissaan varoa saamasta itselleen samaa.
... ja ajattelit hakea elämääsi ohjeistusta vauva-palstalta? No sinänsä ihan hyvä, jos ajatusmaailma ja elämänsä hallitseminen on tuota tasoa, niin ehkä vauva-palsta onkin parasta sinulle.
Itse, sanoisin tyypille että tämä, https://tinyurl.com/4ytwmvwx, tai lähden. Ja että jatkossa käyt fysioterapiassa selkärankaa suoristamassa ja vahvistamassa. Ja ole MIES!
Ja sinä, ole NAINEN, ja vaadi kaikki, on se järkevää tai ei, se ei kuulu naiseuteen. Vaan vaatiminen!
Vierailija kirjoitti:
Nyt sun pitäisi tehdä niin, että lakkaat pelaamasta tuota miehen peliä. Teet itsellesi iltapalaa ja menet hyväntuulisena nukkumaan. Laita kaverille viestiä, ja sovitte lähtevänne huomenna terassille pyörähtämään, on kuitenkin perjantai. Älä suotta miehelle ilmoittele, kun kerran on uppoutuneena omiin juttuihinsa. Voithan tosin jättää vaikka lapun pöydälle.
Tuollainen kostoksi näpäyttely se vasta lapsellista onkin.
älä ainakaan kasseja ime tyhjiksi sovinnon merkiksi pidä sitä selibaatissa pari kk ja katotaan tilanne uudelleen sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kostoksi näpäyttely se vasta lapsellista onkin.
Sinulle se on näpäyttelyä, minulle elämästä nauttimista ja sosiaalisten suhteiden ylläpitämistä. Miksi murjottavaa poikaa pitäisi jäädä ihmettelemään?