Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uikkari Fetissi

ANA-Swimsuit
09.11.2018 |

Minä pidän naisten uimapuvuista. En tiedä koska kiinnostuin naisten uimapuvuista mutta vuosi vuodelta kiinnostus on lisääntynyt lisääntymistään siihen pisteeseen että ensin päätin tilata bikinin ala-osan. Muutama viikko myöhemmin tilasin koko uikkarit. Nykyään minulla on paljon
uimapukuja ja bikinineitä. Käytän uikkareita muiden vaateiden alla. Olen pitkään miettinyt että pitäisikö minun kertoa asiasta muille perheen jäsenille. Vaiko jatkaako aisan salailua. Asian salaaminen tuntuu joskus vaikealta. Eniten mietityttää miten he suhtautuvat asiaan. Usein tuntuu siltä että kertominen helpottaisi elämistä. En osaa oikein päättää mitä tekisin asian kanssa. Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asiasta. Miten te suhtautuisitte asiaan jos joku läheinen kertoisi samasta asiasta ja mitä mieltä olette mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös naisten kokouikkari välillä päällä, musta ihanan tiukka. En kyllä ui sen kanssa mutta muun vaatetuksen alla joskus, sekä yksin kotona.

Vierailija
22/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt taas testaamaan useita erilaisia naisten pukuja hiljaisella rannalla. Jokseenkin koukuttunut siihen tunteeseen, kun uiminen tuntuu myös varusteiden osalta kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai osastolla ollessa käyttää naisten uimapukua. Ei ollut kuitenkaan pakko

Vierailija
24/33 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sai osastolla ollessa käyttää naisten uimapukua. Ei ollut kuitenkaan pakko

Missä osastolla ollessa? :D

Vierailija
25/33 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ollut aikeissa mennä ihan halliin tai kylpylään tms naisten uikkareissa. En ole vaan vielä tohtinut. Jotenkin hävettää ajatus joidenkin perheen äitien mulkoilusta, vaikka en sitä pukisi ahdistelun, vaan ihan omien mieltymyksien vuoksi.

Vierailija
26/33 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten uikkarit kiinnosta, mutta sen verran uikkarifetissiä on, että tykkään siitä, että kullini muoto erottuu uikkareissa. On hauskaa, kun huomaa niitä toistuvia kiinnostuneita katseita

Vierailija
27/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein ollut aikeissa mennä ihan halliin tai kylpylään tms naisten uikkareissa. En ole vaan vielä tohtinut. Jotenkin hävettää ajatus joidenkin perheen äitien mulkoilusta, vaikka en sitä pukisi ahdistelun, vaan ihan omien mieltymyksien vuoksi.

Veikkaan, että henkilökunta tulisi ohjaaman tämmöisen pois. Ei ole sukupuolilla samat säännöt ja normit. Olen myös miettinyt, kauanko saisi olla uimahallissa tai kylpylässä miehenä, asialliset miesten stringuimahoisut jalassa?

Vierailija
28/33 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uikkareiden haistelufetissi, kohdistuu nuorten miesten uikkareihin. Jo ala-asteella menin uimahallissa vaivihkaa haistelemaan liikunnanopettajamme uikkareita kun hän saunomisen ajaksi jätti ne suihkuhuoneen hyllyyn. Nykyäänkin teen tätä uimahallissa tilaisuuden tullen, kohteena siis nuorten miesten uikkarit, ei lasten eikä vanhusten. - M41 -

Vierailija
29/33 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että henkilökunta tulisi ohjaaman tämmöisen pois. Ei ole sukupuolilla samat säännöt ja normit. Olen myös miettinyt, kauanko saisi olla uimahallissa tai kylpylässä miehenä, asialliset miesten stringuimahoisut jalassa?

Miksi tulisi ohjaamaan pois? Jos kokouimapuku olisi kielletty asuste uimahallissa, olisi se myös kielletty naisilta.

Vierailija
30/33 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko törmänneet uimapukua käyttäviin poikiin/miehiin? Mitkä olisi ensimmäiset reaktiot? 

Vierailija
31/33 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummielestä naiset on kaiken ihanemmillaan ja kauneimmillaan poslinoitteellisesti sheivattuna ilman uimakledjua.   Kyöpeli

Vierailija
32/33 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä osastolla ollessa? :D

Perussuomalaisten puoluetoimiston Väiski Vemmelsääri -osastolla.

Vierailija
33/33 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo viihtyy lomamatkoilla uimapuvussa myös iltaisin hotellihuoneessa. Tietää saavansa huomiota ja extra-palveluksia tällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi