Uikkari Fetissi
Minä pidän naisten uimapuvuista. En tiedä koska kiinnostuin naisten uimapuvuista mutta vuosi vuodelta kiinnostus on lisääntynyt lisääntymistään siihen pisteeseen että ensin päätin tilata bikinin ala-osan. Muutama viikko myöhemmin tilasin koko uikkarit. Nykyään minulla on paljon
uimapukuja ja bikinineitä. Käytän uikkareita muiden vaateiden alla. Olen pitkään miettinyt että pitäisikö minun kertoa asiasta muille perheen jäsenille. Vaiko jatkaako aisan salailua. Asian salaaminen tuntuu joskus vaikealta. Eniten mietityttää miten he suhtautuvat asiaan. Usein tuntuu siltä että kertominen helpottaisi elämistä. En osaa oikein päättää mitä tekisin asian kanssa. Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asiasta. Miten te suhtautuisitte asiaan jos joku läheinen kertoisi samasta asiasta ja mitä mieltä olette mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (33)
Kiitos vastauksestasi. Voin suositella yksi osaista uimapukua. Itse pidän eniten treeni uimapuvuista ne on mukavan tieukkoja ja tuntuvat mukavilta päällä. Olisi mielenkiintoista jutella enemmänkin.
Hankin uimapuvun, mikä onkin ollut jonkin aikaa aikeena.
Oli vähän jännittävää ottaa uimapuvut ja mennä koppiin sovittamaan. Sopivasta koosta ei ollut aavistustakaan. 36 oli sopiva koko.
Vähän hankala oli tottumattoman pukea. Alusvaatteetkin oli vielä päällä.
Sitten kotiin ja pesulle. Puku tuntuu ja näyttää oikein hyvältä. Olen tyytyväinen että tuli kokeiltua :)
Itellä kanssa puhkesi uimapuku fetissi teininä. Oli todella hankalaa ja raastavaa salata tätä asiaa perheeltä ja sen aikaisilta tyttöystäviltä. Koulu uinnit oli kiinnostavia. Uikkareita tuli ostettua ja keräiltyä mielettömästi. Nyt kun aikuisena vihdoin uskaltauduin uimaan hiljaisella rannalla kokouikkarissa maailma jotenkin avautu. Salassa tosin, koska häpeän yli kaiken tätä asiaa. Enkä myöskään tiedä muiden uimareiden reaktioita, en halua näyttäytyä likaisena miehenä. Vaikka kyse on ihan vain vilpittömästä harrastuksesta,epäilen että joku ymmärtää asian väärin. Kylpylöihin yms en ole kanssa uskaltautunut. Olisi mahtava kun tätä ei tarvitsisi hävetä ja miesten uikkareita ei tarvitsisi käyttää. Kysynkin täältä naisten keskuudesta miten te näette tämän asian? Asiallisia vastauksia! :)
En usko että se keneltäkään pois on, mahtuuhan meitä tähän maailmaan. Aika viattomalta äkkiseltään kuulostaa. Ymmärrän kyllä, jos jotkut pahoittaa mielensä toisten mieltymyksistä.
Mitä mieltä naiset on? Onko häirisevää vai?
Olisi kiinnostavaa saada joskus lainaan ja kokeilla. Olisiko halukkaita?
Mulla on ei-uikkaria-fetissi. Meinaan, että parasta olla kokonaan alasti, ainakin jos uida meinaa.
Ujo uimaripoika kirjoitti:
Itellä kanssa puhkesi uimapuku fetissi teininä. Oli todella hankalaa ja raastavaa salata tätä asiaa perheeltä ja sen aikaisilta tyttöystäviltä. Koulu uinnit oli kiinnostavia. Uikkareita tuli ostettua ja keräiltyä mielettömästi. Nyt kun aikuisena vihdoin uskaltauduin uimaan hiljaisella rannalla kokouikkarissa maailma jotenkin avautu. Salassa tosin, koska häpeän yli kaiken tätä asiaa. Enkä myöskään tiedä muiden uimareiden reaktioita, en halua näyttäytyä likaisena miehenä. Vaikka kyse on ihan vain vilpittömästä harrastuksesta,epäilen että joku ymmärtää asian väärin. Kylpylöihin yms en ole kanssa uskaltautunut. Olisi mahtava kun tätä ei tarvitsisi hävetä ja miesten uikkareita ei tarvitsisi käyttää. Kysynkin täältä naisten keskuudesta miten te näette tämän asian? Asiallisia vastauksia! :)
Tota noin. Tämähän liittyy seksuaalisuuteen? On ihan ok toteuttaa fantasiaa yksin, tai samanhenkisessä seurassa. Mutta miksi ihmeessä pitäisi mennä julkiseen kylpylään toteuttamaan fetissiä? Kun menen kylpylään, menen sinne uimaan. En toteuttamaan seksuaalisuuttani. Siksi on aivan sama käyttää miesten uikkaria. Se on vähän sama asia, jos fetissini olisi paljastella itseäni, niin menisin alasti kylpylään.
No ei se nyt ihan sama asia ole. En usko että sinne kukaan erektiossa menisi,siis kylpylään toteuttamaan tätä.
Olen mies, ja itsellä kanssa tämä harrastus. Asun Etelä-Suomessa, jossa ihme kyllä löytyy myös hiljaisia rantoja. Itseäni kiinnostaa myös, kokeeko jotkut naiset uikkarin edes vähän "kiihottavana" tai muuten vaan hyväntuntuisena?
Vierailija kirjoitti:
Ujo uimaripoika kirjoitti:
Tota noin. Tämähän liittyy seksuaalisuuteen? On ihan ok toteuttaa fantasiaa yksin, tai samanhenkisessä seurassa. Mutta miksi ihmeessä pitäisi mennä julkiseen kylpylään toteuttamaan fetissiä? Kun menen kylpylään, menen sinne uimaan. En toteuttamaan seksuaalisuuttani. Siksi on aivan sama käyttää miesten uikkaria. Se on vähän sama asia, jos fetissini olisi paljastella itseäni, niin menisin alasti kylpylään.
Tuota noin... vanha ketju, eikä tämä liity edes varsinaisesti aiheeseen, sori, mutta kirjoitanpas kuitenkin, kun itsellä on hiukan toisenlainen näkökulma. Elikkäs olet tietysti täysin oikeassa siinä, että kenenkään ei pidä mennä häiritsemään toista omilla pervoiluillaan. Mutta sitten toisaalta, ei minusta meidän pitäisi häiriintyäkään niin helposti. Jätetään tosiaan ne kylpylät ja kunnan uimarannat ilman pervoilua, siellä kun on porukkaa joka laidalta ja kaikenikäisiä jne. Mutta noin muuten minusta seksuaalisuus on kyllä jotain sellaista joka kuuluu ihan jokapäiväiseen elämään, ja sille pitäisi antaa tilaa, tosiaan niin kauan kuin ei mennä tahallaan tai suurella todennäköisyydellä ärsyttämään toista. Minulle seksuaalisuus on itsessään kaunista, ja on mukava jos joku löytää jostain iloa itselleen, ei se ole minulta pois eikä minulle uhka.
Annanpa esimerkin, joka varmaan kauhistuttaa joitakin. Eli oltiin yhden työkaverin kanssa kerran mökillä saunomassa ja ottamassa kalja tai pari, mies siis hän niin kuin minäkin. Ja katsottiin saunan jälkeen siinä jotain leffaa jossa näkyi vähän paljasta ihoa, olisiko ollut joku basic instinct tms, eikös se ollut jonkin aikaa sitten Netflixissä? No hän siinä sitten virittyi ja kysyi, että haittaisko jos heittää pyyhkeen pois ja vähän runkkaa?
Meinasi mennä kalja väärään kurkkuun, mutta onnistuin sentään olemaan nauramatta ja vastasin, että ei tietenkään, anna mennä vaan jos siltä tuntuu. Näin hän sitten ryhtyi tuumasta toimeen. Hetken päästä hän kysyi, että haluaisinko minä että tehtäisiin jotain yhdessä. Sanoin, että ei ole tarpeen, pelkään että menisi ehkä vähän oudoksi työpaikalla. Hän nolostui (mahtoi olla oikeasti tosi noloa tulla sillä tavalla torjutuksi) ja sanoi jotain että okei joo sori tyhmä ajatus, mutta voit säkin olla alasti jos haluat. Siinä oli jotain semmoista haavoitetun sielun herkkyyttä, että hymyilin ja avasin pyyhkeen siinä nojatuolilla ja annoin hänen katsella, kun kerran selvästi halusi. Jatkoin leffan katselua, hän runkkasi ja vilkuili välillä minun, hih, uikkarialuetta ;) kunnes nytkähti ja tarvitsi väliaikaisesti pyyhettään. Hän oli vähän hiljainen joten minä sanoin jotain, että vitsi nää vanhat leffat on kyllä hyviä, miksei nykyään tehdä näin hyviä. Ja jatkoimme leffan katselua.
Eli tässä oli mielestäni esimerkki siitä, että toinen saa toteuttaa seksuaalisuuttaan, toista ei kiinnosta, mutta ei kuitenkaan paheksu tai estä, vaan jopa vähän auttaa toista (se oman pyyhkeen pois heittäminen) niissä rajoissa kuin itseä ei varsinaisesti haittaa. Se oli minusta ihan ok vaikka en kyllä ihan samalla tavalla neutraalisti pystynyt suhtautumaan kyseiseen tyyppiin töissä. En osaa sanoa, minä suhtauduin siihen noin. Joku toinen olisi suhtautunut eri tavalla. Mitä sinä olisit tehnyt?
Voi olla että olen ainut laatuaan, mutta koen uimapuvut jollain tapaa "kiihottaviksi", en toki aina enkä edes kaikissa tilanteissa. Voi olla että tämä johtuu siitä, kun entinen mieheni tykkäsi ja kerran paljussa touhuiltiin. Siitä kai johtuen rupesin itsekin niistä nauttimaan erilailla.
Pitkään on haaveissa ollut ostaa puku ja testata. Itse tykkään katsoa naisia juuri kokopuvuissa, enemmän kuin bikineissä. Toki on näitä hienoja yhdistelmiäkin tullut seurattua ja villejä alaosia.
Tuttu fetissi täälläkin, tulee harrastettua itsekseen useastikin. Haaveissa pystyä joskus käymään myös uimahalleissa. Toki ennakkoluulot yms rajoittaa tätä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Huvinsa kullakin
miks vtus tätäki faktaa piti alapeukuttaa. Itse näkisin mieluusti naisellisen naisen uikkarin kantajana enkä itse. Ehkä mulla ei sit fetissiä ole
Nostetaas tätä, kun tuntui olevan niin puolesta ja vastaan. Viaton harrastushan tuo sinänsä on, kun vertaa mitä ihmeellisimpiä sitä on kuultu tai nähty. En ole mikään viherfeministi, mutta jollain tapaa ymmärrän näitä tapauksia.
Naisten päällä mitä ihaninta märkänä tai kuivana. Kunhan siis runko on kunnossa (rasvaprosentti 30 tai alle). Vaimolle olen ostanut lukuisia kokouimapukuja, joita kesän ulkopuolella käytetään välillä (hän käyttää) makkarissakin.
Kesällä on parasta, kun uimapukuun voidaan pukeutua jo hyvissä ajoin ennen rannalle suuntaamista ja tämän jälkeenkin se saattaa unohtua joksikin aikaa päälle ihan minun ilokseni. Pari kertaa myös päässyt mukaan suihkuun huuhtelemaan järviveden pois joka paikasta:)
Mitä parhainta on löytää rannalta joku tiukka uikkari ja pukeutua siihen ja eikun uimaan. Unohtakaa useamminkin..
Minä olen transvestiitti. Itse asiassa voisinkin hankkia sellaisen yksiosaisen uimapuvun jossain vaiheessa! Minulla tästä taipumuksesta tietää vaimoni ja siskoni. Muu lähipiiri ehkä aavistaa jotakin, mutta eivät ole sanoneet mitään. Tai jos ovat sitten selkäni takana puhuneet, niin ainakin ovat tahdikkaita, eivätkä tungettele. Sanoisin, että kerro tarkkaan valituille ihmisille. Koko lähipiirille ei ehkä kannata, kaikki eivät ole vieläkään kovin suopeita.