Miksi roikut jossain ystävässäsi kiinni jota kuitenkin haukut muille?
Kommentit (21)
Vai tahdotko vaan pilata sen elämän?
Kirjoita nyt tänne, että millainen sen ystäväsi pitäisi sun mielestäsi olla?
En roiku olen lopettanut yhteydenpidon sen jälkeen kun kuulin mitä hän puhui minusta selän takana. Hän ottaa n kerran 3vk yhteyttä jollain viestillä missä kertoo itsestään lähinnä missä on ollut ym. Vastaan parilla sanalla.
Päätätkö sinä siitä? Millaista elämää se ystäväsi saa elää? Niinkö?
Todennäköisesti et oikeasti ollut sen ihmisen edes parhaita kavereita. Ja silti yrität tuhota sen elämän.
Et tunne sitä ihmistä oikeasti etkä hänen elämäänsä tai arkeaan niin sulla ei ole minkäänlaista valtaa siihen ihmiseen
PIDÄ HUOLI ITSESTÄSI JA OMASTA VTUN ELÄMÄSÄSI.
Mäkin ihmettelen tätä.
Mulle on myös tässä vuosien saatossa selvinnyt ettei välttämättä se josta joku väitti jauhavan paskaa ole jauhanut paskaa, vaan että kieroilija on keksinyt ne jutut.
Kannattaakin aina mennä tarinan alkulähteelle ja kysyä toisenkin osapuolen mielipide siitä mitä oikeasti tapahtui ja sanottiin.
Et millään tavoin tuo mitään hyvää sen ihmisen elämään eli et ole oikeasti hänen ystävänsä vaan kateellinen Pask....
Oletko säälittävä kateellinenpask...
Olen ihan henk. Koht kuullut erään puhuvan paskaa. Omilla korvilla.
Ja silti hän roikkuu minussa kiinni.!
Onko ymmärryksessä vikaa jos en tahdo olla tekemisissä?
Tahtoisin nömä pakkomielteiset nyt pois elämästäni.
SE DpoifKÖAZSRT MUN ELÄMÄHNÄÄNNN!!!!!!!!!!!!!!!
Niillä ei kellään ole enää kivaa? Sitäkö se on? Että kun niillä on joskus elämässään ollut kivaa niin sitä ei enää koskaan voi olla. Että pakottaako tämä ihminen sen yhden nyt käyttäytymään jotenkin että hänellä olisi kivaa?
Miksei tutustu sellaisiin ihmisiin jolla saa sen tyhjiönsä täytettyä?
Siis pitääkö minun nyt saada itsestäni joku ilonmurunen irti että x:llä on myös kivaa?
Ihan vaan tiedoksi, että siitä toisesta ei muutu iloista tai hyväntuulista siksi että sinä niin vaadit.
Kuka näin tekee? Pakko olla joku naisten juttu.
Ei sellaiset ihmiset susta välitä! Sun täytyy nyt olla hyväntuulinen että meillä muilla on asiat hyvin.
Koska kukaan ei ole täydellinen ja kaikilla on vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Et millään tavoin tuo mitään hyvää sen ihmisen elämään eli et ole oikeasti hänen ystävänsä vaan kateellinen Pask....
Oletko säälittävä kateellinenpask...
Jeps. Kun minulle selvisi tällainen psknjauhanta selän takana, laitoin välit poikki. Siitä tuli todella oksettava olo. Myös hlö itse myönsi "maininneensa" jotain ohimennen jne. mitä vastaavat nyt selittääkään kun jää valheistaan kiinni. Ennen tätä autoin ko. yh-äitiä. Kyseinen nainen ei ymmärtänyt että minulla ei ollut mitään velvollisuutta auttaa.
Haluatko siitä ihmisestä jotain itsellesi?