Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle, miten pääsen kuiville exästä

Vierailija
09.11.2018 |

Ex lakkasi rakastamasta, petti ja jätti vuosi sitten. Ei koskaan kertonut, miksi lakkasi rakastamasta tai mikä minussa oli vikana. Olen yrittänyt unohtaa hänet ja luulinkin jo, etten enää kaipaa häntä, mutta kun näin häntä sattumalta tänään, vanhat tunteet hyökyivät pintaan. Kotona itkin sitten monta tuntia. Hänellä on jo uusi nainen enkä merkitse hänelle mitään. Miten, oi miten saan tunteeni häntä kohtaan lopullisesti loppumaan? Kaikki vinkit kehiin!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on lyhyt aika.

Vierailija
2/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itket tuollaisen perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on lyhyt aika.

Kuinka kauan saan vielä todennäköisesti kärvistellä ikävässäni? Suhteemme kesti melkein 20 vuotta.

Vierailija
4/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta kehiin

Vierailija
5/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itket tuollaisen perään?

En tiedä! Kunpa sen voisi järjellä päättää.

Vierailija
6/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipumisaika vaihtelee. Yksi nyrkkisääntö on neljännes suhteen kestosta. 10v suhteesta toipuu 2,5 vuodessa.

Vierailija
7/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta kehiin

Tuntuu että olen vielä sulki uudelle suhteelle. Itsetuntoni on myös maassa. Mutta tilaisuuden tullen kyllä tartun siihen. Se varmaankin auttaisi kyllä. Yksillä treffeillä kävin kesällä, mutta ahdisti liikaa ja ehkä treffikumppani ei ollut sopiva. Treffailu on raskasta.

Vierailija
8/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toipumisaika vaihtelee. Yksi nyrkkisääntö on neljännes suhteen kestosta. 10v suhteesta toipuu 2,5 vuodessa.

Viitisen vuotta siis menisi.

Vierailija
9/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on lyhyt aika.

Kuinka kauan saan vielä todennäköisesti kärvistellä ikävässäni? Suhteemme kesti melkein 20 vuotta.

Minulle tapahtui samoin 20 vuoden jälkeen. Kahden vuoden jälkeen aloin olemaan kuivilla, mutta vielä viiden vuoden jälkeenkin joskus suru iski tilapäisesti.

Ja minä tein kaiken, ihan kaiken toipumisen eteen. Kävin fisherin eroseminaarin, luin ”kaikki” toipumista edistävät kirjat, kirjoitin päiväkirjaa.,,

Vierailija
10/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on lyhyt aika.

Minulle tapahtui samoin 20 vuoden jälkeen. Kahden vuoden jälkeen aloin olemaan kuivilla, mutta vielä viiden vuoden jälkeenkin joskus suru iski tilapäisesti.

Ja minä tein kaiken, ihan kaiken toipumisen eteen. Kävin fisherin eroseminaarin, luin ”kaikki” toipumista edistävät kirjat, kirjoitin päiväkirjaa.,,

Luopuminen ei ole helppoa. Kaipa sille ei voi mitään. Mitenköhän se pettävä ja jättävä osapuoli pääsee niin helpolla. Tai eihän sitä tiedä, mutta kun uudessa suhteessa hehkuu.

Vierailija
11/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kukaan kokenut, että terapeutista olisi ollut apua? Kannattaako tuhlata rahojaan?

Vierailija
12/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on lyhyt aika.

Luopuminen ei ole helppoa. Kaipa sille ei voi mitään. Mitenköhän se pettävä ja jättävä osapuoli pääsee niin helpolla. Tai eihän sitä tiedä, mutta kun uudessa suhteessa hehkuu.

Ei minun pettävä eksäni niin helpolla ole päässyt. Ei onnellinen ihminen olisi kohdellut minua niin kuin hän kohteli... hehku kesti sen ekan vuoden, mutta ei hänenkään elämä lasten kertoman mukaan herkkua ollut.

Vierailija
13/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitisen vuotta siis menisi.

Ensikertalaisena puolet ja hyvällä käytöksellä ehkä 1/3 tuomiosta tai voit hakea avotaloon tai pääset ehdonalaiseen. Täh 

Vierailija
14/14 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on lyhyt aika.

Ei minun pettävä eksäni niin helpolla ole päässyt. Ei onnellinen ihminen olisi kohdellut minua niin kuin hän kohteli... hehku kesti sen ekan vuoden, mutta ei hänenkään elämä lasten kertoman mukaan herkkua ollut.

Voi olla, että minun exäni ei ole vielä ehtinyt surra. Hänellä näyttäisi olevan hirveä vauhti päällä (lapsen kertoman mukaan sekä fesepäivitysten). Harrastuksia, suhteita jo toinen menossa, yöelämää, reissuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi