Ahdistaa ja surettaa kun mies taas humalassa ja ilkeä
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se jo tulikin aloituksen aihe.
Ihan turhaan sä tänne valittelet omaa valintaasi. Joko sopeudut tai lähdet.Itse en katselis kännäävää miestä yhtään koska sellaista miestä ei ole jolta mun pitäis tuollaista käytöstä ottaa vastaan.
Joten please, kun ihan itse olet siellä, kärsi oman valintasi seuraukset ja lopeta täällä huomion kerjääminen kun muitakin mahdollisuuksia sulla on kuin ahdistuminen ja sureminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat itse valita miehesi. Tuliko yllätyksenä?
Tuli. Yli kymmenen vuotta olimme naimisissa ennen kuin alkoi juoda. On alkoholistiperheestä lähtöisin.
En olisi itse juomarin kanssa yksiin mennyt.
No ei se sitten mikään yllätys ollut kun kerran vanhemmatkin juo.
Toi on muuten ihan pätevä syy erota.
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle kaksi vaihtoehtoa: viina tai sinä. Muuten ei muutu.
Ei painostuksella muutu, vain jos itse haluaa apua. Alkoholisti valitsee aina viinan.
No pitäskö vaikka antaa sitä pimppiä eikä murjottaa? Tai edes suuta, varmasti rauhoittuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane mäkeen siitä vittuilemasta. Oma valinta. Kenenkään muun käyttäytymistä et voi muuttaa kuin omaasi. Siis sinun valinta ilman selityksiä. Jos taas vaihtoehdot punnittuasi päädyt edelleen saman katon alla asumaan, älä valita.
Vittuilemasta?
Anteeksi luin väärin, luin että painu jne.
Vierailija kirjoitti:
Munn filosofiaa mummini iskä olii supiisuomaalaineen ja pelasii korteeilla taloonsa. Kaiikki pankinkiinjohtaajia ja harvardin käyyyneitä.
Ehhhkä pitäääisi enemmmän kunnilla ja kauupungeilla olla vapaaehtoisharrastuustooimibtaaa Paiikallluslehdiiissä futiisjouukkueetta tässö ollaaan laaitttamassa pysttyn että tule mukaaan. Se ob elänäää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat itse valita miehesi. Tuliko yllätyksenä?
Tuli. Yli kymmenen vuotta olimme naimisissa ennen kuin alkoi juoda. On alkoholistiperheestä lähtöisin.
En olisi itse juomarin kanssa yksiin mennyt.
No ei se sitten mikään yllätys ollut kun kerran vanhemmatkin juo.
Toi on muuten ihan pätevä syy erota.
On pätevä syy erota mutta ei alkoholistien lapsista aina tule alkoholisteja. Eihän tuokaan juonut moneen vuoteen, päinvastoin inhosi juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
No pitäskö vaikka antaa sitä pimppiä eikä murjottaa? Tai edes suuta, varmasti rauhoittuisi.
Niinkö itsekin tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan sä tänne valittelet omaa valintaasi. Joko sopeudut tai lähdet.Itse en katselis kännäävää miestä yhtään koska sellaista miestä ei ole jolta mun pitäis tuollaista käytöstä ottaa vastaan.
Joten please, kun ihan itse olet siellä, kärsi oman valintasi seuraukset ja lopeta täällä huomion kerjääminen kun muitakin mahdollisuuksia sulla on kuin ahdistuminen ja sureminen.
Tähän aikaan illasta on ihan ok purkautua täällä, ei se ole mitään huomion hakua. Ja tuossa tilanteessa oleva ihminen ei välttämättä oikeasti tiedä mitä tehdä tai miten olla.
Tämähän on Aihe vapaa, tänne saa kirjoittaa ihan mistä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa valintaa.. olisi ihan eri asia jos ap olisi mennyt juopon kanssa naimisiin ja nyt itkisi kohtaloaan. Mutta jos on kuten hän sanoo että mies oli raitis ainakin kymmenen vuotta niin onhan tuo hämmentävää.
Alkoholi on hermomyrkky joka pistää päänupin sekaisin.
Jollei hän pysty lopettamaan juomista ihan samantien, niin ero on edessä. Toivon ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää kimpsut ja kampsut ja lähde. Miehesi on mahdollisesti demonin vallassa. Pahenee vaan vuosien saatossa joten lähde! Vain uskoontulo voi pelastaa demonin riivaman.
Ottakaa selvää asiasta ketkä ette usko tätä.. Itse tajusin vasta jälkeenpäin että kun ihmisen persoonallisuus muuttuu pirulliseksi humalassa, ei se ole se ihminen! Tapahtui muutakin yliluonnollista ennen kuin tajusin lähteä!
Kuulostaa hullulta mutta ei ole sitä, vaan pelottavaa...[/quote
En hetkeäkään epäile sanomaasi. Olen itse uskossa. Ihmettelen vain kuinka demonivoimista ei pääse eroon.
Mutta jos sinä olet uskova, rukoilisitko kiitos puolestani.
Suomessakin on virallinen manaaja. Uskomatonta, kun yritän etsiä tietoa asiasta, tablettini alkaa temppuilla. Koeta googlaa. Riivatun tunnistaa siitä että sekoaa kirkossa. Suomessa ei näistä ääneen puhuta tai leimataan hulluksi.
Alkoholi avaa portin demoneille, selvin päin voi olla aika normaali ihminen. Myös huumeet, tietynlainen musiikki ym. altistaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan illasta on ihan ok purkautua täällä, ei se ole mitään huomion hakua. Ja tuossa tilanteessa oleva ihminen ei välttämättä oikeasti tiedä mitä tehdä tai miten olla.
Karrikooitu käärjistettty karikatyyyri aiiiheeseen sovittaen. Kylllä käännäämiinnenkiin see on taaitolajii.
Suurin palstamysteeri vol 3625
Kun menee naimisiin kapakkaukon kanssa niin kohta huomaakin olevansa naimisissa kapakkaukon kanssa. Ei sitä voi ymmärtää!
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on hermomyrkky joka pistää päänupin sekaisin.
Mutta kaikista ei tule piruja humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karrikooitu käärjistettty karikatyyyri aiiiheeseen sovittaen. Kylllä käännäämiinnenkiin see on taaitolajii.
Vetäää kossupullon lomooona se on hole in one vessapönttö mahtaava keksintöö ja toiiinen että vrtääää dapl bougiellla pskat pelllolle ennnen kuiiin onnn nautttinuut urooskaaarjaa varsoiiineeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäää kossupullon lomooona se on hole in one vessapönttö mahtaava keksintöö ja toiiinen että vrtääää dapl bougiellla pskat pelllolle ennnen kuiiin onnn nautttinuut urooskaaarjaa varsoiiineeen.
Dapl buuhiee ooon se kun hyvälllä stansssilla sieltä tuleee kokoo uroskarju katraaaineeen ekallla swingilllä rööhnöötttän kiiimasena pihalle.
Sama murhe. Mies on ilkeä ja henkisesti julma humalassa. Ei pyydä anteeksi eikä suostu olemaan pahoillaan jälkikäteen, koska ei kuulemma muista mitä sanoi.
Mietin, kumpi on aito? Mies selvänä vai mies humalassa? Kumpi sanoo totuuden?
Munn filosofiaa mummini iskä olii supiisuomaalaineen ja pelasii korteeilla taloonsa. Kaiikki pankinkiinjohtaajia ja harvardin käyyyneitä.