Ahdistaa ja surettaa kun mies taas humalassa ja ilkeä
Kommentit (45)
sanot sille, että jos ei osaa ottaa viinaa ja olla kunnolla, niin sitten ei tarvitse juoda sitä viinaa. viina on niille, ketkä osaa käyttäytyä. se on juhlajuoma, ei mikään riitajuoma.
Omasta kokemuksestani voin vain todeta että jätä mies ajoissa. Alkoholisti ei lopeta ennekuin itse myöntää olevansa alkkis ja hakee apua,siihen ei voi vaikuttaa kukaan muu. Itse lähdin ja hyvin selviydyin sisulla eteenpäin.Älä heitä elämääsi hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää kimpsut ja kampsut ja lähde. Miehesi on mahdollisesti demonin vallassa. Pahenee vaan vuosien saatossa joten lähde! Vain uskoontulo voi pelastaa demonin riivaman.
Ottakaa selvää asiasta ketkä ette usko tätä.. Itse tajusin vasta jälkeenpäin että kun ihmisen persoonallisuus muuttuu pirulliseksi humalassa, ei se ole se ihminen! Tapahtui muutakin yliluonnollista ennen kuin tajusin lähteä!
Kuulostaa hullulta mutta ei ole sitä, vaan pelottavaa...[/quote
En hetkeäkään epäile sanomaasi. Olen itse uskossa. Ihmettelen vain kuinka demonivoimista ei pääse eroon.
Mutta jos sinä olet uskova, rukoilisitko kiitos puolestani.
Suomessakin on virallinen manaaja. Uskomatonta, kun yritän etsiä tietoa asiasta, tablettini alkaa temppuilla. Koeta googlaa. Riivatun tunnistaa siitä että sekoaa kirkossa. Suomessa ei näistä ääneen puhuta tai leimataan hulluksi.
Alkoholi avaa portin demoneille, selvin päin voi olla aika normaali ihminen. Myös huumeet, tietynlainen musiikki ym. altistaa...
Et voi olla tosissas! 😂😂😂
Miksi se mies nyt yhtäkkiä on alkanut juoda? Mitä on tapahtunut? Jotain kurjia muutoksia elämässä?
Seksi ja alkoholi tuottavat mielihyvähormonia. Eihän seksi ole loppunut, ja ukko hakee tuolla tavalla mielihyvää?