Muita, jotka ei ymmärrä Hectorin menestystä????
Hänen sävellyksensä, lyriikkansa ja hän itse laulajana ja esiintyjänä: kaikki niin keskinkertaista! En vaan ymmärrä, kun paljon parempaakin musaa on tarjolla. Esim. Gösta Sundqvistin biisit nerokkaine sanoituksineen.
Kommentit (66)
Pidin hänen radio-ohjelmistaan ja musiikkikappaleistaankin.
Voisko olla että se on vain sinun mielipiteesi.
Minä olen tykännyt jo Palkkasoturi ilmestymisestä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla että se on vain sinun mielipiteesi.
Minä olen tykännyt jo Palkkasoturi ilmestymisestä lähtien.
No totta kai se on vain minun mielipiteeni. Siksi kyselenkin onko kukaan muu samaa mieltä :D :D
Ei nyt kannata vetää hernettä nenään.
Hectorin nyt vielä jotenkin ymmärtää mutta Yön Olli, Mamban Tero ja Sakari Kuosmanen on yliarvostettuja "laulajia" joiden laulutaito on täysin ala-arvoista
Aikakauteensa sopivia mutta eivät ehkä menestyisi tämäpäivänä. Joku Paleface esim oli jonkun aikaa kuunneltu myös mutta nykyään on se rappi.
Miettikää nyt M A Nummisenkin menestystä 😅
Ap:lla mennyt täysin ohi se että mikä on ollut Suomen musiikkitarjonta ja maailman meno silloin kun Hector tuli tunnetuksi.
Gösta ei ollut vielä kehissä, kun Hectorilla oli menestyskautensa. Olihan Hector siihen aikaan erottuva artisti ja lyyrikko, vaikka aika paljon oli imagoon David Bowielta lainattu.
Hectorin pitäisi mennä parturiin.
Kuka lienee? Nevöhööd. Saattoi olla jotain sata vuotta sitten.
Mielestäni erinomaisen persoonallinen ääni ja muu melodisuus.
Joku Gösta on yhden tempun poni ennustettavine lyriikoineen. Hectorin tuotannossa on yllin kyllin tyylikkyyttä ja myös tyylillistä vaihtelua.
Aloittaja ei nyt näe aikaperspektiiviä.
Hector oli pop jo kauan ennen Gösta Sundqvistia.
Hectorin biisit - koska mukana oli myös käännösbiisejä - tulivat maailmalta... Sitä musaa joka silloin oli pop, ja siitä sitten omia täysin omia biisejä.
Minustakin Eino Grön on paljon parempi kuin Hektor.
Varo sanojasi, tai Olli-haamu lyö sinua vyöllä nukkuessasi.
Maailmassa on viisi miljoonaa identtistä räppäriä ja täällä yksi ihmettelee Hectorin suosiota?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt M A Nummisenkin menestystä 😅
Tuohan on aina ollut ns underground taiteilija saman tyyppisesti kuin Kari Peitsamo. Eli tietoisen provosoiva.
Mites tälläiset menestyvät? Sitkeydellä varmaan elättäneet itsensä ja Numminen monipuolisemmin kirjoja tekemällä. Ja sitä lastenmusiikkia.
Mikä menestys? Montako kappaletta on päässyt Billboard Hot 100 listalle
Vierailija kirjoitti:
Hectorin pitäisi mennä parturiin.
On hän itseasiassa mennytkin. Tosi skarpilta näytti.
Vierailija kirjoitti:
1970-luvun jutut on ihan hyviä ja kertoo ajastaan...i. näistä uudemmista en niin välitä
todellakin ymmärrettiin vielä mistä musiikki tehdään. Sanoituksia myöten.
1970-luvun jutut on ihan hyviä ja kertoo ajastaan.... näistä uudemmista en niin välitä