Minkälaisen kumppanin naiset haluaisitte?
Olen 36v mies, seurustellut ja ollut pitkissä suhteissa. Eronnut 3 vuotta sitten. Ei lapsia.
Tinderin kautta olen jutellut/tavannut itseä kiinnostavia naisia muutaman. Aina kuitenkin naisten kiinnostus hiipuu jostain syystä jota en tiedä enkä kehtaa kysyäkkään. Eivät sano suoraan ettei kiinnosta enää, mutta eivät itse lähetä koskaan viestejä yms eli eivät vain kehtaa kai sanoa. Toivovat kai, että tajuan itse. Mihinkään fyysiseen ei ole mikään treffailu edennyt.
Oikeassa elämässä on työ ja harrastukset muttei niissäkään vapaita naisia tapaa joten tuo Tinder on ainut. Olenkohan vain liian tylsä kaveri naisten mielestä?
Mitenhän voisin olla kiinnostavampi kumppani kun en sitä vaikuta olevan selkeästi? Minkälaisen kumppanin naiset nykyään haluaa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Luin jonkun sosiologin haastattelusta väitteen, joka minusta pitää paikkansa: naiset eivät enää haaveile tietynlaisesta miehestä vaan tietynlaisesta parisuhteesta.
Eli kärjistäen, naisille ei riitä parisuhdetyytyväisyyden takaamiseksi se, että mies on varakas/pitkä/omistaa hienon auton, vaan naiset toivovat vaikka lapsenhoitovastuun jakamista tasa-arvoisesti, mahdollisuutta keskustella tunteista ja saada emotionaalista tukea tai toivovat, että mies olisi naisesta kiinnostunut ja kyselisi ja arvostaisi tämän mielipiteitä alkuhuuman jälkeenkin.
Kyllä tuo minusta kuulostaa edelleenkin miehen omilta ominaisuuksilta, eikä miltään parisuhdeominaisuuksilta. Jos nuo asiat eivät alkuhuuman jälkeen enää kiinnosta, niin sitten ollaan väärän ihmisen kanssa. Ei se auta, että jossain parisuhteen sääntökirjassa lukee että näistä pitäisi sitten olla kiinnostunut.
Tääl ois empaattinen mies, kädentaitoja löytyy, työskentelen sote-alalla, opiskelen, harrastan uintia, kuuntelen mielummin kuin puhun.
Ehkä joskus tärppää joku kiva nainen.
Seksiä vasta 3 kuukauden kohdalla? No ei teillä ainakaan intohimon liekit roihunneet. Järkiliitto?