Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen kumppanin naiset haluaisitte?

Vierailija
09.11.2018 |

Olen 36v mies, seurustellut ja ollut pitkissä suhteissa. Eronnut 3 vuotta sitten. Ei lapsia.

Tinderin kautta olen jutellut/tavannut itseä kiinnostavia naisia muutaman. Aina kuitenkin naisten kiinnostus hiipuu jostain syystä jota en tiedä enkä kehtaa kysyäkkään. Eivät sano suoraan ettei kiinnosta enää, mutta eivät itse lähetä koskaan viestejä yms eli eivät vain kehtaa kai sanoa. Toivovat kai, että tajuan itse. Mihinkään fyysiseen ei ole mikään treffailu edennyt.

Oikeassa elämässä on työ ja harrastukset muttei niissäkään vapaita naisia tapaa joten tuo Tinder on ainut. Olenkohan vain liian tylsä kaveri naisten mielestä?

Mitenhän voisin olla kiinnostavampi kumppani kun en sitä vaikuta olevan selkeästi? Minkälaisen kumppanin naiset nykyään haluaa?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ole oma itsesi. Tee selväksi mitä haet ja toimi sen mukaan. Minulla meni tinderissä mappi ööhön aika nopeasti miehet joiden viestiä takaisinpäin piti treffien jälkeen odotella ja ihmetellä mitä he ovat mieltä. 

Mielestäni kiinnostunut mies ilmoittaa itsestään nopeasti treffien jälkeen. Treffailun edetessä +3 kertaa kiinnostunut mies myös kyselee kuinka nopeasti haluaa sitoutua tapaamaan pelkästään yhtä. Jos ei ilmoita, sekin sopii muttei minulle. Oma mies toimi niin kuten toivoin, vaikka ei tiennytkään sitä ja nyt olemme kohta 10 kuukautta olleet yhdessä. Löydettiin mätsi, joka toivottavasti kantaa loppuun asti.

Kerroin miehelleni tinder jutustelun aikana rehellisesti, että kävin samaan aikaan kevyillä kävelytreffeillä ympäri Helsinkiä ilman pidempiä tinder jutusteluita.  Siksi mieskin halusi tavata jo viikon sisällä mätsistä. Ehdin viikolla tavata 2 muuta, jotka osoittautuivat livetapaamisen perusteella vain kaverimiehiksi. Kipinää ei syntynyt kummankaan puolelta.

Mikä omasta miehestäni teki sen, että meistä tuli pari: Hän on kiltti, mutta ei kynnysmatto ja tarvittaessa jämäkkä, miehekäs, herrasmies, oman tiensä kulkija, joka huolehtii läheisistään, ei polta, ei ryyppää, omalla tavallaan jännä ja erilainen kuin kukaan ennen tapaamani mies, meillä on hyvää keskinäistä huumoria, minulla on täysin luonteva olo hänen kanssaan. Toki hän on myös silmissäni komea, vaikka pötsiä löytyy pikkasen jne. Mulle maailman paras mies. Parempi kuin kukaan muutamasta exästä.

En ollut laittanut  miehelle kuin 2 kriteeriä, jotka ei liity mitenkään olemukseen, mutta tämä mies ei kumpaakaan täytä ja silti en vaihtaisi häntä pois. Henkilökemioiden toimivuus on se tärkein.

Kyllä minä treffien jälkeen olen ottanut aina yhteyttä. Kyllä sen vain huomaa ettei vastapuolella ole oikeasti kiinnostusta, mutta eivät kehtaa sanoa suoraan jostain syystä.

Ap

Ja sen lisäisin vielä tuohon juttuuni, että mieheni oli ehtinyt saada pakkeja naisilta. Eli mieheni ei ole kaikkien naisten makuun. On minun makuuni ja meillä kemiat kohtaa ja se riittää.  

Miehessäni on se hyvä puoli ettei antanut pakkien lannistaa, vaan silti kävi treffeillä naisten kanssa ja kyseli jatkotreffeistä. 

Meillä ensimmäiset treffit kesti 5 tuntia. Erona muihin oli se, että ne jatkui kävelyn jälkeen ruokailuun jne. seksiä harrastettiin vasta 3 kuukauden kohdalla, joten mies kunnioitti minua naisena siinäkin eikä alkanut sanomaan, että tapailu loppuu jollei seksiä heru nopeasti. Sellaisiakin miehiä olen tavannut.

Seksiä vasta 3 kuukauden kohdalla? No ei teillä ainakaan intohimon liekit roihunneet. Järkiliitto?

Vierailija
82/83 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jonkun sosiologin haastattelusta väitteen, joka minusta pitää paikkansa: naiset eivät enää haaveile tietynlaisesta miehestä vaan tietynlaisesta parisuhteesta.

Eli kärjistäen, naisille ei riitä parisuhdetyytyväisyyden takaamiseksi se, että mies on varakas/pitkä/omistaa hienon auton, vaan naiset toivovat vaikka lapsenhoitovastuun jakamista tasa-arvoisesti, mahdollisuutta keskustella tunteista ja saada emotionaalista tukea tai toivovat, että mies olisi naisesta kiinnostunut ja kyselisi ja arvostaisi tämän mielipiteitä alkuhuuman jälkeenkin.

Kyllä tuo minusta kuulostaa edelleenkin miehen omilta ominaisuuksilta, eikä miltään parisuhdeominaisuuksilta. Jos nuo asiat eivät alkuhuuman jälkeen enää kiinnosta, niin sitten ollaan väärän ihmisen kanssa. Ei se auta, että jossain parisuhteen sääntökirjassa lukee että näistä pitäisi sitten olla kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ois empaattinen mies, kädentaitoja löytyy, työskentelen sote-alalla, opiskelen, harrastan uintia, kuuntelen mielummin kuin puhun.

Ehkä joskus tärppää joku kiva nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi