Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen kumppanin naiset haluaisitte?

Vierailija
09.11.2018 |

Olen 36v mies, seurustellut ja ollut pitkissä suhteissa. Eronnut 3 vuotta sitten. Ei lapsia.

Tinderin kautta olen jutellut/tavannut itseä kiinnostavia naisia muutaman. Aina kuitenkin naisten kiinnostus hiipuu jostain syystä jota en tiedä enkä kehtaa kysyäkkään. Eivät sano suoraan ettei kiinnosta enää, mutta eivät itse lähetä koskaan viestejä yms eli eivät vain kehtaa kai sanoa. Toivovat kai, että tajuan itse. Mihinkään fyysiseen ei ole mikään treffailu edennyt.

Oikeassa elämässä on työ ja harrastukset muttei niissäkään vapaita naisia tapaa joten tuo Tinder on ainut. Olenkohan vain liian tylsä kaveri naisten mielestä?

Mitenhän voisin olla kiinnostavampi kumppani kun en sitä vaikuta olevan selkeästi? Minkälaisen kumppanin naiset nykyään haluaa?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun sosiologin haastattelusta väitteen, joka minusta pitää paikkansa: naiset eivät enää haaveile tietynlaisesta miehestä vaan tietynlaisesta parisuhteesta.

Eli kärjistäen, naisille ei riitä parisuhdetyytyväisyyden takaamiseksi se, että mies on varakas/pitkä/omistaa hienon auton, vaan naiset toivovat vaikka lapsenhoitovastuun jakamista tasa-arvoisesti, mahdollisuutta keskustella tunteista ja saada emotionaalista tukea tai toivovat, että mies olisi naisesta kiinnostunut ja kyselisi ja arvostaisi tämän mielipiteitä alkuhuuman jälkeenkin.

Vierailija
42/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jonkun sosiologin haastattelusta väitteen, joka minusta pitää paikkansa: naiset eivät enää haaveile tietynlaisesta miehestä vaan tietynlaisesta parisuhteesta.

Eli kärjistäen, naisille ei riitä parisuhdetyytyväisyyden takaamiseksi se, että mies on varakas/pitkä/omistaa hienon auton, vaan naiset toivovat vaikka lapsenhoitovastuun jakamista tasa-arvoisesti, mahdollisuutta keskustella tunteista ja saada emotionaalista tukea tai toivovat, että mies olisi naisesta kiinnostunut ja kyselisi ja arvostaisi tämän mielipiteitä alkuhuuman jälkeenkin.

Tuo nyt on paradoksi. Miten naiset osaavat vaativat emotionaalista tukea, jos ovat itse niin ahneita ja tunteettomia rahan perässä juoksijoita, että rahan tienaaminen on ykkösprioriteetti miehelle? Joko laskutoimitus tai tulos on virheellinen.

Mun mies on persaukinen ja mulla enemmän omaisuutta.... joten älä jauha peeniinkuinpaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti päässyt tapailemaankin naisia livenä, niin et ihan surkea voi olla. Yleinen neuvoni miehille nettideittailussa on, että pidä keskustelu kepeänä ja humoristisena! Mulla kaatuu suurin osa keskusteluista siihen heti alkuun, että miehet alkavat kyselemään liian vakavia ja vaikeita kysymyksiä. ”Kerro itsestäsi, kukas se siellä” EI ole hyvä aloitus enkä yleensä edes vastaa.

Uskon tosin, että jos löytyy yhteinen huumori ja kemiaa, sen haistaa jo heti viestitellessä aika hyvin. Toisten kanssa ei vaan klikkaa.

Vierailija
44/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä tuosta kiinnostuksesta. Älä kuvittele, että teillä molemmilla kiinnostus kulkee samaa tahtia tasaisesti eteenpäin. Voit olla ihan ok tutustumisen arvoinen mies vaikka et olisikaan vielä ns. kiinnostava. Ei sun tarvitse silti luovuttaa (Enkä tarkoita nyt sitä kymmentä ahdistavaa viestiä peräkkäin, rajansa hulluudellakin), joku on hitaammin kiinnostuva kuin toinen. Nykyään tuntuu vaan, että kiinnostus pitäisi päättää sekunneissa (ensitapaaminen äkkiä ja heti päätetään onko kiinnostusta vai ei), itse en sillä tavalla kiinnostu oikein kenestäkään, mutta rauhallisen tutustumisen kautta kyllä sitten.

Yhdyn tähän. Löytyispä mies, joka ei luovuta heti. Olen aika kovat muurit kasvattanut nainen, miehet innostuu ulkonäöstäni ja luovuttavat aika nopeasti kun en lähde kovin innokkaasti itse kirjoittelemaan, kyselemään jne. Joku saattaisi päästä mun kanssa pidemmällekin, jos vaan malttaisi yrittää.

Vierailija
45/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstaileva mies on nounou. Tässäkin ketjussa on miehinä esiintyvillä niin paljon kyynistä naisvihaa, katkeruutta ja ihmeellisiä jääräpäisiä kuvitelmia naisten vaatimuksista yleistäen ne kaikkiin naisiin, ettei kiinnosta lähteä edes yrittämään muuttaa noita käsityksiä ja mielipiteitä, vaan on helpompaa pysyä kaukana.

Vierailija
46/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin irakilaisen, tumman komistuksen. Valitettavasti olen liian vanha heille. Olisivatpa tulleet 20 vuotta sitten.

Vierailija
47/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ole oma itsesi. Tee selväksi mitä haet ja toimi sen mukaan. Minulla meni tinderissä mappi ööhön aika nopeasti miehet joiden viestiä takaisinpäin piti treffien jälkeen odotella ja ihmetellä mitä he ovat mieltä. 

Mielestäni kiinnostunut mies ilmoittaa itsestään nopeasti treffien jälkeen. Treffailun edetessä +3 kertaa kiinnostunut mies myös kyselee kuinka nopeasti haluaa sitoutua tapaamaan pelkästään yhtä. Jos ei ilmoita, sekin sopii muttei minulle. Oma mies toimi niin kuten toivoin, vaikka ei tiennytkään sitä ja nyt olemme kohta 10 kuukautta olleet yhdessä. Löydettiin mätsi, joka toivottavasti kantaa loppuun asti.

Kerroin miehelleni tinder jutustelun aikana rehellisesti, että kävin samaan aikaan kevyillä kävelytreffeillä ympäri Helsinkiä ilman pidempiä tinder jutusteluita.  Siksi mieskin halusi tavata jo viikon sisällä mätsistä. Ehdin viikolla tavata 2 muuta, jotka osoittautuivat livetapaamisen perusteella vain kaverimiehiksi. Kipinää ei syntynyt kummankaan puolelta.

Mikä omasta miehestäni teki sen, että meistä tuli pari: Hän on kiltti, mutta ei kynnysmatto ja tarvittaessa jämäkkä, miehekäs, herrasmies, oman tiensä kulkija, joka huolehtii läheisistään, ei polta, ei ryyppää, omalla tavallaan jännä ja erilainen kuin kukaan ennen tapaamani mies, meillä on hyvää keskinäistä huumoria, minulla on täysin luonteva olo hänen kanssaan. Toki hän on myös silmissäni komea, vaikka pötsiä löytyy pikkasen jne. Mulle maailman paras mies. Parempi kuin kukaan muutamasta exästä.

En ollut laittanut  miehelle kuin 2 kriteeriä, jotka ei liity mitenkään olemukseen, mutta tämä mies ei kumpaakaan täytä ja silti en vaihtaisi häntä pois. Henkilökemioiden toimivuus on se tärkein.

Kyllä minä treffien jälkeen olen ottanut aina yhteyttä. Kyllä sen vain huomaa ettei vastapuolella ole oikeasti kiinnostusta, mutta eivät kehtaa sanoa suoraan jostain syystä.

Ap

Näiden muutaman viestin perusteella vaikutat vänkääjältä. Kysyt mielipidettä, mutta vastauksiin kommentoit "en minä ainakaan" ja "kyllä minä ainakin". Ihan alussa, kun ollaan vasta viestittelytasolla, on tosi tärkeää miten omat mielipiteet ilmaisee. Eri mieltä voi olla, mutta samalla yrittää ymmärtää toisen mielipidettä. "Kyllä sen vain huomaa ettei vastapuolella ole oikeasti kiinnostusta, jne..." on aika tyhjentävä lause. Miksei "Minusta on tuntunut, että vastapuoli ei ole ollut kiinnostunut, jne..." Mikset voi kysyä suoraan, että kiinnostaako vielä tavata? Jos multa kysytään noin ja vastaan myöntävästi niin en kyllä tykkää sen jälkeen mistään väittelystä mitä olen muka tarkoittanut. Positiivisempaa asennetta naisiin ja elämään ylipäätään, suoraa puhetta ja kysy jos mietityttää, kerro omista tunteista, arvosta toisen mielipidettä, tutustu, älä oleta.

Ymmärsit hieman väärin. Olen kysynyt ihan suoraan, että kiinnostaako vielä tavata. Vastaukset on, että joo tai jotain kiertelyä, eikä sitä sopivaa päivää tahdo löytyä tai tulee viesti vähän ennen, että on migreeni. Ei vain kehdata sanoa suoraan ettei mielummin näkis enää.

Ap

Vierailija
48/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä tuosta kiinnostuksesta. Älä kuvittele, että teillä molemmilla kiinnostus kulkee samaa tahtia tasaisesti eteenpäin. Voit olla ihan ok tutustumisen arvoinen mies vaikka et olisikaan vielä ns. kiinnostava. Ei sun tarvitse silti luovuttaa (Enkä tarkoita nyt sitä kymmentä ahdistavaa viestiä peräkkäin, rajansa hulluudellakin), joku on hitaammin kiinnostuva kuin toinen. Nykyään tuntuu vaan, että kiinnostus pitäisi päättää sekunneissa (ensitapaaminen äkkiä ja heti päätetään onko kiinnostusta vai ei), itse en sillä tavalla kiinnostu oikein kenestäkään, mutta rauhallisen tutustumisen kautta kyllä sitten.

Yhdyn tähän. Löytyispä mies, joka ei luovuta heti. Olen aika kovat muurit kasvattanut nainen, miehet innostuu ulkonäöstäni ja luovuttavat aika nopeasti kun en lähde kovin innokkaasti itse kirjoittelemaan, kyselemään jne. Joku saattaisi päästä mun kanssa pidemmällekin, jos vaan malttaisi yrittää.

Ihan oikeasti onko tuo ihme kun annat miehille käsityksen ettei kiinnosta? Itse en ainakaan tuollaista väsytystaistelua alkaisi käymään jos itse ei mitenkään ilmaista kiinnostusta.

Vierailija
49/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiilane, ülekaaluline, lühike ja juua alkoholi kogu aeg!

Vierailija
50/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstaileva mies on nounou. Tässäkin ketjussa on miehinä esiintyvillä niin paljon kyynistä naisvihaa, katkeruutta ja ihmeellisiä jääräpäisiä kuvitelmia naisten vaatimuksista yleistäen ne kaikkiin naisiin, ettei kiinnosta lähteä edes yrittämään muuttaa noita käsityksiä ja mielipiteitä, vaan on helpompaa pysyä kaukana.

Naiset tekevät täällä niin yksimielisesti selväksi, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata, etten nyt alkaisi suna tästä sen enempää.

Vierailija
51/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36v mies, seurustellut ja ollut pitkissä suhteissa. Eronnut 3 vuotta sitten. Ei lapsia.

Tinderin kautta olen jutellut/tavannut itseä kiinnostavia naisia muutaman. Aina kuitenkin naisten kiinnostus hiipuu jostain syystä jota en tiedä enkä kehtaa kysyäkkään. Eivät sano suoraan ettei kiinnosta enää, mutta eivät itse lähetä koskaan viestejä yms eli eivät vain kehtaa kai sanoa. Toivovat kai, että tajuan itse. Mihinkään fyysiseen ei ole mikään treffailu edennyt.

Oikeassa elämässä on työ ja harrastukset muttei niissäkään vapaita naisia tapaa joten tuo Tinder on ainut. Olenkohan vain liian tylsä kaveri naisten mielestä?

Mitenhän voisin olla kiinnostavampi kumppani kun en sitä vaikuta olevan selkeästi? Minkälaisen kumppanin naiset nykyään haluaa?

Sinä käsittelet naisia massana. Jokaisella naisella on kuitenkin ihan oma käsitys siitä millaisen miehen haluaisi.

Tinder ja muut nettideittijutut ovat kyllä  pitkä miinus omasta mielestäni.

Ihan samalla tavalla minusta naiset täällä kyselee vastaavia mitä miehet "massana "haluaa kysymyksiä?

Vierailija
52/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin sellaisen, joka ei vaadi eikä narise.

Yleensä alussa miehet ovat liekeissä kun ovat saaneet kauniin naisen.

Sitten alkaa vaatimukset.

Voisitko kotona pukeutua näin mua varten.

Tuo luomi pitäisi leikata pois (leikkasin)

Voisit tulla samalle salille (oli huono ja 2 vuotta maksoin 80e/kk)

Sun kannattais vaihtaa autoa (onnex en vaihtanut)

Asut väärällä alueella (Espoossa enkä puu-vallilassa)

Kaikki siis eri miehiä

Voisit käyttää korkeampia korkoja ( oon 170, 10cm koroilla liian pitkä )

Paras: mä voisin muuttaa sun luo asumaan, mutta maksaisin vain 1/3 vuokrasta, kun sun poika on joka toinen viikko ja ruokaa ostan vain itselle. Hieh hieh, muutetaanko yhteen?

Nyt on fiilis että tänne muuttaa korkeintaan pieni suloinen koira, jos löydän sen oikean minua varten.

Eli haluat:

A) miehen joka ei vaadi eikä narise

B) pitkän, komean, urheilullisen, menestyneen, huolitellun, itsevarman ja määrätietoisen, sosiaalisesti taitavan, naisten kanssa kokeneen miehen joka ei vaadi eikä narise

Kumpi?

Vierailija
53/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät täällä niin yksimielisesti selväksi, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata, etten nyt alkaisi suna tästä sen enempää.

"Tohon vielä kun olet multimiljonääri ja juristiastronauttikirurgirocktähti niin alat olla sinnepäin. Muiden ei kannata vaivautua." = "Töissä pitää käydä"??

Vierailija
54/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tohon vielä kun olet multimiljonääri ja juristiastronauttikirurgirocktähti niin alat olla sinnepäin. Muiden ei kannata vaivautua." = "Töissä pitää käydä"??

Katkerat harhaluuloa ja naisvihaa sairastavat eivät ainakaan kiinnosta ketään.

Vierailija
55/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen kuin tuo mies, joka muutaman metrin päässä parhaillaan lukee kirjaa. On huumorintajuinen, keskusteleva, hauska, huomaavainen, sanavalmis, iloinen ja sosiaalinen. Laaja ystäväpiiri (muuten emme koskaan olisi toisiamme tavanneetkaan). Ei yritäkään miellyttää kaikkia vaan hänellä on selkeät omat arvonsa ja mielipiteensä. Seksikäs, tottakai, ja minun silmääni todella hyvännäköinen. Kiltein tuntemani ihminen, mutta ei myöskään alistuisi ikinä lattiamatoksi.

Minusta sinun on olennaista ymmärtää, ettet voi eikä sinun pidä yrittää miellyttää kaikkia. Päinvastoin. Seiso omien arvojesi ja mielipiteidesi ja "makujesi" taustalla. Et voi tykätä kaikista naisistakaan, joten on aivan turha yrittää myöskään miellyttää kaikkia naisia.

Vierailija
56/83 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies on luotettava, pitää minkä lupaa. Sellainen joka pärjää ilman minua, sekä taloudellisesti että kotityöt. Ja hän haluaa juuri minut, ei ketä tahansa naista.

Muuten ei ole niin hirveästi väliä. Oma mieheni on kyllä onneksi myös ihana seksikumppani ja pitää huolta hygieniastaan. Hän myös huolehtii minun lapsistani samalla tavalla kuin omistaankin. Meillä on erilainen pukeutumistyyli ja musiikkimaku, myös uskonnolliset ja poliittiset vakaumukset ovat osittain erilaiset. Mutta kumpikaan ei yritä muuttaa toista.

Vierailija
57/83 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tyyppi, joka tykkää lapsista. Ulkomuoto komea, ehkä lihaksikas ja raamikas. Aktiivinen ja kätevä käsistään. Hyvä työssään, mitä ikinä tekeekin. Myös että rakastaa ja arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen, on tärkeää. Sellainen, että koen hänen lähellään kasvavani ihmisenä ja voimistuvani. Kutsuisin tätä energioiden yhteensopivuudeksi. Samanlainen huumorintaju.

Vierailija
58/83 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin niin suloista, kun vaatimus töissä käymisestä luetaan väkisin niin, että nainen etsii itselleen rikasta elättäjää.

Käyn töissä, enkä ikinä olisi alkanut seurustelemaan työttömän miehen kanssa. Arvomaailmat eivät kohtaa, minusta jokaisen on kyettävä elättämään itsensä. En vaadi hyviä tuloja, mutta vastuunkantoa itsestään. 

Vierailija
59/83 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen varmaan huono kommentoija. Haluaisin miehen, jolla oma elämä, mutta aina välillä nähtäisiin. Hyvät välit eksään eivät haittaa, ja jos on lapsia, hoitaa heidät. Ajatteleva ja keskusteleva mies. Ulkonäöllä ei niin väliä.

Täällä, pistähän tietoja jakoon.

Vierailija
60/83 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka kohtalo lykkää eteen. Sitä on siedettävä ja si(i)tä on nautittava. Pistähän jakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä