Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä muita se että kaikkea kuluttamista pitäisi periaatteessa vähentää jos haluaa olla ekologinen?

Vierailija
09.11.2018 |

Kaikkea pitäisi ostaa ja tehdä niukasti... Ahdistaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ostan ja kulutan minkä haluan.

Vierailija
2/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Harmittaa vaan ettei ole varaa ostaa laatua ja siksi joudun ostamaan tavaraa joka hajoaa helposti. Toki säästän ja jätän ostamatta jos ei ole aivan pakko, mutta joskus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tuota ahdistusta tai ongelmia kulutuksen minimointi. Tähän jää koukkuun, kun huomaa miten paljon rahaa säästyy!

Vierailija
4/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kulutuksen vähentäminen ahdista yhtään, päinvastoin. Tietoisuus siitä toki ahdistaa, että harva tekee samoin.

Vierailija
5/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se tulee luonnostaan. Rahaa säästyy ja nelikymppisenä teen enää osa-aikatöitä, kun tarvetta juuri millekään ei enää ole...lapsi on kasvatettu, lainat maksettu, kaikkea on jo ja harrastuksetkin pystyy kustantamaan.

Vierailija
6/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on vaan hyvä perustelu ostaa vähemmän mutta laadukkaampaa. Laadukas tarkoittaa usein myös kallista, ja tässä vaiheessa mieleltään heikot leimaavat sinut snobiksi tai ylimieliseksi, kun "olet liian hyvä Zaran rytkyille".

Vierailija
7/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kannattaa valita ekologinen vaihtoehto ja tukea täten kyseistä vaihtoehtoa tarjoavaa firmaa. Kalliimmaksi toki tulee, mutta jos haluat hameen, niin osta hame, kunhan ostat oikein.

Vierailija
8/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kulutuksen vähentäminen ei meitä  pelasta niin kauan kuin tämä kello käy tähän tahtiin:

http://www.worldometers.info/world-population/

Vierailija
9/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa ostaa rojuja nurkkiin. Ja pankkitilin saldo.

Vierailija
10/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei tarvitse kuluttaa. Olen paljon onnellisempi.

Vierailija
11/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me kuollaan kaikki. En hukkaa ajatustakaan tuollaiseen scheisseen.

Vierailija
12/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, ei kiinnosta ostaa turhia asioita ylipäätään. Paljon on tiukentamisen varaa.

Vierailija
13/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon onnellisempi kun ei tarvitse kuluttaa. Haluan olla omassa rauhassa pienessä asunnossani kaiket päivät ja elää pienellä tuella. En kestä teitä muita ihmisiä kauppareissuja pitempään.

Olette irvokkaita ja groteskeja turhamaisuudessanne.

M29 (ei mikään hippi)

Vierailija
14/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, koska olen kauppias. Minunhan pitäisi houkutella ihmisiä kuluttamaan, mutta jos houkuttelen, hävettää. Tuotteeni ovat kyllä ekologisia, mutta silti!

Vierailija
15/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, mutta haluaisin hallituksen tai jonkun järjestön tekevän kiireesti ohjeistuksia tai rajoituksia yksilön kuluttamiskäytäntöihin. Ei tästä tule mitään niin kauan kun kaikilla länkkäreillä on oikeus lentää lentokoneella hupimatkoille vaikka joka vuosi ja tilata halpoja rytkyjä ulkomailta laatikkokaupalla.

Vierailija
17/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella nautinnollista saada tekosyy olla kuluttamatta! Ei tarvitse päteä, ei tarvitse näyttää, ei tarvitse yhtään mitään, koska aina voi hurskastella YK:n varoituksella ihmissukupuutolla ja ilmastonmuutoksella

Aa(wo)men.

Vierailija
18/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on parasta!! Oon innoissani. On oikeastaan jännää mennä aina  suuriin ruokakauppoihin ja valikoida esimerkiksi mahdollisimman muovittomia tuotteita hedelmäosastolla ja valita kaikessa kesto... kestotiskirätit  yms. :D 

Vierailija
19/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Kaikkea pitäisi ostaa ja tehdä niukasti... Ahdistaa.

Nyt olet kyllä käsittänyt kulutuksen vähentämisen täysin väärin. Silloin juuri EI OSTETA.

Vierailija
20/34 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, en muuta sano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän