Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen kumppanin naiset haluaisitte?

Vierailija
09.11.2018 |

Olen 36v mies, seurustellut ja ollut pitkissä suhteissa. Eronnut 3 vuotta sitten. Ei lapsia.

Tinderin kautta olen jutellut/tavannut itseä kiinnostavia naisia muutaman. Aina kuitenkin naisten kiinnostus hiipuu jostain syystä jota en tiedä enkä kehtaa kysyäkkään. Eivät sano suoraan ettei kiinnosta enää, mutta eivät itse lähetä koskaan viestejä yms eli eivät vain kehtaa kai sanoa. Toivovat kai, että tajuan itse. Mihinkään fyysiseen ei ole mikään treffailu edennyt.

Oikeassa elämässä on työ ja harrastukset muttei niissäkään vapaita naisia tapaa joten tuo Tinder on ainut. Olenkohan vain liian tylsä kaveri naisten mielestä?

Mitenhän voisin olla kiinnostavampi kumppani kun en sitä vaikuta olevan selkeästi? Minkälaisen kumppanin naiset nykyään haluaa?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkään, persoonallisen, aktiivisen, ajattelevan, keskustelevan. Sellaisen jolla on myös oma elämä ja joka ei yritä tuppautua liikaa. Joka ei juo, urheilee, syö terveellisesti, ja jolla on myös henkisiä harrastuksia.

Onneksi mulla on jo tällainen miesystävä.

Vierailija
2/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja keskustelutaitoinen. Kohtelias. Näiden uskon olevan lähes kaikille naisille tärkeitä.

Ulkonäöllisesti omaa silmää miellyttävä. Makuja on monia, joten en voi tässä luetella mitään tiettyjä piirteitä!

Yhteiset kiinnostuksenkohteet on pop. Urheilullinen nainen tykkää urheilullisesta miehestä, kulturelli nainen kulturellista miehestä. Useimmiten näin.

Positiivisuus ja hymyily vetoaa ihmisissä ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ei halua missään tapauksessa tyytyä tai laskea rimaa joten et vaan ole riittävän tasokas.

Vierailija
4/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin luotettavan, rauhallisen, keskustelevan, empaattisen, hellän ja tärkeää on, että huumorintaju on samanlaista.

Vaikea vastata mikä on "se juttu" miksi toiset jää vähemmälle huomiolle. Olen sitä itsekin miettinyt. Ehkä ainakin se, että jos tuntuu, että en saa miehestä mitään irti. Jos vastaa jotain "okei" tyyppisiä viestejä niin keskustelu kuivuu kasaan ja ei niille tule sitten itsekään enää lähetettyä viestiä. En sanoisi kuitenkaan, että eivät kiinnosta tai että olisivat tylsiä tms, mutta unohtuvat vaan. Siksi, jos olet itse tosi kiinnostunut jostain naisesta niin avaa vaan keskustelua vaikkei alkuun tasapuolisuutta olisikaan. 

Vierailija
5/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo. Tee muita juttuja seuraavat 14 vuotta. Itsestään huolta pitäneille 50 vuotiaille miehille on yllin kyllin ylijäämänaisia tarjolla.

Vierailija
6/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin luotettavan, rauhallisen, keskustelevan, empaattisen, hellän ja tärkeää on, että huumorintaju on samanlaista.

Vaikea vastata mikä on "se juttu" miksi toiset jää vähemmälle huomiolle. Olen sitä itsekin miettinyt. Ehkä ainakin se, että jos tuntuu, että en saa miehestä mitään irti. Jos vastaa jotain "okei" tyyppisiä viestejä niin keskustelu kuivuu kasaan ja ei niille tule sitten itsekään enää lähetettyä viestiä. En sanoisi kuitenkaan, että eivät kiinnosta tai että olisivat tylsiä tms, mutta unohtuvat vaan. Siksi, jos olet itse tosi kiinnostunut jostain naisesta niin avaa vaan keskustelua vaikkei alkuun tasapuolisuutta olisikaan. 

Tyrkky mies antaa epätoivoisen vaikutelman. Pahimmillaan olet creepy. Kyllä nainen ilmaisee jos on kiinnostunut.

Vierailija
7/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolella ei ole merkitystä. Symbioottisen suhteen, henkisen yhteyden ja absoluutisen prioriteetin meidän suhteellemme elämässä. Sen jälkeen tulee muut asiat.

Vierailija
8/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkään, persoonallisen, aktiivisen, ajattelevan, keskustelevan. Sellaisen jolla on myös oma elämä ja joka ei yritä tuppautua liikaa. Joka ei juo, urheilee, syö terveellisesti, ja jolla on myös henkisiä harrastuksia.

Onneksi mulla on jo tällainen miesystävä.

Tohon vielä kun olet multimiljonääri ja juristiastronauttikirurgirocktähti niin alat olla sinnepäin. Muiden ei kannata vaivautua.

Ps. Tinder on seksiseuran hakusovellus eli sinun tulee olla mitattäyttävä.

No tässä just oli ap:n tarina, jossa useat Tinder-deitit EI johtaneet seksiin.

Vierailija
9/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolella ei ole merkitystä. Symbioottisen suhteen, henkisen yhteyden ja absoluutisen prioriteetin meidän suhteellemme elämässä. Sen jälkeen tulee muut asiat.

Tuo olis mun painajainen...symbioosi kauhistus, ja että olisin joku prioriteetti.

Vierailija
10/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen varmaan huono kommentoija. Haluaisin miehen, jolla oma elämä, mutta aina välillä nähtäisiin. Hyvät välit eksään eivät haittaa, ja jos on lapsia, hoitaa heidät. Ajatteleva ja keskusteleva mies. Ulkonäöllä ei niin väliä.

Vierailija
11/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää käydä ja rahaa pitää tienata.

Vierailija
12/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitysti seksikäs, älykäs, lääkärismies. Pituus 180-190cm ja hoikan lihaksikas vartalo. Ristiverinen, taipuisa lyhyt tukka, taitavat kädet. Sellaisesta haaveilen. Luonne tasainen ja luotettava. Mieluummin stressaaja kuin ei.

Vierailija
13/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla rima liian korkealla.

Vierailija
14/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillitysti seksikäs, älykäs, lääkärismies. Pituus 180-190cm ja hoikan lihaksikas vartalo. Ristiverinen, taipuisa lyhyt tukka, taitavat kädet. Sellaisesta haaveilen. Luonne tasainen ja luotettava. Mieluummin stressaaja kuin ei.

Unohdit mainita tärkeimmän eli isot ja tasaiset tulot. Nuo muut ovat toissijaisia juttuja.

Vierailija
15/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen joka ei pane nukkeja

Vierailija
16/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miies ja haluan seellaisen isookokoiisen tempperamentttiseen naiseen joja aina välilllä uhkailee keitttiöveitsejjä saan haaastettta kun puhuun hänet ymmmpäri.

Vierailija
17/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ei halua missään tapauksessa tyytyä tai laskea rimaa joten et vaan ole riittävän tasokas.

Miksi ihmeessä naiset haluaisivat laskea rimaa? Eiköhän jokainen nainen halua parhaat mahdolliset geenit jälkikasvulleen.

Vierailija
18/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miies ja haluan seellaisen isookokoiisen tempperamentttiseen naiseen joja aina välilllä uhkailee keitttiöveitsejjä saan haaastettta kun puhuun hänet ymmmpäri.

Siinä on potilas ja hoitaja löytäneet toisensa.

Vierailija
19/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just viikon reissun jälkeen kotiin ja oli omaa miestä ikävä, kun oli kiire ja tylsempiä juttuja töissä, tuli olo, että jaksanko minä olla ystävällinen ja rakentava kun noi muut vaan äyskii ja keskustelee kärkevästi, ihan turhaan, scheissea.. väsytti, selkärankani tuntui antavan periksi, ulkona tylsä ilma, pimeää..

Mun Mies <3 turvallinen, ystävällinen, huolehtivainen, huomaavainen, iloinen, hauska, miehekäs, komea, älykäs, rauhallinen - hän oikeasti välittää ja huolehtii minusta, näyttää että välittää ja juttelee mukavia. Se kun tulee kotiin niin tuntuu, että tulee kotiin.

Vierailija
20/83 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus, kiltteys, rehellisyys, empaattisuus, rauhallisuus, avarakatseisuus ja älykkyys vetoavat minuun. Lisäksi haluaisin, että mies olisi kiinnostunut maailman menosta (politiikka, kulttuuri jne.), osaisi ja haluaisi keskustella ja että hänen kanssaan voisi tehdä isompia ja pienempiä kivoja juttuja. Toisaalta tarvitsen omaa tilaa ja aikaa, kaikkea en koko ajan halua tehdä yhdessä ja kummallakin saa ja pitää olla parisuhteen ulkopuolinen elämä.

Minulle on parisuhteessa tärkeintä kumppanuuden ja me-hengen muodostuminen eli luottamus siihen, että tuo ihminen haluaa olla kanssani, päästää minut elämäänsä varauksetta ja vastaavasti olla osa minun elämääni. Henkisen läheisyyden lisäksi tarvitsen paljon fyysistä (ei-seksuaalista) läheisyyttä. Ulkonäkökriteerit mulla ovat suhteellisen väljät, jos vaan muut asiat osuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä