Taidan aloittaa joka paikassa hokemisen "olen sekaani"
Mä muuten olen sekaani. Hei vain.
Sanoinko jo, että olen sekaani?
Kommentit (101)
Nuhasena sekaanista tulee herkästi dekaani. Se saattaa kyllä aiheuttaa hämmennystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina mainostan kovaan ääneen joka ruokailun yhteydessä että mulla ei ole allergioita. Luettelen moneen kertaan kaikki ne allergiat joita mulla ei ole. "Mä voin syödä tota leipää, koska mulla ei ole keliakiaa" (en kuitenkaan ota sitä leipää), "mä voin juoda tota maitoa, koska mulla ei ole laktoosi-intoleranssia" (en kuitenkaan ota sitä maitoa),... "tietäähän nyt kaikki varmasti mitä kaikkia allergioita mulla ei ole? no mä kerron ne uudestaan..."
👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vegaaneja parempi ihminen.
Missä niin sanoin?
Sanoin vain että alan hokemaan olevani sekaani. Kyllähän minäkin saan kertoa avoimesti ja joka paikassa olevani sekaani. Samalla tavalla kuin vegaanit joka käänteessä muistavat kertoa "Hei, olen vegaani" johon voin vastata "Hei, olen sekaani". Vai mitä?
Ap
Olen vegaani ja olen elämäni aikana yhden kerran kertonut olevani vegaani. Toivottavasti olit silloin kuuloetäisyydellä ja ahdistuit.
Vierailija kirjoitti:
Nuhasena sekaanista tulee herkästi dekaani. Se saattaa kyllä aiheuttaa hämmennystä.
Se täytyy muuten ottaa huomioon ja usein voi olla myös ääni lähtenyt, joten pitää varata kynä ja paperia mukaan. Hyvä huomio.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanoin?
Sanoin vain että alan hokemaan olevani sekaani. Kyllähän minäkin saan kertoa avoimesti ja joka paikassa olevani sekaani. Samalla tavalla kuin vegaanit joka käänteessä muistavat kertoa "Hei, olen vegaani" johon voin vastata "Hei, olen sekaani". Vai mitä?
Ap
Olen vegaani ja olen elämäni aikana yhden kerran kertonut olevani vegaani. Toivottavasti olit silloin kuuloetäisyydellä ja ahdistuit.
Tadaa. Jo toinen mielensäpahoittaja-vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Muista erityisesti sanoa jos sulle tarjotaan esim. hedelmää.
'Anteeksi, olisiko jotain muuta. Mä näet olen sekaani.'.
Newsflash! Sekasyöjät syövät esim. hedelmiä.
Syövätkö vegaanit hedelmälihaa eli maltoa, hedelmän sielun?
Mä leikkasin porkkanalta pään. Mitä mä nytten teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanoin?
Ap
Kyllä se vaan on niin että te sekaanit jaksatte vouhkata muiden syömisistä! Koko ajan tällaisia aloituksia muiden syömisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanoin?
Ap
Tadaa. Jo toinen mielensäpahoittaja-vegaani.
Joo. Tää on sellanen kaappivegaani. Kerran vasta tullut kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten alkuperäiskansat: osoita kunnioitusta henkensä menettäneelle saaliille:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten alkuperäiskansat: osoita kunnioitusta henkensä menettäneelle saaliille:
😭😭 rip porkkana
Onko muuten kukaan nähnyt huumorintajusta vegaania?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liha
Tämä tieto ei sovi vegaaneille, joilla on mennyt historian tunnit ja ihmisen kehitys täysin ohi, kun parsat korvissa ovat kulkeneet.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten kukaan nähnyt huumorintajusta vegaania?
Ei. En ole ainakaan minä nähnyt. Aika vihaisia tuntuvat olevan ja huumorintajuttomia.
Kerrot vitsin ja saat vastauksen vihaisella äänellä "Mä olen vegaani" ja vielä sillein tavuttaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanoin?
Ap
Kyllä se vaan on niin että te sekaanit jaksatte vouhkata muiden syömisistä! Koko ajan tällaisia aloituksia muiden syömisistä
Missä tässä on vouhkattu muiden syömisistä?
Ollaan puhuttu siitä, että voisihan sitä kertoa kaikkialla olevansa sekaani.
Mitä pahaa siinä on?
Kuulkaas vegaanit. Emme puhu ilmastonmuutoksesta, emme elikoista jne.
Emmekä vauhkoa teidän syömisistänne, syökää vaikka multaa.
Olemme puhuneet vain siitä, että mekin voimme avoimesti kertoa kaikille ja kaikkialla olevamme sekaaneja. Niin kuin tekin jaksatte meitä muistuttaa joka helkutin paikassa, mutkassa, käänteessä, somessa, keskustelussa että, te olette vegaaneja.
Vegaaneilta menee lantut ja porkkanat sekaisin xD
Vegaanit ei varmaan tykkää, kun varastit niiden keksimän sanan. Saat vielä porkkanasta päähän.