Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan aloittaa joka paikassa hokemisen "olen sekaani"

Vierailija
09.11.2018 |

Mä muuten olen sekaani. Hei vain.

Sanoinko jo, että olen sekaani?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli miljoonaa vuotta lihaa ollaan vedetty.

Ajatella, hevonen oli kuolla sukupuuttoon ennen kuin ihminen keksi sen kesyttää.

Ajatella, ihminen kesytti suden ja nyt haluaa tappaa sudet sukupuuttoon.

Ajatella, ihminen alkoi viljellä maata ja nyt haluaa lopettaa senkin homman.

Ajatella, ihminen tuhoaa itse kaiken sen mihin meni tuhansia vuosia kehittyä ja keksiä ratkaisuja.

Ajayella. Ihminen on sitten tyhmä ja tyhmenee entisestään.

Esi-isämme varmaan kiroavat ja manaavat, että perkele, meni tuhansien vuosien työt, uurastus ja aika täysin hukkaan, kun olisi voinut vain lekotella puun alla kaikessa rauhassa tekemättä mitään.

Vierailija
82/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli miljoonaa vuotta lihaa ollaan vedetty.

Ajatella, hevonen oli kuolla sukupuuttoon ennen kuin ihminen keksi sen kesyttää.

Ajatella, ihminen kesytti suden ja nyt haluaa tappaa sudet sukupuuttoon.

Ajatella, ihminen alkoi viljellä maata ja nyt haluaa lopettaa senkin homman.

Ajatella, ihminen tuhoaa itse kaiken sen mihin meni tuhansia vuosia kehittyä ja keksiä ratkaisuja.

Ajayella. Ihminen on sitten tyhmä ja tyhmenee entisestään.

Esi-isämme varmaan kiroavat ja manaavat, että perkele, meni tuhansien vuosien työt, uurastus ja aika täysin hukkaan, kun olisi voinut vain lekotella puun alla kaikessa rauhassa tekemättä mitään.

Korjaan. Useampi miljoona vuotta, ajatuskatko tuli.

Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi vastustaa eläinkokeita, koska olen sekaani ja tuen kotimaista lihan tuotantoa käyttämällä kotimaista lihaa.

Et voikaan. Olet sekaani ja teet kaiken väärin. Sun pitää käyttää kaikkea mahdollista eläinperäistä ja eläimillä testattua, koska lihan syöminen on väärin. Ei voi olla sekaani joka suhteessa.

Vierailija
84/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vegaani hirvikolarissa enemmän huolissaan hirven kohtalosta kuin sekaanikaverinsa?

Vierailija
85/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että vaikka tunnen paljon sekä sekaaneja että vegaaneja, en ole koskaan kuullut jälkimmäisen mitenkään mainostavan ruokavaliotaan. Sekaanit taas eivät oikein muusta viitsi puhuakaan kuin ruokavaliostaan jos tietävät kuulijan olevan vegaani.

Ja sitten on nämä huonon omatunnon sekaanit jotka työpaikan ruokalassa alkavat ahdistuneina selittelemään ruokavaliotaan ja syitä siihen miksi syövät lihaa. Vuodatuksen ajan vegaani syö hiljaa safkansa ja toivoo että puheenaihe jo vaihtuisi. Koko ahdistuskertomus lähtee siis usein siitä, että vegaani tilaa vegaanisen ruoan, mikä ei tarkoita että hän olisi kiinnostunut muiden safkavalinnoista.

Itsäni kiinnostaa tämä netti-ilmiö jossa vegaanit leimataan saarnaajiksi. Ehkä vegaanin koetaan tuputtavan maailmankatsomustaan muille jo ihan vain tilaamalla itselleen sopivan ruoan?

Vierailija
86/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, että vaikka tunnen paljon sekä sekaaneja että vegaaneja, en ole koskaan kuullut jälkimmäisen mitenkään mainostavan ruokavaliotaan. Sekaanit taas eivät oikein muusta viitsi puhuakaan kuin ruokavaliostaan jos tietävät kuulijan olevan vegaani.

Ja sitten on nämä huonon omatunnon sekaanit jotka työpaikan ruokalassa alkavat ahdistuneina selittelemään ruokavaliotaan ja syitä siihen miksi syövät lihaa. Vuodatuksen ajan vegaani syö hiljaa safkansa ja toivoo että puheenaihe jo vaihtuisi. Koko ahdistuskertomus lähtee siis usein siitä, että vegaani tilaa vegaanisen ruoan, mikä ei tarkoita että hän olisi kiinnostunut muiden safkavalinnoista.

Itsäni kiinnostaa tämä netti-ilmiö jossa vegaanit leimataan saarnaajiksi. Ehkä vegaanin koetaan tuputtavan maailmankatsomustaan muille jo ihan vain tilaamalla itselleen sopivan ruoan?

En minä ainakaan saarnaa syömisiäni tai ahdistu vegaanien syömisistä mitenkään.

T. Sekaani joka syö eikä selittele tekemisiään

Vierailija
87/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan saarnaa syömisiäni tai ahdistu vegaanien syömisistä mitenkään.

T. Sekaani joka syö eikä selittele tekemisiään

Hienoa. En minäkään, ja sekaani olen itsekin. Pointtini oli tosiaan se, että oman (ja monien ystävieni) kokemusten mukaan sekaanit ovat useammin niitä, jotka mainostavat ruokavaliotaan tai ottavat sen puheeksi oudoissa tilanteissa. Eivät niinkään vegaanit.

/86

Vierailija
88/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistuuko vegaanit vastaavasti sekaanien tekemisistä?

Monista keskusteluista päätellen kyllä, jopa enemmän kuin sekaani vegaanin valinnoista. Ja monikaan vegaani, kun ei osaa kunnolla perustella valintojaan ja vedetään se ilmastonmuutos-kortti aina esiin, vaikkei sitäkään edes kysytty eikä kysymys ollut siitä.

Ainakin pari vegaania jo loukkaantui jo pelkästä aloituksesta "olen sekaani" ja moni vegaanihan aloittaa lauseen "olen vegaani...".

Vierailija
89/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä syön vain hummeria, kampasimpukoita ja mätiä.

olen äyriääni ja kaikkien tulee ottaa se huomioon.

Vierailija
90/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vegaanienkin joukkoon mahtuu niitä, jotka tuputtavat sitä agendaansa jatkuvasti muille.

On ihan ok olla mitä on, mutta ei sitä tarvitse muiden naamalle tunkea.

Saati sitten levitellä valheellista tietoa jonnekin someen.

Vierailija
91/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleekö vegaanit? (Kysymys josta takuuvarmasti vetävät herneet nenään)

Vierailija
92/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monista keskusteluista päätellen kyllä, jopa enemmän kuin sekaani vegaanin valinnoista. Ja monikaan vegaani, kun ei osaa kunnolla perustella valintojaan ja vedetään se ilmastonmuutos-kortti aina esiin, vaikkei sitäkään edes kysytty eikä kysymys ollut siitä.

Ainakin pari vegaania jo loukkaantui jo pelkästä aloituksesta "olen sekaani" ja moni vegaanihan aloittaa lauseen "olen vegaani...".

Niin, voi olla. Itse olen törmännyt vain päinvastaiseen ilmiöön. Muutama vegaani on sanonut piilottelevansa ruokavaliotaan, koska eivät jaksa sitä paskamyrskyä jonka sekaanit aloittavat kun vegaanin ruokavalio heille selviää.

Näkeehän tällä palstallakin paljon enemmän sekaanien aloittamia pilkkakeskusteluja kuin vegaanien tuputtamista.

/86

Vierailija
93/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vegaanit ovat vihaisia?

- Niiltä on lihan ilot kielletty.

Vierailija
94/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voi olla. Itse olen törmännyt vain päinvastaiseen ilmiöön. Muutama vegaani on sanonut piilottelevansa ruokavaliotaan, koska eivät jaksa sitä paskamyrskyä jonka sekaanit aloittavat kun vegaanin ruokavalio heille selviää.

Näkeehän tällä palstallakin paljon enemmän sekaanien aloittamia pilkkakeskusteluja kuin vegaanien tuputtamista.

/86

Ainakin tää oli huumorilla tehty aloitus. Mielestäni.

Sehän on aivan yleistys, että vegaanit hokevat "olen vegaani"- mantraa, joten vastaavasti sekaani laittoi pystyyn omansa muodossa "olen sekaani" ja tulihan sieltä sivusta pieni sanaleikkikin. Ja jokuken vegaaniksi ilmoittanut suuttui, luonnollisesti, kuten aina näissä ketjuissa tuppaa tapahtumaan. Ja se lisää vettä myllyyn, luonnollisesti.

Ja sille joka ihmetteli etteikö sekaani voi vastustaa eläinkokeita, kyllä voi ja pitääkin.

Vierailija
95/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekaani.

Vierailija
96/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekasikiö.

Vierailija
97/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekaisin

Vierailija
98/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hiljaisen hetken kinkulle ennen syömistä <3

Vierailija
99/101 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ilmoitan vegaanin juhliin mennessä olevani sekaani.

Vierailija
100/101 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, sisältääkö tämä ruoka lihaa, koska minä syön myös lihaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi