Kannatti jäädä yytsimään taivaalle ulkona, näin tähdenlennon, ison sellaisen
Kai sen toiveen saa sanoa ääneenkin, kukas sitä kieltää? Toivoin rauhaa itselle ja rakkauden löytymistä. Huom nyt puhutaan rakkaudesta, mä en halua enkä kaipaa mitään mikä ei ole oikeaa rakkautta. Jos sitä ei tule niin mulle on ihan sama tuleeko naisia ollenkaan. Mä en ole epätoivoinen enkä mä ole koskaan tarvinnut mitään ellei se ole aitoa.
Olen siis mies
<3
Kommentit (10)
Jos kertoo toiveensa muille, se ei toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Yytsimään?
Yytsisit joskus sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yytsimään?
Yytsisit joskus sinäkin.
Voisin yytsiäkin, jos olisi edes pieni aavistus siitä, mitä se tarkoittaa.
Asuin vuosia sitten pohjois-Norjassa Finnmarkissa. eräänä pimeänä iltana tulin kyliltä ptkukelkalla, kätevä kulkupeli siellä talvella, ja näin oikein ison tähdenlennon ja toisen pienemmän. Sitä en muistanut että piti toivoa vaikka se näkyi suhteellisen pikään.
Seuraavaba päivänä oli uutisissa että jonnekin Pohjoisnavan seudulle oli pudonnut iso meteoriitti, Tämä oli varmasti se. Se pienempi oli varmasti siitä osa,
Kyllä niitä pieniä näki ihan tämän tästä, siellä kun talvi-illat ja yöt oli todella pimeitä.
Nyt en enää asu pohjoisessa.
Näin Joulupukin taivaalla ,lieskat tulivat perässä ei perästä kun hän petterillä teki harjoitus ajoja.
Nyt kannattaakin yytsiä (uusi sana minulle) taivaalle, koska hyvä mahdollisuus nähdä paljon tähdenlentoja. On Orionidien tähdenlentoparven aika. Kannattaa myös kuikuilla taivasta auringonlaskun tienoilla, sillä vielä ehtii nähdä komeetan. Se näkyy lännessä elikkä auringonlaskun suunnassa.
Metsä kaukana valoista ,pikku pakkanen,kirkastaivas..silloin näkee todellakin toimintaa taivaalla jo pelkillä silmillä katsottuna.
Kirkas taivas menkäähä ulos ihmiset