Taidan aloittaa joka paikassa hokemisen "olen sekaani"
Mä muuten olen sekaani. Hei vain.
Sanoinko jo, että olen sekaani?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vegaaneja parempi ihminen.
Missä niin sanoin?
Sanoin vain että alan hokemaan olevani sekaani. Kyllähän minäkin saan kertoa avoimesti ja joka paikassa olevani sekaani. Samalla tavalla kuin vegaanit joka käänteessä muistavat kertoa "Hei, olen vegaani" johon voin vastata "Hei, olen sekaani". Vai mitä?
Ap
Kyllä se vaan on niin että te sekaanit jaksatte vouhkata muiden syömisistä! Koko ajan tällaisia aloituksia muiden syömisistä
Kovin ovat kiukkuista sakkia!!! Miksi???!!!
Eikä puhuttu muusta kuinka voisi näin juhla-aikaan muistuttaa ihmisiä, että on sekaani ettei tule sekaannuksia tarjoiluissa ja muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanoin?
Sanoin vain että alan hokemaan olevani sekaani. Kyllähän minäkin saan kertoa avoimesti ja joka paikassa olevani sekaani. Samalla tavalla kuin vegaanit joka käänteessä muistavat kertoa "Hei, olen vegaani" johon voin vastata "Hei, olen sekaani". Vai mitä?
Ap
Kyllä se vaan on niin että te sekaanit jaksatte vouhkata muiden syömisistä! Koko ajan tällaisia aloituksia muiden syömisistä
Vittuiluun on tapana vastata vittuilemalla takaisin.
Miksi vegaanit matkustelevat niinkin hirvittävän kuormittavilla tavoilla kuin lentäen tai meriteitse? Ja vielä käyttävät joukkoliikennettäkin?
Samalla tavalla ne päästelee päästöjä ja pilaavat ilmakehää kaikkien käytössä. Vai muuttuuko ne kulkupelit ekologisiksi jos kyydissä on 10 vegaania? Eivät muutu!!!
Olipas lapsellinen aloitus. Oletko ap kenties 15-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanoin?
Ap
Aikuismaista ja kypsää. Ei ihmekään ettei teikäläisiä vakavasti pysty ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanoin?
Ap
Ettehän te sitäkään osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas vegaanit. Emme puhu ilmastonmuutoksesta, emme elikoista jne.
Emmekä vauhkoa teidän syömisistänne, syökää vaikka multaa.Olemme puhuneet vain siitä, että mekin voimme avoimesti kertoa kaikille ja kaikkialla olevamme sekaaneja. Niin kuin tekin jaksatte meitä muistuttaa joka helkutin paikassa, mutkassa, käänteessä, somessa, keskustelussa että, te olette vegaaneja.
Missähän todellisuudessa näin tapahtuu?
Olen tukaani ja syön vain sirkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas vegaanit. Emme puhu ilmastonmuutoksesta, emme elikoista jne.
Emmekä vauhkoa teidän syömisistänne, syökää vaikka multaa.Olemme puhuneet vain siitä, että mekin voimme avoimesti kertoa kaikille ja kaikkialla olevamme sekaaneja. Niin kuin tekin jaksatte meitä muistuttaa joka helkutin paikassa, mutkassa, käänteessä, somessa, keskustelussa että, te olette vegaaneja.
Missähän todellisuudessa näin tapahtuu?
Et taida paljoa somea käyttää? Ei se mitään haittaa.
Mutta olikin kyse sekaaniudesta ja sitä ei siis parane huudella kylillä tai missään, "olen sekaani".
Katsos kun, sekaani syö myös kasviksia ja hedelmiä, sekä sitä paheksumaanne lihaa. Emme syö lihankorvikkeita, ovatko nekään yhtään sen terveellisempiä, en tiedä.
Ehkä maitoa voi tehdä maitojauheesta, jos maitoa ei käytä, en tiedä enkä kyllä kokeilekaan korvata maitoa jauheella, pöljä ajatus.
Onko joku onnistunut tekemään perunoita perunajauhoista tai maissia maissijauhoista, jotta lopputulos olisi sama kuin oikea peruna tai oikea maissi? Ei taida aivan onnistua.
Älä lannistu. Ehkä ajattelu ei sovi sinulle.
Erikoista kuulla, kuinka monet tuntevat tai tietävät vegaaneja. Olen itse kasvissyöjä ja niin on varmaan puolet ystävistänikin ja monet myös syövät pääosin vegaanisesti, mutta yhtäkään vegaania tai edes sellaiseksi itsensä määrittelevää en tunne. Tutkimustenkin mukaan väestössä vegaaneja on todella, todella vähän, joten ihmettelen että missä te oikein heihin törmäätte?
Olen pekaani ja te perkeleet syötte meikäläisiä. Niin sekaanit kuin vegaanitkin.
Minä olen Teuvo ja olen sekakäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista kuulla, kuinka monet tuntevat tai tietävät vegaaneja. Olen itse kasvissyöjä ja niin on varmaan puolet ystävistänikin ja monet myös syövät pääosin vegaanisesti, mutta yhtäkään vegaania tai edes sellaiseksi itsensä määrittelevää en tunne. Tutkimustenkin mukaan väestössä vegaaneja on todella, todella vähän, joten ihmettelen että missä te oikein heihin törmäätte?
Jaa. Minä vain sanoin, että olen sekaani.
Kuten sinä kerroit olevasi nyt meille olevasi kasvissyöjä.
Heipä hei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista erityisesti sanoa jos sulle tarjotaan esim. hedelmää.
'Anteeksi, olisiko jotain muuta. Mä näet olen sekaani.'.
Newsflash! Sekasyöjät syövät esim. hedelmiä.
Ehkä ap on sittenkin sekaanin sijasta lihaani?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Teuvo ja olen sekakäyttäjä.
Hei Teuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista erityisesti sanoa jos sulle tarjotaan esim. hedelmää.
'Anteeksi, olisiko jotain muuta. Mä näet olen sekaani.'.
Newsflash! Sekasyöjät syövät esim. hedelmiä.
Ehkä ap on sittenkin sekaanin sijasta lihaani?
Ei. En ole lihaani, en edes sinun lihaasi.
Olen sekaani.
Ap
Onko perunalla sielu ja tunteet?
Minä olenkin dekaani ja minulle ei yliopistolla vittuile muut kuin rehtori.
Juurekset pitää muuten pestä hyvin, ettei niihin jää multaa.
T. Sekaanikokki