Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan aloittaa joka paikassa hokemisen "olen sekaani"

Vierailija
09.11.2018 |

Mä muuten olen sekaani. Hei vain.

Sanoinko jo, että olen sekaani?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista erityisesti sanoa jos sulle tarjotaan esim. hedelmää.

'Anteeksi, olisiko jotain muuta. Mä näet olen sekaani.'.

Miksi ihmeessä? Kyllähän sekaanit syövät hedelmiä, he ovat nimittäin SEKAaneja, eli sekaruokavaliota noudattavia :) 

Vierailija
62/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olenkin dekaani ja minulle ei yliopistolla vittuile muut kuin rehtori.

Niin varmaan. Älä syö pekaania, äläkä tukaania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa minäkin mennä vegaaniravintolaan kirjumaan että mitähän v*tun rotuerottelua, ahdistelua ja kiusaamista. Olen alkupaladekaani, pääruokakalaani ja jälkkäridekantteri, miten niin vakaumuksiani ei kunnioiteta. 

Vierailija
64/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaani, vegaani, pekaani, dekaani, tukaani, lihaani. Sanaleikki hei.

Vierailija
65/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa minäkin mennä vegaaniravintolaan kirjumaan että mitähän v*tun rotuerottelua, ahdistelua ja kiusaamista. Olen alkupaladekaani, pääruokakalaani ja jälkkäridekantteri, miten niin vakaumuksiani ei kunnioiteta. 

Jos tilaan vegeravintolassa lehtipihvin.

Mitä saan, sen lehtipihvin vai kasan lehtiä?

Vierailija
66/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin puran syräntäni.

Olen sekaani.

Noin. Huh. Helpotti.

Vierailija
67/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko vegeravintolassa vaatia naudan pihviä, aivan kuten veget vaativat omia pöperöitään pihviravintolassa?

T. Lihaani saapui paikalle pohtimaan, mitä voin vaatia vegepaikalta, jos sellaiseen joskus eksyn.

Vierailija
68/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaisin sana ehkä ikinä. Vegaanit on keksineet tuon sekaani sanan vastapainona omalleen, koska eihän jonkun ruokavaliota voi sanoa enää normaaliksi. Tai lihansyöjäksi.

Luulin että se on joku ap:n keksimä uudissana...mietin mitä tarkoittaa, että on sekaisin vai mitä.

Vierailija
69/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vammaisin sana ehkä ikinä. Vegaanit on keksineet tuon sekaani sanan vastapainona omalleen, koska eihän jonkun ruokavaliota voi sanoa enää normaaliksi. Tai lihansyöjäksi.

Luulin että se on joku ap:n keksimä uudissana...mietin mitä tarkoittaa, että on sekaisin vai mitä.

Lihansyöjä on lihaani. Just opin itsekin uuden sanan. Sekaaniin olen törmännyt monesti. Ja kerran melkein vegaaniin, mutta onneksi väistin, meinasi tulla kaalista.

Ap

Vierailija
70/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit eivät tykkää sanaleikeistä :(

Vierailija
71/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olenkin dekaani ja minulle ei yliopistolla vittuile muut kuin rehtori.

No hei. Mä oon kans dekaani, mutta oon se orgaaninen 10-hiilinen suoraketjuinen hiilivety.

Vierailija
72/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Teuvo ja olen sekakäyttäjä.

Ilmankos sä mokailet siellä eduskunnassa.

Vierailija
73/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaanit keskustelevat ja aina löytyy muutama vegaani-kasvissyöjä valittamaan ja itkemään paikalle. Onko heillä joku tutka?

Ja aina ne tekee aloituksia ilmastonmuutoksesta, kasvissyönnistä jne.

Riittää jo sekin länkytys ja itsekin matkustelette ilmastoa kuormittavilla lentokoneilla etelän lomille, laivoilla ties minne Riikaan ja Tallinnaan, ja rahtilaivoilla rahdataan ne ties mitkä huuhaasapuskanne tänne peräpohjolaan ja vielä isoilla rekoilla kauppoihin. Siihen kaatuu jo ensi kädessä koko ekologisuus.

Vierailija
74/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vegaanit matkustelevat niinkin hirvittävän kuormittavilla tavoilla kuin lentäen tai meriteitse? Ja vielä käyttävät joukkoliikennettäkin?

Samalla tavalla ne päästelee päästöjä ja pilaavat ilmakehää kaikkien käytössä. Vai muuttuuko ne kulkupelit ekologisiksi jos kyydissä on 10 vegaania? Eivät muutu!!!

Vegaaneja on vähemmistö ihmisistä, suurin osa näistä matkustajista on sekasyöjiä, jotka matkustuksensa päälle syövät vielä tehotuotettua lihaa.

Vierailija
75/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista erityisesti sanoa jos sulle tarjotaan esim. hedelmää.

'Anteeksi, olisiko jotain muuta. Mä näet olen sekaani.'.

Newsflash! Sekasyöjät syövät esim. hedelmiä.

Paitsi jos ne on semmosia sekaaneja jotka eivät syö hedelmiä, mutta muita kasveja kyllä. Onko silloin sekaani?

Vierailija
76/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vaikka pieniä kiviä.

Vierailija
77/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ymp%C3%A4rist%C3%B6/artikkeli-1.2205…

Ei se kasvissyöntikään nyt niin eettistä ole kuin yrittävät sillä vauhkoamisellaan antaa ymmärtää.

Itse syön luomua, sekä metsästän, kalastan, marjastan ja sienestän.

Taitaa moni vegaani sienestää ja marjastaa kaupoissa, vai mitä? Ei huvita lähtiä metsään sieniä ja marjoja keräämään, "kun sataa", "susi/karhu käy kimppuun", "on märkää" ulinaa.

Iso osa vegaaneista taitavat asua kaupungeissa ja vastustavat aivan kaikkea. "Ei hirviä saa tappaa, mutta tappakaa ne sudet ennen, kun syövät kaikki lapset".

Vierailija
78/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan vegaani asuu itse kaupungissa?

Monikohan vegaani kasvattaa itse ruokansa?

Vierailija
79/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa moni lihakarjan kasvattaja myös metsästää, kalastaa, marjastaa, sienestää, kasvattaa perunoita, porkkanoita jne.

Vierailija
80/101 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi vastustaa eläinkokeita, koska olen sekaani ja tuen kotimaista lihan tuotantoa käyttämällä kotimaista lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi