Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen surkea äiti :(

Vierailija
09.05.2006 |

Palaan työelämään lapseni ollessa 1v. 2kk, tosin isä jää kotiin hoitamaan lasta. Lapsi viedään osapäivähoitoon 1v. 7kk iässä. Huono omatunto. Paska äiti olen, kun en voi hoitaa lasta kotonani pidempään...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin lähipiirissäni, vaikka ovatkin kotihoidon kannalla. EI kotona oleminen ole aina koulutetun naisen hommia. myöskään hoito ei ole aina huono ratkaisu..

oikeastaan on ihan turhaa verrata itseään naisiin, jotka jaksavat kotona vuosia. Ihmiset ovat niin erilaisia ja jokaisella on erilaiset tavoitteet ja unelmat ja kukin toteuttakoon niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno tilanne, että lapsi saa olla isänsäkin kanssa kunnolla!! teistä tulee tasaveroiset hoitajat lapselle. Se on erinomainen lähtökohta.

Vierailija
4/5 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poika oli tänään eka kerran tarhassa pari tuntia. ikää 1v6kk. Aloitan työt torstaina. Hän oli vähän itkeskellyt, mutta rauhoittunut sitten. Paha mieli, kun jätin hänet sinne..

Kait tämä mieli tästä paranee..

Vierailija
5/5 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tajuathan, että sitten vasta olisit huono äiti, jos töiden aloitus ja lapsen hoitoon vieminen ei aiheuttaisi sinussa minkäänlaisia tunteita. Se, että reagoit, olet allapäin, huolissasi, kertoo nimenomaan siitä, että olet HYVÄ äiti.

Ja vinkiksi: tältä palstalta ei kannata ottaa liikaa vaikutteita. Täällä roikkuu voittopuolisesti kotiäitejä (muilla ei ole aikaa!), joilla on joku kumman tarve päteä haukkumalla huonoiksi niitä äitejä, jotka ovat tehneet elämässään erilaisia valintoja kuin he itse. Näitä viestejä kun lukee, tulee takuuvarmasti ahdistunut ja paha olo.

Juttele asioista mieluummin lähipiirisi, omien ystäviesi ja tuttaviesi kanssa, niin huomat, että valintasi on hyvin tavallinen ja täysin hyväksyttävä. AV on oikeasti haitaksi mielenterveydelle!!!