Tuleeko teille lelulehtiä?
Onko teille tullut postista lelumainoksia? Minkä ikäisiä lapsia teillä on?
Meille on tullut kaksi lelulehteä tänä syksynä, ja kuopus 5v, 7v ja 9v.
Mietin vaan, minkä ikäiseksi asti ne noita lelumainoksia lähettelevät. Ainakin 9v on vielä kiinnostunut niistä.
Kommentit (9)
Eihän mainosten jakaja tiedä perheessä asuvien ikää. Minulle tulee lelulehtiä, vaikka olen lapseton.
Asun lapsiperheiden suosimalla alueella ja tänne tulee selvästi enemmän lelulehtiä kuin asuessani alueella, jossa asui tyypillisesti iäkkäämpiä ihmisiä.
Kaksi tullut tässä vähän ajan sisällä, sanoinkin miehelle että siitä tietää että joulu lähestyy kun niitä alkaa laatikkoon tippua. Meillä lapset 4v ja 2v. Itsekkin läpi selailin niin näyttää olevan leluja ihan vauvasta jo vähän vanhemmallekki lapselle.
Tuli jo yksi. Lapset ovat 10kk ja 2v.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mainosten jakaja tiedä perheessä asuvien ikää. Minulle tulee lelulehtiä, vaikka olen lapseton.
Asun lapsiperheiden suosimalla alueella ja tänne tulee selvästi enemmän lelulehtiä kuin asuessani alueella, jossa asui tyypillisesti iäkkäämpiä ihmisiä.
En nyt tarkoita mainostenjakajan tuomia lelumainoksia, vaan postin tuomia, nimellä varustettuja lehtiä. Anoppi ihmetteli joskus, mistä me niitä saadaan, kun ei heille tule.
Kuopus on 11v. Ei tullut enää viime talvena.
3 tullut. Lapset 32v, 30v, 22v ja 19v. Lastenlapsille kivaa mummula luettavaa.
Esim. Lasten suuri lelukirja.
Minkä ikäisten lasten perheiiin tuo vielä tulee?
Höh. Eihän nuo sentään kaikki kuopuksia ole, vaan meidän iltatähdet. Ap.