Näin unta naisesta jota en ole tavannut - hän on oikeasti olemassa!
Muutama kuukausi sitten olin unessa, ja näin vain hetkellisesti "näyn", jossa seisoin tyhjässä huoneessa, siinä oli valkoiset seinät, ja keskellä huonetta seisoi kaunis vaalea nainen mustassa mekossa joka katsoi minua. Ei sanonut mitään, mutta sain vaan viestin tyyliin "tässä olen".
Jostain syystä tuo henkilö ja hänen kasvonpiirteensä jäivät mieleeni erittäin selkeinä - vaikka yleensä unohdan unet seuraavana päivänä. Noh, juoni tiivistyy. Viime yönä, juuri ennen heräämistä, näin nettiosoitteen eräästä uutispalvelusta, jonka lopussa oli kauttaviiva ja jonkun etunimi.sukunimi. Heti herättyäni googlasin ko. nimen - ja katsos, ensimmäinen osuma oli tuo nainen jonka näin unessani!
Eli siis olen nähnyt kaksi eri unta, kuukausia erillään, ja nyt tiedän siis että kyseessä on oikea elävä ihminen, jonka yhteystiedot jopa löytyi helposti hänen työnantajansa sivuilta.
Nyt sitten siihen problematiikkaan. Olen onnellisesti naimisissa, ei mitään tarvetta löytää ketään uutta ihmistä elämääni, en halua minkäänlaisia suhteita enkä säätöjä kenenkään kanssa. Kuitenkin sitten kohtalo/alitajunta/whatever kaivoi jostain tämän naisen päivätajuntaani. Miksi ihmeessä?
Toisekseen, jos tällä alustuksella ottaisin häneen yhteyttä, niin päätyisin varmaankin jonnekin stalkkarilistalle ja saisin lähestymiskiellon ja ko. nainen pitäisi huolen että pysyn jatkossa kaukana.
Ideoita? Onko jollekin muulle käynyt joskus jotain vastaavaa?
Kommentit (25)
Dodii, löysin hänet instasta. Julkinen tili, ei tarvinnut kysyä lupaa.
Hänellä on pieni lapsi, hän on ilmeisesti naisen kanssa yhdessä, ja viimeisimmissä kuvissa näyttää olevan ilman hiuksia ja muutenkin aika riutuneen näköinen. Syöpä?
Tämä selittäisi sen mustan mekon minkä näin unessani.
Ja nyt haluaisin tietää vielä enemmän miksi minä olen tässä osallisena? Miksi minulle kerrottiin tästä, ja siitä että hän on ehkä jopa kuolemassa?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiitoinen tää sun juttu.
On juu mielenkiintoinen, ja samalla mulla on nyt ihan hirveä olo. Jos naispolo on siis kuolemansairas, niin onko mulla tässä joku tehtävä hoidettavana? Mitä järkeä kertoa mulle unessa että joku ventovieras kärsii ja loppu saattaa olla tulossa? Voinko vielä vaan olla möllöttää, vai pitäisikö yrittää tehdä jotain?
Rukoile hänen puolestaan ja pyydä samalla neuvoa itsellesi. Muutamia ehdotuksia tuli mieleeni, jos tarinasi on tosi. Kerro vaimollesi asiasta ja pyydä häntä laittamaan yksityinen viesti naiselle. Miettikää viestin sisältö yhdessä tarkoin ja ajan kanssa, nukkukaa yön yli ja pyytäkää johdatusta. Älkää keksikö valheita tai peitetarinoita. Jos vaimosi ei ymmärrä, ymmärtäisikö äitisi tai joku muu naispuolinen henkilö, joka voisi lähettää viestin? Kyky tällaiseen kulkee usein suvussa. Kukapa tietää, ehkä on tarkoitus, että esim. sinusta ja vaimostasi tulisi vaikkapa lapsen tukihenkilöitä?
Siis häh, kerrotkos nyt hiukan tarkemmin tästä? Mitä tarkoittaa tämä kaksoisliekki?