Onko mielestäsi ok jos nuorinkin lapsi jo ekalla tekee ainoastaan keikkatöitä n.2-3 päivää viikossa,
vai pitäisikö mielestäsi tuossa vaiheessa hakeutua jo kokoaikatöihin?
Kommentit (31)
Meillä lapset saa mennä töihin, kun siltä tuntuu, mutta aikuiset joutuu mennä, jos fyrkat loppuu.
Mikäs siinä, jos keikkaa on säännöllisesti. Itse teen 60% työaikaa (osittainen hoitovapaa vai mikä sen virallinen nimi nyt on) ja lapsi ekalla. Nyt jää aikaa perheelle. :)
Vierailija kirjoitti:
Illalla avaat sitten taas uuden ketjun?
Joo. Vetoketjun.
Onhan tossa vaaransa, jos ekalla tekee vielä noin vähän töitä. Voi olla, että syrjäytyy kokonaan työelämästä tai ainakin joutuu koko loppuelämänsä elämään pätkätöillä. Miettisin vakavasti kokoaikatyön hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, missä olit silloin, kun koulussa opetettiin äidinkieltä. Ehkä kannattaisi mennä äidinkielen tunneille koululaistesi kanssa. Ehkä oppisit sitten kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita.
Anteeksi. Tosiaan, ok-sanan jälkeen olisi kuulunut olla pilkku ja n.-lyhenteen jälkeen välilyönti. Kiitos tarkkaavaisuudestasi.
Sano nyt vielä, että mielestäsi noiden korjausten jälkeen otsikko on paremmin ymmärrettävä! Anna mun kaikki kestää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ap, missä olit silloin, kun koulussa opetettiin äidinkieltä. Ehkä kannattaisi mennä äidinkielen tunneille koululaistesi kanssa. Ehkä oppisit sitten kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita.
Anteeksi. Tosiaan, ok-sanan jälkeen olisi kuulunut olla pilkku ja n.-lyhenteen jälkeen välilyönti. Kiitos tarkkaavaisuudestasi.
Sano nyt vielä, että mielestäsi noiden korjausten jälkeen otsikko on paremmin ymmärrettävä! Anna mun kaikki kestää!!
Kyllä. Otsikko on juuri, kuten sen tarkoitin. Ymmärrä se (otsikko) sitten, miten itse haluat. 😆
Toivottavasti tää aloittaja ei tee ainakaan mitään vastuullista työtä... edes keikkatyötä. Ehkä sun olis vaan parempi olla kotona koko ajan, meidän muiden turvallisuuden tähden...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tää aloittaja ei tee ainakaan mitään vastuullista työtä... edes keikkatyötä. Ehkä sun olis vaan parempi olla kotona koko ajan, meidän muiden turvallisuuden tähden...
Huumorintaju on katoava luonnonvara?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ekaluokkalaisen paikka koulussa, ei töissä. Ei edes osa-aikatöissä
Mutta tekeehän niiden lasten vaatteetkin sellaiset lapset, jotka käy jokapäivä töissä. Tasa-arvon ihanteiden vuoksi, pitää näidenkin lasten käydä töissä. Pitäähän tulevaisuutta varten opetella, että kokoaikatyötä ei ole kaikille maailman lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Ei , se taitaa olla hallituksessa, ei siellä mitään vastuuta ole.
Illalla avaat sitten taas uuden ketjun?