Miksi uskovaiset tuomitsee alkoholismin?
Muuttihan Jeesuskin veden viiniksi. Oliko se vain tempaus haravoida juopot ja yhteiskunnalliset yksilöt? Olen uskovainen kuka ei ole uskollaan ja nöyryydellään koskaan muuta saavuttanut kuin alkoholinkäryisen vuokrakämpän maalta. Kiitos Jeesus!
Kommentit (11)
Ai alkoholismin. Sehän on sairaus.
Addiktit ei pääse sitte vissiin taivaaseen! Kiitos Jeesus! Alkoholismiin houkuttelit, mutta vaadit kohtuukäyttöä tässä kilpailuyhteiskunnassa. Ole nöyrä ja anteeksiantavainen sekä rakasta vihollisiasi. Ei vittu näillä ohjeilla pärjää nyky-yhteiskunnassa.
Ap
Kiusauksista pitää osata myös kieltäytyä. Ei mikään oo hyväksi jos liikaa käyttää ja tää pitäis tajuta ilman Jeesustakin
Entiset alkoholistit on usein uskossa
Kirkko on rappiolla, ei ole varaa tuomita ketään!
Siksi koska ovat usein sisäisesti turvattomia ja rajattomia itse. Tasapainoinen ihminen ei koe tarvetta tuomita ketään.
Vierailija kirjoitti:
Entiset alkoholistit on usein uskossa
Kyllähän sitä pakostakin uskoon tulee, jos jokaisen huikan korvaa rukouksella...
Vierailija kirjoitti:
Addiktit ei pääse sitte vissiin taivaaseen! Kiitos Jeesus! Alkoholismiin houkuttelit, mutta vaadit kohtuukäyttöä tässä kilpailuyhteiskunnassa. Ole nöyrä ja anteeksiantavainen sekä rakasta vihollisiasi. Ei vittu näillä ohjeilla pärjää nyky-yhteiskunnassa.
Ap
Jumala pitää huolta! Olen pärjännyt.
Miettikää jos kaikki eläisivät Jeesuksen ohjeiden mukaan ja rakastaisivat lähimmäistä KUIN itseä.
Uskikset nyt vaan ovat niin ahdasmielisiä! MOT
Raamattu kieltää juoppouden, mutta sallii alkoholin kohtuukäytön ja myöntää sen olevan ihmiselle hyväksi.