Häpeäisitte te, jotka ette ruotsin kieltä oppineet.
Ruotsin kieli on kuin kertotaulu.
Sen oppii itsestään jos on vähäänkään normaalilla älyllä varustettu.
Ihmettelen tosiaan niitä kaikkia tekosyitä joita keksitään sille ettei viitsitä opiskella kieltä, joka on todella helppo ja vaivaton oppia.
Tyhmyyttä vai laiskuutta vai molempia?
Ei tuota voi oikein perustella mitenkään että ei viitsi opiskella. Veronmaksajat maksavat ilmaisen opiskelun ja kannattaa opiskella ensin ja vasta sitten kyseenalaistaa ns "pakkoruotsi".
Jos ei kieltä osaa niin aika heikoilla kantamilla on sen vastustaminen. Se kertoo vain että on tuhlannut isiensä ja äitiensä rahoja ja naapureiden verorahoja lapselliseen kapinaan.
Mitä jos matematiikasta ajateltaisiin samoin?
Se että ei opiskellut kieltä on laiskuutta tai tyhmyyttä. Ei sitä voi perustella että pakkoruotsi.
Muuttakaa opetussuunnitelmaa asiallisesti. Verorahojen tuhlaus on tyhmää touhua.
Järkevä opiskelee sen mitä verorahoilla tarjotaan.
Luulisi hävettävän niitä jotka ei kieltä osaa. Minä henkilökohtaisesti haluaisin rahani takaisin niiltä jotka eivät osaa ruotsia. TE OLETTE VARKAITA JA VEITTE RAHANI!
Painoin niskalimassa tehtaassa hommia että saisitte ilmaisen kielen ja kiititte raadantaani sillä että perustelette että en minä nyth mithtään pakho ruotsia opiskele.
Tuo ei kelpaa minulle! Haluan rahani takaisin!
Aloittaja on 12-vuotias ilmiselvä vasemmistolainen.