Nyt alan kallistua minäkin "virike päivähoidon" kannalle meidän muksujen kans.
Alan olla niin loppu lastenhoitajaan (sos toimen palkkaama, ei voida vaihtaa) muuta kuin niin, että maksaisimme itse.
Menee järki, joutuu siivoamaan hänen sotkuja kun lähtee, on piirrustusvälineet, askartelut yms levällään, vessanpesuaine keittiössä, tekee pyykkihommia, imuroi yms mutta imuroi vain keskilattian, vie vaatteita kenen kaappiin sattuu. (kyllä pitäisi erottaa 5v ja vauvan sukkahousut toisistaan tai äidin ja 5v housut).YMS YMS.. Haluaa kuulemma auttaa.
Ja iso apu onki niin, että lapset saa tämän kaiken keskellä olla kotona mutta joskus väsyy.
Tulen saamaan paskaa niskaan ja miksi et itse palkkaa paskaa mutta antaa tulla. Pakko purkaa johonki tää ketutus.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Onko ne samoissa tiloissa virikekanojen kanssa?
Ehkäpä ovat. 🤔 Enpä ole asiaan tutustunjt.😊
Ei kai lastenhoitajan kuulu siivota teillä.
Saako kysyä, mikset itse huolehdi taloudesta ja lapsista?
Sosiaalitoimen palkkaama lastenhoitaja??? Millä perusteella te olette tuon lastenhoitajan saaneet?
Voi hyvänen aika! Pyydät lastenhoitajaa olemaan siivoamatta. Hänen työtään on lastenhoito, ei kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalitoimen palkkaama lastenhoitaja??? Millä perusteella te olette tuon lastenhoitajan saaneet?
Lastensuojelun tukitoimi?
Vaikka kuinka sanoo, ettei tarvitse siivota, tekee ruuat valmiiksi itse niin ei auta. Siivoaa silti, tekee lisää ruokaa yms.. Mielummin niitä tekee päivän mitä esim ulkoilisi lasten kanssa.
Käy maksimissaan kahtena päivänä viikossa.
Oon yrittäny ehtiä ite imuroida aina ennen ku hän tulee tmv. Mutta lisä siivottavaa hän silti aikaseksi saa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelun tukitoimi?
Tukitoimi juurikin. Sairaalasta minun väsymyksen vuoksi lasu. Itse nämät päivät yleensä sairaalassa yhden lapsen kanssa kun hoitaja meillä.
Ap
Oletko sinä jollain tavalla sairas kun ootte saanu lastenhoitajan kotiin? Siis tarkoitan esim liikuntarajoitetta tai muuta vastaavaa.. Onhan toi oikeasti ärsyttävää jos hänen toimenkuvaan kuuluu myös kodin pitäminen siistinä ja esim lasten jälkien siivoaminen. En tiedä mikä tilanne on, mutta jos itse olisin vaikka pyörätuolissa enkä pystyisi kaikkia hommia tekemään, niin ärsyttäishän toi jos jättää lasten sotkut niille sijoilleen..
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä jollain tavalla sairas kun ootte saanu lastenhoitajan kotiin? Siis tarkoitan esim liikuntarajoitetta tai muuta vastaavaa.. Onhan toi oikeasti ärsyttävää jos hänen toimenkuvaan kuuluu myös kodin pitäminen siistinä ja esim lasten jälkien siivoaminen. En tiedä mikä tilanne on, mutta jos itse olisin vaikka pyörätuolissa enkä pystyisi kaikkia hommia tekemään, niin ärsyttäishän toi jos jättää lasten sotkut niille sijoilleen..
Itsellä ei ole kuin uupumus mutta lähinnä sairaalassa yhden lapsen kanssa nämä päivät kun hoitaja meillä. Hänwn toimenkuvaan lapun mukaan kuuluu myös ruuanlaitot, siivous, pyykläys mutta mielellään tekisin ne itse niin paljon ku vaan ehdin. Mutta saisi kuitenkin lasten kanssa siivota esim. askartelut pois jos tekevät tmv.
Tai jos siivoaa, siivoasi sen mitä ehtii kunnolla, ei kaikkea hutaisten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole kuin uupumus mutta lähinnä sairaalassa yhden lapsen kanssa nämä päivät kun hoitaja meillä. Hänwn toimenkuvaan lapun mukaan kuuluu myös ruuanlaitot, siivous, pyykläys mutta mielellään tekisin ne itse niin paljon ku vaan ehdin. Mutta saisi kuitenkin lasten kanssa siivota esim. askartelut pois jos tekevät tmv.
Tai jos siivoaa, siivoasi sen mitä ehtii kunnolla, ei kaikkea hutaisten.
Ap
Aloituksesi ja otsikkosi on harhaanjohtava.
Te saatte kodinhoitopalvelua, joka sis. Lastenhoidon, kodinhoidon (ruuat, siivoamisen) kriisivaiheen selättämuseen. Lopeta se siivoaminenn ja ruokien teko. Ota apu vastaan.
Onko ne samoissa tiloissa virikekanojen kanssa?