Mikäköhän aurinkokunnassamme vieraileva outo kappale Oumuamua oikeasti on?
Kehittyneen siviilisaation rakentama laite vai jotain muuta? Jutellaan teorioista :)
Kommentit (91)
Se putosi, ja nousi. Hyperpallon pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se on lentävä kommunisti
Jos siitä irtosi jotain itiöitä, jotka aktivoituu vasta tietyissä olosuhteissa.
Se imaisi influenssan pois maapallolta. WHOOM!! Vuosikymmenien riesa katosi kuin taikaiskusta. Maagisesti!!!
Ei, kun se näki woket ja sitä rupes oksettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus kertonutkin jossain ketjussa omasta ”ufohavainnostani”, jonka sittemmin olen kuullut muillakin olleen. Kerran pohjoisen taivaalla talviyönä näin valtavan kokoisen kirkkaan tähden tai asian, jota luulin tähdeksi. Se oli ehkä kuusi kertaa kirkkaampi ja suurempi kuin Venus. Kun sitten osoitin sitä kavereille ja jäimme kaikki tuijottamaan sitä, se ikään kuin pysähtyi ja sitten suorastaan ampaisi kauas avaruuteen. Vauhti oli hämmentävä. Yhtäkkiä suuri kirkas tähti katosi pieneksi pisteeksi ja lopulta kokonaan. Jäimme kaikki hölmistyneenä miettimään, että näimmekö jotain vai kuvittelimmeko vain...
Mikä tahansa on mahdollista. Avaruudesta tiedetään vain vähän. Jos yksin maapallolla elämä on näin monimuotoista ja saanut alkunsa tähtipölystä ja vedestä, niin vaikea kuvitella että olisimme universumissa uniikkeja lumihiutaleita.
Sama ilmiö nähtiin Välimerellä 40-luvulla, moni näki sen. Oliko se pallosalama, vai mikä, ei aavistustakaan (mikä pallosalamakaan on?).
Unelmissani se olisi ollut musta, uljas, romanttinen metallinen tai lasinen meteoriitti /avaruustektiitti. Tai upea musta sikarin mallinen matrix avaruusalus. Mitä jos se oli vaan kiveä, pölyä ja jäätä.
Se on mun pontikkapannu. Laitoin vähän liikaa turbohiivaa ja koko hökötys pamahti maata kiertävälle radalle. Ois kyllä ihan kiva saada se takaisin..