Minkälainen kännykkä ekaluokkalaiselle?
Siinäpä se kysymys otsikossa. Jos ekaluokkalaisellasi on puhelin, millainen ja miksi? Jos ei, miksi?
Kommentit (8)
Täällä on jo useita ketjuja samasta aiheesta, kannattaa lukea ne ennen kuin avaa itsekkäästi uuden.
https://www.vauva.fi/keskustelu/1179708/ketju/minkalainen_kannykka_ekal…
Doro on hyvä. Selkeä, sopivan kokoinen ekaluokkalaisen käteen. Ei nettiä. Pystyy viestittämään ja soittamaan. Hintakaan ei päätä huimaa. Oikein sopiva :)
jos ostat älypuhelimen, niin joku perus android puhelin on ihan rittävä. jos häviää tai hajoittaa, niin ei harmita niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jo useita ketjuja samasta aiheesta, kannattaa lukea ne ennen kuin avaa itsekkäästi uuden.
https://www.vauva.fi/keskustelu/1179708/ketju/minkalainen_kannykka_ekal…
Meinaatko ettei tilanne ole yli 8 vuodessa muuttunut lasten kännyköiden suhteen?
Meillä on Iphone 6s. On kätevä, kun näen paikannuksen omasta puhelimestani ja sovelluksia ja niiden käyttöaikoja pystyy rajaamaan helposti. Lisäksi lapsi on tottunut käyttämään Ipadia, joten puhelimen käytön opettelu oli tosi helppoa.
Näyttö suojattiin panssarilasilla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Iphone 6s. On kätevä, kun näen paikannuksen omasta puhelimestani ja sovelluksia ja niiden käyttöaikoja pystyy rajaamaan helposti. Lisäksi lapsi on tottunut käyttämään Ipadia, joten puhelimen käytön opettelu oli tosi helppoa.
Näyttö suojattiin panssarilasilla.
Niin ja piti vielä lisätä, että puhelin hankittiin käytettynä.
Ei ole, en näe tarvetta miksi 7-vuotiaalla pikkulapsella sellainen tarvisi olla.
Itse olen saanut kännykän 12-vuotiaana, ihan hyvin pärjäsi. Ilmoitettiin kotona aina, mihin mennään ja milloin takaisin.
Toki itse asuin "turvallisessa" pikkukaupungissa, jossa välimatkat oli lyhyitä.
Jos nyt kyydin soittamiseen tai muuhun tuollaiseen tarvii, niin joku vanha Nokia.
Ei todellakaan älypuhelinta, koska sitten istuu vain naama kiinni luurissa, varmasti koulussakin. Älypuhelinta en myöskään ostaisi, koska lataisi varmasti someja, johon eivät pikkulapset kuulu.