Jos Fazerin sininen on kerran pilalla niin mikä on sitten hyvää suklaata?
Oletko maistanut jotain kunnon laatusuklaata, mitä se oli?
Kommentit (123)
Kaakao raaka-aineena on myös muuttunut. Ja sen käymisprosessia ja muita valmistusvaiheita on muutettu. Lajeja on nykyään käytössä lähinnä kolme. Myös aromiaineet vaikuttavat makuun. Onko aitoa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Godiva
Lindt
Chocolonely
Noissa taitaa olla kaikissa sitä vihattua palmuöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Toblerone
Tobleronessa on muuten vähemmän kaakaota kuin Fazerin sinisessä. Jännä huomio.
Vierailija kirjoitti:
Toblerone
Vanhainkoti, että.tuo sisältää kaikkia yleisesti allergiaa aiheuttavia aineita. Hunajaa, maitoa, soijaa ja jopa kananmunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei Fazerin sinisessä olisikaan palmuöljyä niin maku ei ole enää sama entisensä, en tiedä miksi? Itse ostan nykyään aina Fazerin punaista, se on lähempänä sitä hyvää makua.
Mulla onkin käynyt toisinpäin.
Toblerone on paras suklaa! Harmi että tarjota on vähän niukkaa Suomessa.
Milka maitosuklaalevy, jossa suklaa on valutettu TUC-suolakeksipalasien ympärille on hyvää.
Vihapuhekampanja teki sibisestä p askaa...
Minä pidän eniten Lindtin suklaista, nam! Levyt, konvehdit ja ne Lindtin "pallerot" on kaikki tosi hyviä. Syön maitosuklaata ja tummaa suklaata, Lindtillä suurin osa suklaista erittäin hyviä mums!! Vähän öklömakeita kieltämättä osa, mutta niitä makeimpia en ostakaan ja toisaalta en kyllä syö suuria määriä muutenkaan kerralla.
Lindt, Milka ja Marabou ovat minulle liian makeita. Tummaa suklaata syön välillä eri merkeiltä, mutta yhtä hyvää maitosuklaata kuin sininen en tiedä. Kertokaa, haluaisin kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän eniten Lindtin suklaista, nam! Levyt, konvehdit ja ne Lindtin "pallerot" on kaikki tosi hyviä. Syön maitosuklaata ja tummaa suklaata, Lindtillä suurin osa suklaista erittäin hyviä mums!! Vähän öklömakeita kieltämättä osa, mutta niitä makeimpia en ostakaan ja toisaalta en kyllä syö suuria määriä muutenkaan kerralla.
Itsekin tykkään kyllä. Mutta palmuöljyä kavahtaville suosittelen kyllä aina tarkistamaan tuoteselosteet. Niissä pelkissä maitosuklaapalloissakin on palmuöljyä. Niin konvehdeissa, palloissa, kuin suklaalevyissäkin voi löytyä palmuöljyä.
Prestat, iceland, scharfenberger
Vegaaniset:
Veggo, boogabooga.
On se nyt niin vaikeata pysyä aiheessa.
Jos suklaalevy maksaa euron, niin kai järki sanoo että se on skeidaa.
Tee itse suklaata niin tiedät miltä sen kuuluu maistua. Siinä myös valkenee mitä oikeat raakaaineet maksaa.
Voit myös ostaa gourmet-suklaata erikoispuodista. Se ei säily kauan ja maksaa about euron per konvehti.
Vierailija kirjoitti:
Prestat, iceland, scharfenberger
Vegaaniset:
Veggo, boogabooga.On se nyt niin vaikeata pysyä aiheessa.
Mistä löytyy Prestat ja Iceland -suklaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toblerone
Tobleronessa on muuten vähemmän kaakaota kuin Fazerin sinisessä. Jännä huomio.
Toblerone on kuin ruskeaksi värjättyä sokeria.
Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonidasta ja Neuhaus-suklaata jouluna ja pääsiäisenä.
👌👌👌
Molempien konvehdeissa voi täytteessä olla palmuöljyä. Tämä maininta löytyy molempien nettisivuilta. Ainoastaan itse suklaa on 100% palmuöljytön.
Kuuleha sie p a l m u ö l j y n e u r o o t i k k o.
Juuri eilen luin läpi Neuhausin assortimenttien ingredientsin - ei ole huile de palmea.
Minkä markkinoija oikein olet?
Älä tule tänne tuoteselostusväärentäjäksi.
Löytyihän nihdoin Neuhausin tuotetietoja. Tämä voi tietenkin riippua lajitelmastakin, mutta kyllä vain ainesosista löytyy palmuöljy esim. tässä: https://www.neuhauschocolates.com/en/neuhaus/gift-boxes/neuhaus-collection-milk/
Ei ole palmuöljyä Fazerin punaisessa eli vaaleassa maitosuklaassa.[/quote]
Jee! Siinäkö tuleva joulusuklaani. Olen pitänyt ainakin ennen Fazerista enemmän kuin Pandasta tai Marabousta, enkä noista kahdesta jälkimmäisestä pidä (liian makeita). Fazerin suklaassa taitaa olla pikku ripaus suolaakin.
En tiedä mikä on parasta, mutta yksi päivä ostin Salesta Walkers-halpasuklaata, rasia 2 e, konvehteja. HYI että oli pahaa!!! Ei muuta makua kuin ylimakea, ällöttävä sokerin ja jotenkin härskin rasvan maku...