Jos Fazerin sininen on kerran pilalla niin mikä on sitten hyvää suklaata?
Oletko maistanut jotain kunnon laatusuklaata, mitä se oli?
Kommentit (123)
Miten Fazerin sininen voi mennä "pilalle"? Sama kuin valittaisi ettei lauantaimakkara maistu hyvältä.
Olen Foodinin raakasuklaafani 😊 Makuja on monta erilaista, tummia ja vaaleampia. Kunnon raaka-aineista valmistettuja.
Pidän myös Vivanian suklaista, esim. 92%.
En tiedä. Olin ennen Fazer-fani. Nyt en vaan syö suklaata.
Marabou
Milka
Aina parempia kuin Fazer
Täällä suomalaiset mammat juttelemassa "suklaasta". Silmät saa hävetä päästään näitä ehdotuksia lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä suomalaiset mammat juttelemassa "suklaasta". Silmät saa hävetä päästään näitä ehdotuksia lukiessa.
????
Mikä sinua hävettää?
Ei aukene.
Vierailija kirjoitti:
Saludo-mainoksen hipsteri paikalla? X)
Vierailija kirjoitti:
Olen Foodinin raakasuklaafani 😊 Makuja on monta erilaista, tummia ja vaaleampia. Kunnon raaka-aineista valmistettuja.
Mikäpä siinä mutta itse en ole vielä törmännyt yhteenkään hyvänmakuiseen raakasuklaaseen.
Itsekin suuntaisin katseeni oikeisiin, raakasuklaisiin. Pana Chocolate on huippu. Ei mitään ylimääräistä pskaa seassa.
Raakasuklaa on pahaa. Ei kenenkään tarvitse suklaata syödä terveysruokana. Suklaa suklaana ja muu ruokavalio sitten erikseen.
Raakasuklaassa on usein kookosöljyä, pilaa maun. Fazerin sinisessä on pelkästään kaakaovoita, ei mitään öljyjä.
Kauppojen perustarjonnasta Lindtin suklaa on hyvää ja kaakaomassasta tehtyä. Kotimaisista Pandan suklaassa ja Royaleissa ei ole palmuöljyä. Suosin nykyään niitä
Vierailija kirjoitti:
92 %, joo on varmasti hyvää X)
Vierailija kirjoitti:
Raakasuklaassa on usein kookosöljyä, pilaa maun. Fazerin sinisessä on pelkästään kaakaovoita, ei mitään öljyjä.
En minä vaan ole yhteenkään kookosöljylliseen törmännyt?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin suuntaisin katseeni oikeisiin, raakasuklaisiin. Pana Chocolate on huippu. Ei mitään ylimääräistä pskaa seassa.
Ja mikähän sen fazerin sinisen "ylimääräinen pska" on?
Minä pidän Brysselin lentokentän suklaapuodin valikoimasta.
Ei voi sanoa että Fazerin suklaa pahaa olisi. Musta se vain alkoi tuntua jotenkin tönköltä aj ylimakealta kun yhteen aikaan ostin erilaisia tummasuklaajuttuja. ohuita rapeita levysuklaita. Niiden jälkeen Fazerin sininen tuntuu jämähtävän klönttinä kurkkuun. Menee ehkä konvehtimuodossa paremmin ja onhan Fazerilla paljon hyviäkin juttuja kuten Fazermint, Geisha, Fazerina.
Foodinilta löytyy hyviä raakasuklaita. Coconut milk 41% maistuu Fazerin siniseltä, mutta laadukkaammalta, mitä se onkin. Raaka-aineena vain kookossokeri, kaakaovoi, kaakaonibs ja kookosmaitojauhe.